Въпрос към газаджии

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Въпрос към газаджии

Мнение от ewgeny » 29 дек 2008, 09:57

С падането на студа преди няколко дни ми излезе някъв странен проблем.
Сутрин паля, и тръгвам. Изминавам около 500 м - доста ниски обороти държи на свободна но не това е проблема. Изведнъж докато си карам, колата загасва. Аз я оставям на скорост да се движи, докато намаля и изведнъж пак тръгва, и това е. След 1 мин вече и обороти си държи и всичко е на 6. Това става вече 4-ти ден, на почти еднакво изминато разтояние.
Колата е Сиера 1.6 карбуратор двукамерен Вебер.
Газовото Ловато Вакуумно, преди 2 год. сменях платна некви италиянски, есента чистих газовия филтър, друго важно не се сещам.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re: Въпрос към газаджии

Мнение от schrack » 02 яну 2009, 16:21

Не се ли чува газовият клапан да чука когато се получава тази аномалия

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Re: Въпрос към газаджии

Мнение от ewgeny » 02 яну 2009, 23:39

Май установихме проблема.
Колата беше забравила какво е това бензин, и затова вече и не работи на бенз. И се кара на газ. Обаче, тей като е хладно навън, а и платната пак искат смяна, изпарителя явно за малко сипва само течна смес. Проблема мисля че го реших, като е студено и половин шише гореща вода облея изпарителя предварително. Но ще видим. За сега всичко е ок.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
ivailo rachev
потребител
потребител
Мнения: 429
Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
Местоположение: габрово
Status: Извън линия

Re: Въпрос към газаджии

Мнение от ivailo rachev » 04 яну 2009, 19:29

колега пробвай сутрин преди да я запалиш полей изпарителя с около ч литър вода ама на тънка струя да може да се загрее по-добре после я запали и докато работи и полей по същия начин още ч литър гореща вода :wink:

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Re: Въпрос към газаджии

Мнение от ewgeny » 05 яну 2009, 09:57

ivailo rachev написа:колега пробвай сутрин преди да я запалиш полей изпарителя с около ч литър вода ама на тънка струя да може да се загрее по-добре после я запали и докато работи и полей по същия начин още ч литър гореща вода :wink:
Май май така става най-добре.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос към газаджии

Мнение от diesel1.6 » 17 яну 2009, 18:00

Ползвай силен антифриз и като тръгнеш поддържай високи обороти без да натоварваш двигателя - примерно на 1, 2

nehi
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 28 яну 2009, 09:08
Модел на автомобила: siera 2,0i dohc
Status: Извън линия

Re: Въпрос към газаджии

Мнение от nehi » 28 яну 2009, 09:36

Като запалиш колата не потегляй веднага, остави я да поработи на ниски обороти защото ти замръзва изпарителя .Това със поливането с топла вода е остарял метод , монтирай на изпарителя там кадето преминава антифриза ,подгряваща свещ от дизелов двигател и с бутон и предпазител монтирани вътре на арматурното табло, подгряваш изпарителя преди да стартираш двигателя.Много е подходящо за райони със студен климат и за къси разстояния, защото двигателя не може да загрее и бързо изстива. >:D<:

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос към газаджии

Мнение от diesel1.6 » 28 яну 2009, 10:12

На обороти някъде 1200-1500, без натоварване, имаш добра циркулация на антифриза и той не замръзва. Трябва да не се подава и отнема газ, а да се задържат постоянни. Аз затова казах, като ще бръмчиш, поне да е на 1 или 2 скорост с малко газ и по-височки обороти. На ниски няма добра циркулация през изпарителя.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Re: Въпрос към газаджии

Мнение от ewgeny » 29 яну 2009, 12:16

Това го правеше само при ниските темп -10, -12. Сега няма проблем. Тогава въпроса се решаваше с 1/2 литра гореща вода поливам изпарителя и никви проблеми нямах, даже по-добре се държеше, все едно е загряла колата. Мерси за помощта.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
ivailo rachev
потребител
потребител
Мнения: 429
Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
Местоположение: габрово
Status: Извън линия

Re: Въпрос към газаджии

Мнение от ivailo rachev » 30 яну 2009, 00:17

моля пак заповядайи да се видим на феста _friends_

Потребителски аватар
izrotbg
потребител
потребител
Мнения: 284
Регистриран: 06 юни 2008, 14:23
Модел на автомобила: Focus 1.8i 16V Ztec '99 <= мойта шейна
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпрос към газаджии

Мнение от izrotbg » 10 фев 2009, 11:23

здравейте колеги,

Имам същият проблем с ниските бороти на колата ми и много ме дразни защото и често гасне .... в събота бях там кадето я слагаха закачиха я на компиютъра им и ест и нямаше нищо и докато бях там оборотите си бяха заспали ... гледам тука темата и малко се чудя дали смяната на тази мембрана (нз ква е тя) ще ми помогне защото аз сам на метан не ба бензин :( дали имате идея при метана от какво може да се получи това и да ми каже ако знаете ест дали и аз имам таква мембрана и каде е ??? А и каде мога да отида да ми я сменят ???

мерси рпеджарително
-= JusT Me *** =-
Изображение
Изображение
Изображение

nehi
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 28 яну 2009, 09:08
Модел на автомобила: siera 2,0i dohc
Status: Извън линия

Re: Въпрос към газаджии

Мнение от nehi » 11 фев 2009, 08:40

Провери си пробега на свещите, за алтернативни ниско калорични горива като метан и пропан бутан, е не повече от 20 000- 25 000 км ,изтрий грешките от компютара и после бъзикай газовата уредба.

Потребителски аватар
izrotbg
потребител
потребител
Мнения: 284
Регистриран: 06 юни 2008, 14:23
Модел на автомобила: Focus 1.8i 16V Ztec '99 <= мойта шейна
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпрос към газаджии

Мнение от izrotbg » 11 фев 2009, 10:29

nehi написа:Провери си пробега на свещите, за алтернативни ниско калорични горива като метан и пропан бутан, е не повече от 20 000- 25 000 км ,изтрий грешките от компютара и после бъзикай газовата уредба.
Свещите кабелите и бубината са сменени преди няма 1000 км. Даже май от тогажа почна по-често да го парви ... :( а как да ресна компа ? тряя да махна акумулатора ????
-= JusT Me *** =-
Изображение
Изображение
Изображение

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 175 госта