Проблем с паленето
- Maho
- потребител
- Мнения: 89
- Регистриран: 20 апр 2008, 23:23
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.8 16v DOHC
- Status: Извън линия
Проблем с паленето
Предварително да кажа, че разгледах всички теми. И съм много объркан.
Проблема е следния катото си палеше карам си аз на една площадка на снега въртя си се ( без да я настъпвам много нормално ), спирам да пусна една вода изгасям колата качвам се въртя кюча и не пали...ток има, а стартера не върти чува се само едно чаткане и до там... на бутане пали много лесно въпреки на сняг като ме бутнаха запали.
Проблема е следния катото си палеше карам си аз на една площадка на снега въртя си се ( без да я настъпвам много нормално ), спирам да пусна една вода изгасям колата качвам се въртя кюча и не пали...ток има, а стартера не върти чува се само едно чаткане и до там... на бутане пали много лесно въпреки на сняг като ме бутнаха запали.

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
На petкoff_pl така в движение му загина акумулатора тук в Плевен.
Някой беше прехвърлил топката на друг да го обслужи.
Другия си питал оная раота и лекикнко му се бяха показали ребрата.
Останал без вода и до там беше.
На твоя може и клетка да е умряла, може и да не зарежда генератора.
Провери ги тия раоти.
Някой беше прехвърлил топката на друг да го обслужи.
Другия си питал оная раота и лекикнко му се бяха показали ребрата.
Останал без вода и до там беше.
На твоя може и клетка да е умряла, може и да не зарежда генератора.
Провери ги тия раоти.
- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Аз също залагам на акумулатор. Има ток за лампите ама консумацията на стартера е огромна като е по слаб акумулатора в момента в който се опита да включи стартера напрежението пада и той изключва и от там идва чаткането. Може да има прекъсната клетка а може и просто вече да му е дошло времето. Провери си и дали зарежда защото често първо хвърляме стария акумулатор и след като за нула време умре и новият, чак тогава се сещаме че проблема е в генератора. Трябва да зарежда около 14 волта, ако е нормално всичко правиш второ замерване но след като включиш фарове, парно, подгрев на задно стъкло. С включени консуматори не трябва да пада под 13.5 волта, в краен случай до 13 волта. Ако като мериш с включени консуматори напрежението е по-ниско може да вдигнеш оборотите до 2000 или 3000 ако и тогава не влезе в гореспоменатите граници честито
имаш си генератор за правене. Но не се притеснявай обикновенно за генератора се минава само с четки, а те са стотинки. На някой генертори са на самия регулатор и тогава е най-добре да си вземеш нов регулатор май беше под 20 лева УСПЕХ.

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Топлото от парното идва от подгретия антифриз който охлажда двигателя.kriki написа: Трябва да зарежда около 14 волта, ако е нормално всичко правиш второ замерване но след като включиш фарове, парно, подгрев на задно стъкло.
Единствената му връзка с ел. инсталацията му е както е при мен с ел. клапан който спира и пуска антифриз към радиаторчето в купето.
Така, че и да пуска топло и да не пуска това изобщо не товари инсталацията.
Виж ако му говориш за вентилатора на купето, то тва вече е съвсем друго нещо.
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Има голяма вероятност да е от акумолатора,но аз бих предположил "автомата"(влключвателя) или втулки на стартера
.Тези проблеми също се появяват от веднъж....

- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Точно вентилатора имах предвидpaci написа:Топлото от парното идва от подгретия антифриз който охлажда двигателя.kriki написа: Трябва да зарежда около 14 волта, ако е нормално всичко правиш второ замерване но след като включиш фарове, парно, подгрев на задно стъкло.
Единствената му връзка с ел. инсталацията му е както е при мен с ел. клапан който спира и пуска антифриз към радиаторчето в купето.
Така, че и да пуска топло и да не пуска това изобщо не товари инсталацията.
Виж ако му говориш за вентилатора на купето, то тва вече е съвсем друго нещо.

- Maho
- потребител
- Мнения: 89
- Регистриран: 20 апр 2008, 23:23
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.8 16v DOHC
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Акомулатора го купих Май месец ( все още е в гаранция ). Дали да не зема да го заредя ?

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Виж си хороскопа и прецениMaho написа:Акомулатора го купих Май месец ( все още е в гаранция ). Дали да не зема да го заредя ?
- spartak_75
- Потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 04 яну 2009, 10:58
- Модел на автомобила: ford escort-1,8D-95
Вертикално излитане - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Здрасти, бат' Махо!
Преди около година и половина имах същия проблем. Като замерваш-тоци всякакви-акумулатор на 6+, стартер отличен, алтернатор също, ама кат' нище дъ пали
Оказа се лабава маса от двигателя към купето-три оборота с глюч13 и заспа като у тях!
Хайде със здраве и успешен старт на заранта!
Преди около година и половина имах същия проблем. Като замерваш-тоци всякакви-акумулатор на 6+, стартер отличен, алтернатор също, ама кат' нище дъ пали

Оказа се лабава маса от двигателя към купето-три оборота с глюч13 и заспа като у тях!
Хайде със здраве и успешен старт на заранта!
- Maho
- потребител
- Мнения: 89
- Регистриран: 20 апр 2008, 23:23
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.8 16v DOHC
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Заредих акомулатора - нищо пак същата работа. Утре ще провам да зема ток от друга кола, дано запали, а проблема да е бил в акомулатора.

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Направо сложи акумулатора от другата кола на твоята.Maho написа:Заредих акомулатора - нищо пак същата работа. Утре ще провам да зема ток от друга кола, дано запали, а проблема да е бил в акУмулатора.
Давали са ми ток така и отново не успях да запаля защото акумулатора беше мъртвец.
Ако и твоя е укъсил нещо няма да успеете с подаване на ток от другата кола.
Докъто работи двигателя обаче да не ти хрумне да сваляш акумулатора!
НЕ ГО ПРАВИ!!!
- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Maho написа:Проблема беше в бубината - вече е решен !






Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта