Палене на ДИЗЕЛ при -10 С
- 
				aaleks
 - потребител

 - Мнения: 1004
 - Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
 - Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
 - Местоположение: някъде в BG ВТ
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Палене на ДИЗЕЛ при -10 С
Днес към 15:00 - 15:30 /колата е там от 8:00/ сядам в автомобиля си и със съмочустиета на добър дизел подгрявам, завъртам и уш запали връщам ключа - нанай.
Така 3 пъти, ядосан въртя около 2 пъти по 5-7 сек. и
 ясно за състоянието ми.
След 30-60 сек. като ми мина онова с червеното човече и огъня, подгрявам въртя и си запали, но с обороти около 500-750 и така около 2-4 мин. след това всичко си дойде на място. Дали нафтата бе замръснала или такъв ми е дизела, незнам - миналта година не съм видял такъв проблем. Зареждам само на Лукойл.
Чувам за бензин в нафтата, но по съм навит на газ да налея. Ако ми направи този номера и утре, а това е доста вероятно все пак нафтата си е същата и дизела също, ще и люсна А ТОВА МИ Е ВЪПРОСА - КОЛКА ГАЗ НА КОЛКО НАФТА?
			
									
									Така 3 пъти, ядосан въртя около 2 пъти по 5-7 сек. и
След 30-60 сек. като ми мина онова с червеното човече и огъня, подгрявам въртя и си запали, но с обороти около 500-750 и така около 2-4 мин. след това всичко си дойде на място. Дали нафтата бе замръснала или такъв ми е дизела, незнам - миналта година не съм видял такъв проблем. Зареждам само на Лукойл.
Чувам за бензин в нафтата, но по съм навит на газ да налея. Ако ми направи този номера и утре, а това е доста вероятно все пак нафтата си е същата и дизела също, ще и люсна А ТОВА МИ Е ВЪПРОСА - КОЛКА ГАЗ НА КОЛКО НАФТА?
Небойте се роби Спартак е с вас!
						- cossy
 - потребител

 - Мнения: 4564
 - Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
 - Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
 - Status: Извън линия
 
Абе ние от Варна констатирахме, че два ескорта 1.6 биндзин се назориха малко с паленето, градуси около -15, час 7:30... Бах мама му, а пред ОМВ-тата опашки за алпийския дизел  
 Няма ли алпийски бендзин?! За нас не мислят ли тия от ОМВ?!?! Та не само ти се зориш, аз съм с рядко масло и би трябвало да няма проблеми, ма се зори 
 Мъка, мъка...
			
									
									
- 
				Mondeo18TDI96
 - потребител

 - Мнения: 554
 - Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
 - Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
 - Status: Извън линия
 
- 
				csteffanov
 - потребител

 - Мнения: 18
 - Регистриран: 08 ное 2005, 16:37
 - Модел на автомобила: Orion 1.8 Diesel
 - Местоположение: Пловдив
 - Status: Извън линия
 
Трудно палене?/
Моя орион си пали без проблем, само дето централното ми така зверски замръзва че вчера влизах през багажника  
 а колата е седан.... Днес даже не се опитах просто си викнах такси, че като се ядосам ще взема да счупя я ключалка я брава и ще ми излезе доста по соленичко от колкото 2-та лева за такси!! 
Иначе сипвам на пълен резервоар 2-3 литра бензин 98 и карам със съвсем обикновен дизел без проблем, с газ не съм пробвал.
			
									
									
						Иначе сипвам на пълен резервоар 2-3 литра бензин 98 и карам със съвсем обикновен дизел без проблем, с газ не съм пробвал.
- 
				Любо
 - Администратор

 - Мнения: 2511
 - Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
 - Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Щом бензинките се мъчат ... вероятни причини:
- кофти бензин - много вероятно (поне в Сф);
- кофти акумулатор;
- кофти центровка на двигателя;
- ... добавяйте като се сетите
П.П. Към модераторите - може би трябва да има една тема за бензин и една за дизел с причини за трудно или невъзможно палене? Ако да - това моля да го преместите където му е мястото.
			
									
									
						- кофти бензин - много вероятно (поне в Сф);
- кофти акумулатор;
- кофти центровка на двигателя;
- ... добавяйте като се сетите
П.П. Към модераторите - може би трябва да има една тема за бензин и една за дизел с причини за трудно или невъзможно палене? Ако да - това моля да го преместите където му е мястото.
- 
				aaleks
 - потребител

 - Мнения: 1004
 - Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
 - Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
 - Местоположение: някъде в BG ВТ
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Пак съм я спрял на същото място и довечера към 17:00 ще видя какво ще стане. Хареса ми идеята с другата нафта, ама ще отида до В.Т-во щото тук нямаме ОМV. Малко кофти, че имам към 30л. в резервоара и ще трябва още 30л. а това са бая парици ама ще инвестирам ако довечера не запали от раз-два.
			
									
									Небойте се роби Спартак е с вас!
						- divinity
 - потребител

 - Мнения: 229
 - Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
 - Модел на автомобила: Escort 1.8 D
 - Местоположение: Sofia
 - Status: Извън линия
 
Няма смисъл да доливаш друга нафта! Щом тая е скапана, водата от нея ще се смеси с другата и нищо няма да стане! Най-добре сипи 1л газ на 15-20л нафта!
Това къде зареждаш НЯМА абсолютно никакво значение! Дали е Евро-, Алпийски- или какъвто там ти го рекламират няма значение! Освен за будалите, дето си мислят, че като го заредят и колата им дига 10 к.с.! Пробвал съм ги и съм тотално разочарован. Малко по-тиха била колата и по-икономична
 ! Е аз като сипя с 30ст. по-скъпа нафта каква икономия трябва да ми даде, за да съм на далавера 
 
Днес сутринта в осем запалих перфектно с нафта от кварталните рейсаджий
 
Айде успех!
			
									
									
						Това къде зареждаш НЯМА абсолютно никакво значение! Дали е Евро-, Алпийски- или какъвто там ти го рекламират няма значение! Освен за будалите, дето си мислят, че като го заредят и колата им дига 10 к.с.! Пробвал съм ги и съм тотално разочарован. Малко по-тиха била колата и по-икономична
Днес сутринта в осем запалих перфектно с нафта от кварталните рейсаджий
Айде успех!
- форд мк2
 - потребител

 - Мнения: 828
 - Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
 - Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD; 
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
веднага ли ти запали ? колко пъти подгря ? развъртя ли малко преди да запали ?divinity написа:Няма смисъл да доливаш друга нафта! Щом тая е скапана, водата от нея ще се смеси с другата и нищо няма да стане! Най-добре сипи 1л газ на 15-20л нафта!
Това къде зареждаш НЯМА абсолютно никакво значение! Дали е Евро-, Алпийски- или какъвто там ти го рекламират няма значение! Освен за будалите, дето си мислят, че като го заредят и колата им дига 10 к.с.! Пробвал съм ги и съм тотално разочарован. Малко по-тиха била колата и по-икономична! Е аз като сипя с 30ст. по-скъпа нафта каква икономия трябва да ми даде, за да съм на далавера
![]()
Днес сутринта в осем запалих перфектно с нафта от кварталните рейсаджий![]()
Айде успех!
- divinity
 - потребител

 - Мнения: 229
 - Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
 - Модел на автомобила: Escort 1.8 D
 - Местоположение: Sofia
 - Status: Извън линия
 
Запали след 5-6 секунди на стартер, но е нормално! Тресеше яко в началото и по-късно се оправи. Направи ми впечатление, че при около 9-10 км пробег не загря достатъчно. 
За неколкократното подгряване на свещите мисля, че не е ефективно, но това е по мое наблюдение. Винаги подгрявам веднъж и после паля, ако не запали чакам 15-тина сек и пак въртя но не повече от 10сек, но всеки си има чалъм при паленето на колата си!
			
									
									
						За неколкократното подгряване на свещите мисля, че не е ефективно, но това е по мое наблюдение. Винаги подгрявам веднъж и после паля, ако не запали чакам 15-тина сек и пак въртя но не повече от 10сек, но всеки си има чалъм при паленето на колата си!
- 
				NIKJAMa
 - потребител

 - Мнения: 675
 - Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
 - Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
аз паля на 2-ри оборот, но пък за сметка на това едвам си превключвам скоростите все едно не масло а цимент имам в скоростната кутия след няколко минути се оправя. Другата екстра от студа е че при навиване повечко на волана се чува страшно стържене. Дано да се оправи като се стопли.
Едит: Един съвет- Палете при натиснат съединител. Това би трябвало да помогне на мероприятието.
			
									
									
						Едит: Един съвет- Палете при натиснат съединител. Това би трябвало да помогне на мероприятието.
- 
				Peter_CLX
 - потребител

 - Мнения: 198
 - Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
 - Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Пали най-много след 2-3 оборота, обаче тая вечер на тръгване след работа стана нещо странно - след като запали и поработи стабилно около минута, постепенно почна да притриса на три цилиндъра и накрая изгасна. След второ стартиране (без никакви затруднения) помагах известно време с педала на газта, докато стабилизира оборотите на празен ход и след това беше ОК. Имам усещането че прави прекалено обогатена смес и се беше задавила.
PS. Тоя постинг го написах по погрешка тук, май е по-подходящ за анкетата в Кафенето за паленето на фордовете, ако може някой модератор да го премести там, май би било по-добре.
			
									
									
						PS. Тоя постинг го написах по погрешка тук, май е по-подходящ за анкетата в Кафенето за паленето на фордовете, ако може някой модератор да го премести там, май би било по-добре.
- 
				aaleks
 - потребител

 - Мнения: 1004
 - Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
 - Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
 - Местоположение: някъде в BG ВТ
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Днес мероприятиета в 17:00 протече така:
с дистанционното "пийу", сядам зад волана и контакт, подгряване и въртене, на 3-5 сек. признаци на запалване, връщам ключа и тя си работи
 е оборотите пак си бяха 500-700 но след 1-3 мин. всичко си бе наред. Сигурно е било по топло  
 .
Май истината е, че подходих сериозно и още първия път завъртях по-дълго, не се пододох на първите признаци на запалване. Дано съм прав, иначе скъпа нафта или газ /50л. - 1л. газ/.
Утре вечер пак ще видим как е. За сутрин не пиша щото спинка в гараж, е панелен ама си е гараж и проблем за сега няма /тази сутрин вътре бе -4 С/ .
			
									
									с дистанционното "пийу", сядам зад волана и контакт, подгряване и въртене, на 3-5 сек. признаци на запалване, връщам ключа и тя си работи
Май истината е, че подходих сериозно и още първия път завъртях по-дълго, не се пододох на първите признаци на запалване. Дано съм прав, иначе скъпа нафта или газ /50л. - 1л. газ/.
Утре вечер пак ще видим как е. За сутрин не пиша щото спинка в гараж, е панелен ама си е гараж и проблем за сега няма /тази сутрин вътре бе -4 С/ .
Небойте се роби Спартак е с вас!
						- dgg_g
 - потребител

 - Мнения: 155
 - Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
 - Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Здравейте колеги, някой може ли да ми помогне с някакви идеи...
 
 Почти всички май нямат сериозни опроблеми с паленето при минус 10 само аз се зоря май…
Ще се опитам да обесяня подробно проблемът...Като стане под нулата и паля много трудно(или не паля въобще). Имам нов акумулатор(74Ah на 680А), стартера ми работи перфектно(проверявал съм го при добър майстор),двигателя работи иначе добре, гори горе-долу нормално, не гори масло, не пуши(освен при първо палене като направи малко черен обалак), слагам добавка на Castrol към горивото(че и газ допълнително).Симптомите са следните:сутрин когато е студена върти много бавно и мъчно(иначе като е загряла горе долу, върти бързо и пали) и в 90% от случаите пали с помоща на стартера-като взема да припалва аз продължавам да въртя и въртя докато запали!Иначе като запали един път работи ритмично и след 1-2 мин утихва. Карам с масло 15W40, не вярвам да е проблем, защото баща ми кара фиеста със същия двигател и същото масло и пали! Свещите съм ги проверявал една по-една като съм вадил общият плюс и съм им пускал по отделно плюс да видя дали искрят-ами работят си. Незнам къде е проблемът – дали въпреки че акумулаторът е нов е скапан, дали свещите не нагряват както трябва, дали нещо друго...
Малко дълго стана обяснението ама който има идея ще съм благодарен да я сподели...
P.S. На баща ми фиестата върти много по-бързо от мен дори когато е студена, а моята едвам едвам...
			
									
									
						Ще се опитам да обесяня подробно проблемът...Като стане под нулата и паля много трудно(или не паля въобще). Имам нов акумулатор(74Ah на 680А), стартера ми работи перфектно(проверявал съм го при добър майстор),двигателя работи иначе добре, гори горе-долу нормално, не гори масло, не пуши(освен при първо палене като направи малко черен обалак), слагам добавка на Castrol към горивото(че и газ допълнително).Симптомите са следните:сутрин когато е студена върти много бавно и мъчно(иначе като е загряла горе долу, върти бързо и пали) и в 90% от случаите пали с помоща на стартера-като взема да припалва аз продължавам да въртя и въртя докато запали!Иначе като запали един път работи ритмично и след 1-2 мин утихва. Карам с масло 15W40, не вярвам да е проблем, защото баща ми кара фиеста със същия двигател и същото масло и пали! Свещите съм ги проверявал една по-една като съм вадил общият плюс и съм им пускал по отделно плюс да видя дали искрят-ами работят си. Незнам къде е проблемът – дали въпреки че акумулаторът е нов е скапан, дали свещите не нагряват както трябва, дали нещо друго...
Малко дълго стана обяснението ама който има идея ще съм благодарен да я сподели...
P.S. На баща ми фиестата върти много по-бързо от мен дори когато е студена, а моята едвам едвам...
- 
				Mondeo18TDI96
 - потребител

 - Мнения: 554
 - Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
 - Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
 - Status: Извън линия
 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта
 това е една от причините да си взема бензинов мотор