Как се справя Форд с ниските температури?
- Dragonwagon
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
- Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз запалих сякаш е +15, а не -15!!!
Само дето се изненадах неприятно на бензиностанцията!
Не можах да си отключа резервоара. А капачката ми е под декоративна капачка! Никога досега не ми се беше случвало подобно нещо. Явно при последното миене, с пароструйката, са ми вкарали вода в кючалката. После пред офиса бяха едни спирачни течности, едни масла, едни чудесий, ама успях. Като я отключих я разглобих, изчистих и смазах и сега е тип-топ.
Проверете се и Вие за да не стане някой сакатлък.

Само дето се изненадах неприятно на бензиностанцията!

Проверете се и Вие за да не стане някой сакатлък.

... Biz zum bitteren ende!
-
- Status: Извън линия
- kontrol
- Потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 26 фев 2005, 18:51
- Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5 2.0 LPG
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
ами аз съм много горд с моя Speedy! Един френд има лаф - Ръц!!! Из един път! и то така!!
офф топик.
На една колежка мъжът й кара Мерцедес Ц180. Дизел...... Занимава се с коли и я помолих да го поразпита за спойлерче. Той казал "На Андрей на форда само спойлер му липсва!" Съответно въпросния Андрей побесня ама ...
ся мълча си тя колежката не е виновна.... Вчера ми разправя как цялото семейство ходили 3 дни пеша в студа че мерцедеса не палел...и тя се сетила за моя форд когато го видяла да си седи кротко пред банката паркиран в студа:)
офф топик.
На една колежка мъжът й кара Мерцедес Ц180. Дизел...... Занимава се с коли и я помолих да го поразпита за спойлерче. Той казал "На Андрей на форда само спойлер му липсва!" Съответно въпросния Андрей побесня ама ...

The Escort Power !!!
- ixtis
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
- Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Аз май съм първия или втория който си признавам , че тази сутрин при-15 и силен северен вятър след 3 4 опита да разбърка тестото се качих в топло такси. Сега ще чакам слънце и поне около 0 градуса.
В нафтата имам газ и добавка кастрол , сменени три подг. свещи , масло 15В40 Моторекс на 700км + всички филтри и виновника според мен Монбат 62 ам/ч сух на 10мес. / наследство / не можа да завърти сериозно нито веднъж. И за капак центалното се побърка и започна да заключва по 2 врати после при откл. се закл. 2 а се откл. другите две , и накрая ръчно затварям вратите и излизам отзат добре че е комби.
В нафтата имам газ и добавка кастрол , сменени три подг. свещи , масло 15В40 Моторекс на 700км + всички филтри и виновника според мен Монбат 62 ам/ч сух на 10мес. / наследство / не можа да завърти сериозно нито веднъж. И за капак центалното се побърка и започна да заключва по 2 врати после при откл. се закл. 2 а се откл. другите две , и накрая ръчно затварям вратите и излизам отзат добре че е комби.
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
За Мондеото няма да говоря,то стои в гаража:)Ескорта(него сега го кара брат ми)сутринта запали на 2-3 въртене като отначало започна да кюфка 3-4 пъти и тогава взриви.А относно вратите намерих едно безплатно мазило което вече ползвам 3-4 години и досега не ми се е случвало да остана отвън или да отлепям уплътненията.Става въпрос за свинска мас:)::).Мажеш уплатнението и след 10-15 мин когато попие обърсваш хубаво уплатнението да не цапа като го пипаш.Всяка зима в началото намазвам уплътненията и цяла зима нямам кахъри:)(този чалъм го научих от таксиметровите шофьори,а те са пословични скрънзи и от тях могат да се научат доста безплатни тарикатлъци):)
-
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 11 юли 2005, 00:34
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi '93
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
и аз паля без проблем, само дето не пали от 2рия зъб както обикновено, ами след малко повече
чат-пат вратите не искат да се отварят, но все не ми остава време да ги намажа с глицерин или парафин (но и идеята със свинската мас си струва да се обмисли
)... но не ми се мисли за маслото в скоростите щом на изключена скорост и натиснат до долу съединител колата тръгна 



Когато животът ти поднесе лимон - направи си ЛИМОНАДА

- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Човек ако ти е 62 амперчаса акумулатора, значи ти е доста слабixtis написа:Аз май съм първия или втория който си признавам , че тази сутрин при-15 и силен северен вятър след 3 4 опита да разбърка тестото се качих в топло такси. Сега ще чакам слънце и поне около 0 градуса.
В нафтата имам газ и добавка кастрол , сменени три подг. свещи , масло 15В40 Моторекс на 700км + всички филтри и виновника според мен Монбат 62 ам/ч сух на 10мес. / наследство / не можа да завърти сериозно нито веднъж. И за капак центалното се побърка и започна да заключва по 2 врати после при откл. се закл. 2 а се откл. другите две , и накрая ръчно затварям вратите и излизам отзат добре че е комби.

По-книга е 72, аз съм сложил 75, просто защото такъв ми изпадна. Смени го и щом всичко друго ти е наред-пали и карай!
Поздрави!
-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
и тук да се отчета. Пали без проблем. Уплатненията ми правеха преди мизерия но след 2-ро мазане с парафин са ок. Все пак е важно да не са мокри като я оставиш а в тоя студ няма как да се намокрят. И моята се опитва да тръгне и скоростите се включват с доста усилие.
И отново съвет да помогнете на стартера е нужно да палите на натиснат съединител. За протокола акомулатора ми е на 10-тина години.
И отново съвет да помогнете на стартера е нужно да палите на натиснат съединител. За протокола акомулатора ми е на 10-тина години.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Пали, гасне пак пали, пърди, върви .....
Бе няма проблеми вози ме.
Уплътненията са със свинска мас.
Бачкаме на бензин (бонус от гражданската) и малко е като олигофрен но полека лека влиза в час. Щото нали все на ГАЗ е каран и позабравил какво е бензин.
Проблем !!!
Карам изключително и предимно на къси разстояния в града. Акумулатора каза "глей си работата" викам "щооо?" Ама 3 години па един път да не го погледна баси пренебрежението и ми се расърди вчера.
Кажете някакво хубаво зарядно да си купя, че имам едно "направи си сам" траф с грец и не смеях да държа акумулатора много с него.
Бе няма проблеми вози ме.
Уплътненията са със свинска мас.
Бачкаме на бензин (бонус от гражданската) и малко е като олигофрен но полека лека влиза в час. Щото нали все на ГАЗ е каран и позабравил какво е бензин.
Проблем !!!
Карам изключително и предимно на къси разстояния в града. Акумулатора каза "глей си работата" викам "щооо?" Ама 3 години па един път да не го погледна баси пренебрежението и ми се расърди вчера.
Кажете някакво хубаво зарядно да си купя, че имам едно "направи си сам" траф с грец и не смеях да държа акумулатора много с него.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
проблема с паленето не е маловажен и трябва да се проследи процеса от начало до край
един колега неможа да си запали сузуки марутито и като разглобихме стартера и бендикса -ми те си бяха здрави и се оказа изронени зъби на маховика
при теб дано не е така но идеята ми беше че трябва да се провери всичко от което зависи паленето
един колега неможа да си запали сузуки марутито и като разглобихме стартера и бендикса -ми те си бяха здрави и се оказа изронени зъби на маховика
при теб дано не е така но идеята ми беше че трябва да се провери всичко от което зависи паленето
времето е като парите-никога не стига
Па то моята повърте, повърте па запали- и вчера и днес сутринта. Ма на нея и требе ток колкото на запалка с пиезо кристал.......
Иначе някъде четох как да възбудим акумулатора- преди да запаля включвам фаровете на къси светлини за 3 секунди, гася ги-3 сек. пак ги включвам и така три пъти, после паля двигателя и бегам на работа!
Пробвано е - става!
Иначе някъде четох как да възбудим акумулатора- преди да запаля включвам фаровете на къси светлини за 3 секунди, гася ги-3 сек. пак ги включвам и така три пъти, после паля двигателя и бегам на работа!
Пробвано е - става!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Абе тва за зарядното ка да го изведа в отделна тема в "тоци" като е май най-належашо и актуално тука?
Начи моя живна ! Пробелема го даде след небрежност от моя страна и 3 дневен престой в тези "жеги".
Та !!!
За да да не съм небрежен вече ще си търся грамотно зарядно и евентуално веднъж седмично (поне зимата) ще си свалям акумулатора да го турам на зарядното щом карам само на къси разстояния и то на фарове !!!
Вече е 6 без нещо сутринта та начи довечера взимам едно "направи си сам" но е грамотно следи тока на акумулатора дава му колкото трябва и като се зареди изключва. Ама ме мързи да си правя и за мен едно и ще си търся да си купя готово.
Никой ли няма такова да каже нещо за него бееее ???
Технополис и къф беше още един от този сорт "плодзеленчук" направиха тука у нашия град, там ли да дира зареждачка или ? Щото компютЕр определено не бих си взел от супермаркет-а.
Пууу начи само аз пиша от този "убаФ" град Плевен
Ай има нова тема в тоци !!!
Ако не ви се струва селско да си зареждате акумулаторите дайте да обсъдим нещо за "зареждачките". Щото предполагам се вдига и разхода като е паднал акумулатора и алтернатора се мъчи да го зарежда.

Начи моя живна ! Пробелема го даде след небрежност от моя страна и 3 дневен престой в тези "жеги".
Та !!!
За да да не съм небрежен вече ще си търся грамотно зарядно и евентуално веднъж седмично (поне зимата) ще си свалям акумулатора да го турам на зарядното щом карам само на къси разстояния и то на фарове !!!
Вече е 6 без нещо сутринта та начи довечера взимам едно "направи си сам" но е грамотно следи тока на акумулатора дава му колкото трябва и като се зареди изключва. Ама ме мързи да си правя и за мен едно и ще си търся да си купя готово.
Никой ли няма такова да каже нещо за него бееее ???


Технополис и къф беше още един от този сорт "плодзеленчук" направиха тука у нашия град, там ли да дира зареждачка или ? Щото компютЕр определено не бих си взел от супермаркет-а.
Пууу начи само аз пиша от този "убаФ" град Плевен

Ай има нова тема в тоци !!!
Ако не ви се струва селско да си зареждате акумулаторите дайте да обсъдим нещо за "зареждачките". Щото предполагам се вдига и разхода като е паднал акумулатора и алтернатора се мъчи да го зарежда.
-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
- Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
- Местоположение: Кърджали
- Status: Извън линия
Преди 2 седмици смених акомулатора с нов и сега в тия студове нямам никакви проблеми пали си от първия път без да се налага да подавам газ,като цяло съм много доволен
Полото е недвижим имот от 3 дена
напук на баща ми(то е негово,аз го карам от време на време) който не пропуска да изръси нещо от рода на "Форд и коли ли правели"
Значи относно експлоатацията на автомобил при зимни условия,особено когато е доста студено да не оставяте колата на ръчна спирачка(освен ако не е наистина наложително де)замръзват накладките за барабаните/дисковете,а ако ви е замръзнала ключалката си нагрейте малко ключа с запалка(ако сте пушач разбира се
) и пробвайте отново,аз не съм го пробвал ама разни познати казват че ставало 

Полото е недвижим имот от 3 дена


Значи относно експлоатацията на автомобил при зимни условия,особено когато е доста студено да не оставяте колата на ръчна спирачка(освен ако не е наистина наложително де)замръзват накладките за барабаните/дисковете,а ако ви е замръзнала ключалката си нагрейте малко ключа с запалка(ако сте пушач разбира се


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта