Проблем с паленето

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Maho
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 20 апр 2008, 23:23
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.8 16v DOHC
Status: Извън линия

Проблем с паленето

Мнение от Maho » 03 яну 2009, 02:50

Предварително да кажа, че разгледах всички теми. И съм много объркан.

Проблема е следния катото си палеше карам си аз на една площадка на снега въртя си се ( без да я настъпвам много нормално ), спирам да пусна една вода изгасям колата качвам се въртя кюча и не пали...ток има, а стартера не върти чува се само едно чаткане и до там... на бутане пали много лесно въпреки на сняг като ме бутнаха запали.
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от paci » 03 яну 2009, 11:51

На petкoff_pl така в движение му загина акумулатора тук в Плевен.

Някой беше прехвърлил топката на друг да го обслужи.
Другия си питал оная раота и лекикнко му се бяха показали ребрата.
Останал без вода и до там беше.

На твоя може и клетка да е умряла, може и да не зарежда генератора.
Провери ги тия раоти.

Потребителски аватар
kriki
потребител
потребител
Мнения: 492
Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от kriki » 04 яну 2009, 12:53

Аз също залагам на акумулатор. Има ток за лампите ама консумацията на стартера е огромна като е по слаб акумулатора в момента в който се опита да включи стартера напрежението пада и той изключва и от там идва чаткането. Може да има прекъсната клетка а може и просто вече да му е дошло времето. Провери си и дали зарежда защото често първо хвърляме стария акумулатор и след като за нула време умре и новият, чак тогава се сещаме че проблема е в генератора. Трябва да зарежда около 14 волта, ако е нормално всичко правиш второ замерване но след като включиш фарове, парно, подгрев на задно стъкло. С включени консуматори не трябва да пада под 13.5 волта, в краен случай до 13 волта. Ако като мериш с включени консуматори напрежението е по-ниско може да вдигнеш оборотите до 2000 или 3000 ако и тогава не влезе в гореспоменатите граници честито :wink: имаш си генератор за правене. Но не се притеснявай обикновенно за генератора се минава само с четки, а те са стотинки. На някой генертори са на самия регулатор и тогава е най-добре да си вземеш нов регулатор май беше под 20 лева УСПЕХ.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от paci » 04 яну 2009, 13:27

kriki написа: Трябва да зарежда около 14 волта, ако е нормално всичко правиш второ замерване но след като включиш фарове, парно, подгрев на задно стъкло.
Топлото от парното идва от подгретия антифриз който охлажда двигателя.
Единствената му връзка с ел. инсталацията му е както е при мен с ел. клапан който спира и пуска антифриз към радиаторчето в купето.

Така, че и да пуска топло и да не пуска това изобщо не товари инсталацията.
Виж ако му говориш за вентилатора на купето, то тва вече е съвсем друго нещо.

Потребителски аватар
stoy@n
потребител
потребител
Мнения: 442
Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от stoy@n » 04 яну 2009, 16:30

Има голяма вероятност да е от акумолатора,но аз бих предположил "автомата"(влключвателя) или втулки на стартера :roll: .Тези проблеми също се появяват от веднъж....

Потребителски аватар
kriki
потребител
потребител
Мнения: 492
Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от kriki » 04 яну 2009, 17:15

paci написа:
kriki написа: Трябва да зарежда около 14 волта, ако е нормално всичко правиш второ замерване но след като включиш фарове, парно, подгрев на задно стъкло.
Топлото от парното идва от подгретия антифриз който охлажда двигателя.
Единствената му връзка с ел. инсталацията му е както е при мен с ел. клапан който спира и пуска антифриз към радиаторчето в купето.

Така, че и да пуска топло и да не пуска това изобщо не товари инсталацията.
Виж ако му говориш за вентилатора на купето, то тва вече е съвсем друго нещо.
Точно вентилатора имах предвид :oops: че той е големичък консуматор, а иначе това клапанче изобщо не го броя то е съвсем слабо. Студено топло важното е де духа на макс

Потребителски аватар
Maho
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 20 апр 2008, 23:23
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.8 16v DOHC
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от Maho » 05 яну 2009, 02:17

Акомулатора го купих Май месец ( все още е в гаранция ). Дали да не зема да го заредя ?
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от paci » 05 яну 2009, 06:42

Maho написа:Акомулатора го купих Май месец ( все още е в гаранция ). Дали да не зема да го заредя ?
Виж си хороскопа и прецени

Потребителски аватар
spartak_75
Потребител
Потребител
Мнения: 85
Регистриран: 04 яну 2009, 10:58
Модел на автомобила: ford escort-1,8D-95
Вертикално излитане
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от spartak_75 » 05 яну 2009, 18:19

Здрасти, бат' Махо!
Преди около година и половина имах същия проблем. Като замерваш-тоци всякакви-акумулатор на 6+, стартер отличен, алтернатор също, ама кат' нище дъ пали :)
Оказа се лабава маса от двигателя към купето-три оборота с глюч13 и заспа като у тях!
Хайде със здраве и успешен старт на заранта!

Потребителски аватар
Maho
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 20 апр 2008, 23:23
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.8 16v DOHC
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от Maho » 09 яну 2009, 19:53

Заредих акомулатора - нищо пак същата работа. Утре ще провам да зема ток от друга кола, дано запали, а проблема да е бил в акомулатора.
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от paci » 10 яну 2009, 07:39

Maho написа:Заредих акомулатора - нищо пак същата работа. Утре ще провам да зема ток от друга кола, дано запали, а проблема да е бил в акУмулатора.
Направо сложи акумулатора от другата кола на твоята.
Давали са ми ток така и отново не успях да запаля защото акумулатора беше мъртвец.
Ако и твоя е укъсил нещо няма да успеете с подаване на ток от другата кола.

Докъто работи двигателя обаче да не ти хрумне да сваляш акумулатора!
НЕ ГО ПРАВИ!!!

Потребителски аватар
Maho
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 20 апр 2008, 23:23
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.8 16v DOHC
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от Maho » 11 яну 2009, 02:45

Проблема беше в бубината - вече е решен ! :D
Изображение

Потребителски аватар
kriki
потребител
потребител
Мнения: 492
Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от kriki » 11 яну 2009, 12:55

Maho написа:Проблема беше в бубината - вече е решен ! :D
:?: :?: :?: :?: :?: :?: как става така, че от бубината не върти стартера и само чатка, а на бутане пали, или можеби имаш предвид бубината за включване на стартера

Потребителски аватар
Maho
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 20 апр 2008, 23:23
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.8 16v DOHC
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето

Мнение от Maho » 11 яну 2009, 21:22

Бубината за включване на стартера ;):
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта