Проблем с парното
- 14Puma
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 28 дек 2008, 11:51
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.4 16V
- Status: Извън линия
Проблем с парното
Здравейте
Исках да попитам, защото когато включа парното в колата започва да смарди все едно карам зад някой ТИР и няма никакво значение дали съм на вътрешен и външен въздух
Дали е възможно проблема да е от филтъра на купето или се дължи на нещо друго???
Исках да попитам, защото когато включа парното в колата започва да смарди все едно карам зад някой ТИР и няма никакво значение дали съм на вътрешен и външен въздух

Дали е възможно проблема да е от филтъра на купето или се дължи на нещо друго???
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното
Когато си спрял притока на въздух отвън филтъра не би трябвало да оказва влияние. За да бъдеш сигурен дали е от него го свали и ще разбереш.14Puma написа:...
и няма никакво значение дали съм на вътрешен и външен въздух![]()
Дали е възможно проблема да е от филтъра на купето или се дължи на нещо друго???

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното
Само уточни на кое викаш ПАРНО щот ми писна да се чудя сега проблем с парното ли имате или с вентилатора.
- 14Puma
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 28 дек 2008, 11:51
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.4 16V
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното
Ами за мен парното е и вентилатора който духа и нагряващото топъл въздухpaci написа:Само уточни на кое викаш ПАРНО щот ми писна да се чудя сега проблем с парното ли имате или с вентилатора.
Поправете ме ако бъркам?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното
ПАРНО идва от пара която се използва за затопляне.
Лятото с климатика пак ползваш вентилатора!
Тогава пак ли го наричаш ПАРНО?
Начи пускаш вентилатора!
Няма значение дали е на топло или студено?
Единия ти варинат е да смениш филтъра на купето или ако се подава на пране на 1-во време да да го изпереш.
Маркучето за кондеза при Фиестите ни се намира м/у пода и черната кутия на вентилацията.
При мен беше запушено и беше пълно с боклук и смърдеше, но само лятото когато пусна климатика.
След като провериш филтъра, намериш маркуча за кондеза и провериш за запушване и мизерии си купи един спрей за освежаване на вентилацията и напръскай
Ако проблема ти е в парното то тогава нещата са съвсем други.
Кофти термостат и двигателя изобщо не влиза в нормална работна температура, от там няма и хубаво топличко в купето.
Проблем с клапана който спира и пуска антифриз към радиаторчето в купето
Запушено радиаторче в купето
Лятото с климатика пак ползваш вентилатора!
Тогава пак ли го наричаш ПАРНО?
Начи пускаш вентилатора!
Няма значение дали е на топло или студено?
Единия ти варинат е да смениш филтъра на купето или ако се подава на пране на 1-во време да да го изпереш.
Маркучето за кондеза при Фиестите ни се намира м/у пода и черната кутия на вентилацията.
При мен беше запушено и беше пълно с боклук и смърдеше, но само лятото когато пусна климатика.
След като провериш филтъра, намериш маркуча за кондеза и провериш за запушване и мизерии си купи един спрей за освежаване на вентилацията и напръскай
Ако проблема ти е в парното то тогава нещата са съвсем други.
Кофти термостат и двигателя изобщо не влиза в нормална работна температура, от там няма и хубаво топличко в купето.
Проблем с клапана който спира и пуска антифриз към радиаторчето в купето
Запушено радиаторче в купето
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 05 юли 2006, 12:59
- Модел на автомобила: Ecort 1.8D 1991
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното
я най-добре провери колекторните тръби - мястото, където тръбите от аспуха се захващат за двигателя. Има една джуджавка там, която се преебава и започват да излизат изгорели газове, оттам вентилаторчето ги засмуква - и право в купето..
- 14Puma
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 28 дек 2008, 11:51
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.4 16V
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното
Смених всички филтри и няма ефект 
И има такава зависимост че когато включа парното се усеща най-силно
Кагото духа само студено май не се усеща.
Забелязах че имам проблем и със спирането на вътрешния въздух - нещо не се получава
P.S. не знам дали има значения но ми правиаха компютърена диагностика и даде грешка в датчика за антифриза
Благодаря ве на всички който ми писаха до момента

И има такава зависимост че когато включа парното се усеща най-силно
Кагото духа само студено май не се усеща.
Забелязах че имам проблем и със спирането на вътрешния въздух - нещо не се получава
P.S. не знам дали има значения но ми правиаха компютърена диагностика и даде грешка в датчика за антифриза
Благодаря ве на всички който ми писаха до момента
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта