Проблем с фиеста мк3

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
peshaka
потребител
потребител
Мнения: 454
Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем с фиеста мк3

Мнение от peshaka » 27 дек 2008, 15:23

Първо Честита Коледа със закъснение на всички колеги и приатно прекарване на предстоящите празници.
Сега и проблемът ми , по принцип си карам колата смесено газ/бензин примерно от 100 изминати километра 20-30 са на бензин 70-80 на газ,та отскоро забелязах че става нещо странно с работата на колата на бензин,а именно: Паля си я сутрин на бензин няма никакви проблеми форсирам си я до към 1500-2000 оборота ,но когато дам на скорост и тръгна на бензин след 2000 оборота колата започва да губи обороти /все едно няма бензин/ като съкна на газ проблема моментално изчезва, работи като часовник ,карам си на газ извесно време колата загрява до нормална работна температура съкам си пак на бензин няма никакъв проблем 2-3-4000 оборота без проблем.

Имам подозрения за бензиновата помпа/дано да не е тя/ или горивния филтър,а може би и маслото да се сгъстява много знам ли /15в40 минерално е/.

ако някой може да помогне със съветче ще съм благодарен :wink:
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
maistorabg
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 28 ное 2008, 03:19
Модел на автомобила: G6A
Местоположение: ПЛЕВЕН 088 72 72 207
Status: Извън линия

Re: Проблем с фиеста мк3

Мнение от maistorabg » 27 дек 2008, 19:55

Мерим налягане на бензина,гледаш дали има и обратно при форсиране.

Потребителски аватар
DobrinNikolov
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Проблем с фиеста мк3

Мнение от DobrinNikolov » 24 яну 2009, 12:55

Точно това което си мислиш е,по вероятно да е горивната помпа,твоита е потапяща,скоро я сменях,ама ще те излъжа колко пари ми излезе
купи си фиеста за да караш с 200 :P

daoford
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 22 яну 2009, 22:44
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Re: Проблем с фиеста мк3

Мнение от daoford » 24 яну 2009, 14:11

Колеги, къде се намира този горивен филтър на Фиестата?И кога се сменя или почиства?На бензин ми пали бавно и на топъл двигател,а на "газ",от раз...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с фиеста мк3

Мнение от HACKO » 24 яну 2009, 14:47

peshaka написа:....като съкна на газ проблема моментално изчезва, работи като часовник ,карам си на газ извесно време колата загрява до нормална работна температура съкам си пак на бензин няма никакъв проблем 2-3-4000 оборота без проблем...........
:
Нищо и няма, напролет ще се оправи.
Маслото няма нищо общо във случая.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Re: Проблем с фиеста мк3

Мнение от licho » 25 яну 2009, 17:18

HACKO написа:
peshaka написа:....като съкна на газ проблема моментално изчезва, работи като часовник ,карам си на газ извесно време колата загрява до нормална работна температура съкам си пак на бензин няма никакъв проблем 2-3-4000 оборота без проблем...........
:
Нищо и няма, напролет ще се оправи.
Маслото няма нищо общо във случая.
как пък реши че ще се оправи напролет?

бензиновият филтър се намира като се гледа централно двигателя - вдясно от системата за спирачките (големият черен кръг). там има един цилиндър - с различна големина е. в мото пфое струва 23 лева по-малкия (по-големия е към 50). моят бе по-голям този който ми дадоха бе по-малък разликата е в големината в която събира боклуци :). сменя се лесно - но първо прочетете инструкциите в haynes.
като го свалих моя и вътре все едно имаше голям камък, като се раздрусаше и дрънчеше.
а колко често се сменя? ами зависи. според haynes 96560.64 км или (60 000 мили).
а трудното палене може да се дължи на много неща и бензиновата помпа или работи или не :) но като си на газ винаги имай бензин по 10 л. често горят помпите
успех
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта