Въпрос към газаджии
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Въпрос към газаджии
С падането на студа преди няколко дни ми излезе някъв странен проблем.
Сутрин паля, и тръгвам. Изминавам около 500 м - доста ниски обороти държи на свободна но не това е проблема. Изведнъж докато си карам, колата загасва. Аз я оставям на скорост да се движи, докато намаля и изведнъж пак тръгва, и това е. След 1 мин вече и обороти си държи и всичко е на 6. Това става вече 4-ти ден, на почти еднакво изминато разтояние.
Колата е Сиера 1.6 карбуратор двукамерен Вебер.
Газовото Ловато Вакуумно, преди 2 год. сменях платна некви италиянски, есента чистих газовия филтър, друго важно не се сещам.
Сутрин паля, и тръгвам. Изминавам около 500 м - доста ниски обороти държи на свободна но не това е проблема. Изведнъж докато си карам, колата загасва. Аз я оставям на скорост да се движи, докато намаля и изведнъж пак тръгва, и това е. След 1 мин вече и обороти си държи и всичко е на 6. Това става вече 4-ти ден, на почти еднакво изминато разтояние.
Колата е Сиера 1.6 карбуратор двукамерен Вебер.
Газовото Ловато Вакуумно, преди 2 год. сменях платна некви италиянски, есента чистих газовия филтър, друго важно не се сещам.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Re: Въпрос към газаджии
Не се ли чува газовият клапан да чука когато се получава тази аномалия
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: Въпрос към газаджии
Май установихме проблема.
Колата беше забравила какво е това бензин, и затова вече и не работи на бенз. И се кара на газ. Обаче, тей като е хладно навън, а и платната пак искат смяна, изпарителя явно за малко сипва само течна смес. Проблема мисля че го реших, като е студено и половин шише гореща вода облея изпарителя предварително. Но ще видим. За сега всичко е ок.
Колата беше забравила какво е това бензин, и затова вече и не работи на бенз. И се кара на газ. Обаче, тей като е хладно навън, а и платната пак искат смяна, изпарителя явно за малко сипва само течна смес. Проблема мисля че го реших, като е студено и половин шише гореща вода облея изпарителя предварително. Но ще видим. За сега всичко е ок.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- ivailo rachev
- потребител
- Мнения: 429
- Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
- Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
- Местоположение: габрово
- Status: Извън линия
Re: Въпрос към газаджии
колега пробвай сутрин преди да я запалиш полей изпарителя с около ч литър вода ама на тънка струя да може да се загрее по-добре после я запали и докато работи и полей по същия начин още ч литър гореща вода 

- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: Въпрос към газаджии
Май май така става най-добре.ivailo rachev написа:колега пробвай сутрин преди да я запалиш полей изпарителя с около ч литър вода ама на тънка струя да може да се загрее по-добре после я запали и докато работи и полей по същия начин още ч литър гореща вода
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос към газаджии
Ползвай силен антифриз и като тръгнеш поддържай високи обороти без да натоварваш двигателя - примерно на 1, 2
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 28 яну 2009, 09:08
- Модел на автомобила: siera 2,0i dohc
- Status: Извън линия
Re: Въпрос към газаджии
Като запалиш колата не потегляй веднага, остави я да поработи на ниски обороти защото ти замръзва изпарителя .Това със поливането с топла вода е остарял метод , монтирай на изпарителя там кадето преминава антифриза ,подгряваща свещ от дизелов двигател и с бутон и предпазител монтирани вътре на арматурното табло, подгряваш изпарителя преди да стартираш двигателя.Много е подходящо за райони със студен климат и за къси разстояния, защото двигателя не може да загрее и бързо изстива. >:D<:
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос към газаджии
На обороти някъде 1200-1500, без натоварване, имаш добра циркулация на антифриза и той не замръзва. Трябва да не се подава и отнема газ, а да се задържат постоянни. Аз затова казах, като ще бръмчиш, поне да е на 1 или 2 скорост с малко газ и по-височки обороти. На ниски няма добра циркулация през изпарителя.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: Въпрос към газаджии
Това го правеше само при ниските темп -10, -12. Сега няма проблем. Тогава въпроса се решаваше с 1/2 литра гореща вода поливам изпарителя и никви проблеми нямах, даже по-добре се държеше, все едно е загряла колата. Мерси за помощта.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- ivailo rachev
- потребител
- Мнения: 429
- Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
- Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
- Местоположение: габрово
- Status: Извън линия
- izrotbg
- потребител
- Мнения: 284
- Регистриран: 06 юни 2008, 14:23
- Модел на автомобила: Focus 1.8i 16V Ztec '99 <= мойта шейна
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос към газаджии
здравейте колеги,
Имам същият проблем с ниските бороти на колата ми и много ме дразни защото и често гасне .... в събота бях там кадето я слагаха закачиха я на компиютъра им и ест и нямаше нищо и докато бях там оборотите си бяха заспали ... гледам тука темата и малко се чудя дали смяната на тази мембрана (нз ква е тя) ще ми помогне защото аз сам на метан не ба бензин
дали имате идея при метана от какво може да се получи това и да ми каже ако знаете ест дали и аз имам таква мембрана и каде е ??? А и каде мога да отида да ми я сменят ???
мерси рпеджарително
Имам същият проблем с ниските бороти на колата ми и много ме дразни защото и често гасне .... в събота бях там кадето я слагаха закачиха я на компиютъра им и ест и нямаше нищо и докато бях там оборотите си бяха заспали ... гледам тука темата и малко се чудя дали смяната на тази мембрана (нз ква е тя) ще ми помогне защото аз сам на метан не ба бензин

мерси рпеджарително
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 28 яну 2009, 09:08
- Модел на автомобила: siera 2,0i dohc
- Status: Извън линия
Re: Въпрос към газаджии
Провери си пробега на свещите, за алтернативни ниско калорични горива като метан и пропан бутан, е не повече от 20 000- 25 000 км ,изтрий грешките от компютара и после бъзикай газовата уредба.
- izrotbg
- потребител
- Мнения: 284
- Регистриран: 06 юни 2008, 14:23
- Модел на автомобила: Focus 1.8i 16V Ztec '99 <= мойта шейна
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос към газаджии
Свещите кабелите и бубината са сменени преди няма 1000 км. Даже май от тогажа почна по-често да го парви ...nehi написа:Провери си пробега на свещите, за алтернативни ниско калорични горива като метан и пропан бутан, е не повече от 20 000- 25 000 км ,изтрий грешките от компютара и после бъзикай газовата уредба.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 200 госта