подкачваща помпа

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ragazi
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 02 дек 2008, 12:57
Модел на автомобила: ford eskort td
Status: Извън линия

подкачваща помпа

Мнение от ragazi » 03 яну 2009, 18:22

на ескорт td тябвали да е скъсана мембраната за да засмуква въздух,а при леко напукване имали проблем

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: подкачваща помпа

Мнение от diesel1.6 » 03 яну 2009, 21:22

ragazi написа:на ескорт td тябвали да е скъсана мембраната за да засмуква въздух,а при леко напукване имали проблем
Ако уплътнява добре няма проблем, но това надали е така. Дори и малко въздух да влиза, лукас помпата ти е много чувствителна на въздух и започват номерата.

Купи си комплект мембраната, ламаринената капачка и още неща от Косер за 21 лв - ще се спасиш. Няма проблем с качеството.

ragazi
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 02 дек 2008, 12:57
Модел на автомобила: ford eskort td
Status: Извън линия

Re: подкачваща помпа

Мнение от ragazi » 03 яну 2009, 22:07

при работеща помпа трябвали да е твърда при запалване

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: подкачваща помпа

Мнение от diesel1.6 » 03 яну 2009, 22:22

ragazi написа:при работеща помпа трябвали да е твърда при запалване
Не знам - аз проверявам дали има мехурчета въздух в нафтата с прозрачен маркуч и после решавамкакво да правя. Ако всичко е в ред би трябвало да е твърдо при угасен двигател и изключен контакт. Подкачва се на контакт.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта