Как се справя Форд с ниските температури?
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Как се справя Форд с ниските температури?
Като паднат температурите броя на колите по улиците намалява, появяват се препоръки към шофьорите за шофиране в зимни условия и проблемите с колите започват.
Въпроса ми е как се справят клубните фордове с ниските температури впредвид грижите, които всеки от нас полага за любимата или просто необходимата кола. В темите е писано много за това, кое масло е подходящо за зимни условия, за течностите за чистачки, за зимните гуми. Но е добре да споделите и някой "тънкости" като например как се отваря замръзнала врата или как да се грижиме за уплътненията на вратите, как да разрешиме проблема със замръзналата течност за чистачки, кое е най-доброто за акумулатора?
Отделно към тези въпроси пускам една анкета и призовавам за ОБЕКТИВНИ и ТОЧНИ отговори, за да може отговорите и съветите, които давате да са наистина полезни
Въпроса ми е как се справят клубните фордове с ниските температури впредвид грижите, които всеки от нас полага за любимата или просто необходимата кола. В темите е писано много за това, кое масло е подходящо за зимни условия, за течностите за чистачки, за зимните гуми. Но е добре да споделите и някой "тънкости" като например как се отваря замръзнала врата или как да се грижиме за уплътненията на вратите, как да разрешиме проблема със замръзналата течност за чистачки, кое е най-доброто за акумулатора?
Отделно към тези въпроси пускам една анкета и призовавам за ОБЕКТИВНИ и ТОЧНИ отговори, за да може отговорите и съветите, които давате да са наистина полезни

- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Отговарям първа като собственик на два форда, с голяма разлика във възрастта и различно масло, което ползват.
Тази сутрин и двете коли запалиха от първия път, без да се подава газ, и двете загравят след 3 км / имам предвид, че след 3-тия км и парното е с топъл въздух/. Вратите се отварят лесно, единствения проблем, които имам / с новата/ е с течността за чистачки, но рано сутринта минах през МП и го отстраниха;-)
Тази сутрин и двете коли запалиха от първия път, без да се подава газ, и двете загравят след 3 км / имам предвид, че след 3-тия км и парното е с топъл въздух/. Вратите се отварят лесно, единствения проблем, които имам / с новата/ е с течността за чистачки, но рано сутринта минах през МП и го отстраниха;-)
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Както неведнъж съм казвал, най-доброто за МЪХЕСТИТЕ уплътнения на мондео е да се намаже рамката на вратата с вазелин на стик /тези дето са като червило/. Аз откакто открих това "лекарство" нямам грижи с уплътнениятаgreek написа:пали си но определено имам проблем с вратите -отварят се заедно с уплътненията а след това нещат да се затварят


- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Както казах, уплътненията на мондеото са МЪХЕСТИ /като велур/ и от личен опит казвам, че глицерин, парафин, силикон и квото друго се сетиш НЕ става. Само с този стик стана -Polly написа:Не е ли по-добре за уплътненията да се намажат с глицерин? Стават като нови, докато с въпросния вазелин на стик, доста мазане ще падне и ми се струва ефекта няма да е толкова траен, или може би зависи от марката?



- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мойта и тая сутрин запали безпроблемно само че след 3-4 секунди въртене а не веднага както пали ако е по топло. Уплътненията не бяха замръзнали въобще. Аз гласувах за втората опция с подаване на газ, като подаването е след като запали за да не угасне като включа повечко консуматори и сервото на волана.
Та незнам дали Форда има проблеми с паленето в студа, ама тая сутрин като пристигнах на паркинга пред офиса нямаше нито една кола, а обикновено има 15-на (той толкова събира паркинга). Моя шеф втори ден вече не се вясва в офиса - Сеат Толедо 1.8mi 94г.
Та незнам дали Форда има проблеми с паленето в студа, ама тая сутрин като пристигнах на паркинга пред офиса нямаше нито една кола, а обикновено има 15-на (той толкова събира паркинга). Моя шеф втори ден вече не се вясва в офиса - Сеат Толедо 1.8mi 94г.

- RS TURBO
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 08 сеп 2005, 16:08
- Модел на автомобила: FORD FIESTA RS TURBO
- Местоположение: софийски краен квартал
- Status: Извън линия
Палим от раз и без никва газ
Проблема със залепването на уплътненията се отстранява перфектно със стик/червило/ на SONAX
Обаче го закъсах с амортисьорите /регулируеми на твърдост KONI/
при -15 станаха на винкели и подскачам като билярдна топка из улиците
имам чувството, че ше ми се скъса купето 





тръгваш с ФОРДа, връщаш се с влака!!! /стара немска поговорка/
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
До 55 нямаш проблем, но предполагам нещо не ти е наред - или имаш голяма консумация на изключен контакт, или караш само на къси разстояния, или някоя клетка е тръгнала да си ходи...velko написа:Колеги знам че въпроса ми не е за тука ма да питам, може ли на мойта колица да и сложа по голям акумулатор например 55 амперчаса щото сега е с най малкия 42 Ач и зимата особено сега като застудя ми прави проблеми. Динамото на колата е БОШ и незнам дали може да подържа по-голям акумулакор.
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Колата запали, ама какво ще кажат другите колеги с дизели? Досега видях по другите теми само двама, които са имали проблеми! Други опитали няма ли? Или са били безпроблемни, което е похвално! То на бензин е срамота да не запалиш! Беше -16 на термометъра на балкона в 8 сутринта! Не е чак толкова студено, колегите от Русия си карат Ладите и Волгите при -35, а нас ни стряскат някви си -20!
Единственият проблем беше с маслото в скоростната, много се беше сгъстило, но се оправи, все пак е оригиналното
!
Единственият проблем беше с маслото в скоростната, много се беше сгъстило, но се оправи, все пак е оригиналното

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта