иМА ЛИ ФОРД
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 25 дек 2005, 01:06
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.3I
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
иМА ЛИ ФОРД
Сас испусквателни колектори от траби не с чугунении
Помагайте хора

-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
от стоманени тръби се правят колекторите на спортните мотори заради прегряванията в следствие на високото и продължително натоварване. При такива условия нормалните отливки се пукат сериозно.
Невидях какъв ти е мотора, но ако не е нещо "разпилено" то е дело на някой маняк.
При всяко положение непречи, но и надали на обикновена кола помага.
Невидях какъв ти е мотора, но ако не е нещо "разпилено" то е дело на някой маняк.
При всяко положение непречи, но и надали на обикновена кола помага.
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 25 дек 2005, 01:06
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.3I
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Значи по принцип питах дали сериино некой форд неизлиза с такав колектор освен там кослордите.Иначе аз искам си напрая колектор за фиестата.Но за да стане както тряя колектора са смята според разпределителния вал и най често се праи от нераздавейка т304л и ефект има и при неразпилените коли щото парво помога самите газове да излизат по барзо и можеш да си го из4ислиш в кои оборти ти тряя мах мощност и по принцип от един добре сметнат колектор се дигат на сток двигател от 9кс до около 15кс но след колектора трея да разкараш заводските траби и да слоиш по големи за да има ефект от цялата работа.Обаче излиза много пари около 600лв пак аз мойта просто искам да е напрая колектора 4-2-1.И ако има некой форд дето излиза завотско саас трабен колектор а не с чугунен да купя един такав колектор ще изрежа трабите от фланеца и ще дам на некой фрезист ми напраи фланец от нераздавейка.Обаче май заводско никой форд май неизлиза с такиа колектори 

- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Май писахме за това по-подробно,че и от к'во става чугунения!!!!Пък и сериозни пукнатини не съм видял на фордов колектор до сега!!!При положение ,че моя съм го виждал многократно пъти почти БЯЛ
!!!Пък и на бегачките са стоманени за да се оптимизира конструкцията спрямо теглото на самия колектор!!!
Кат' ше е така по добре махни всички гърнета и катализатора,сложи си само резонаторчета и т'ва е!!!1.3 OHV не знам колко може да вдигне само от един колектор!!!До колкото съм чувал този мотор става добре когато е карбураторен,но за по-новите инжекционни модели положението е по-сложно!!!

Кат' ше е така по добре махни всички гърнета и катализатора,сложи си само резонаторчета и т'ва е!!!1.3 OHV не знам колко може да вдигне само от един колектор!!!До колкото съм чувал този мотор става добре когато е карбураторен,но за по-новите инжекционни модели положението е по-сложно!!!
fiestaracing-just race!!!
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Този двигател е пълна инжекция... ако му махнеш инжекторите, ECU-то ще полудее. Ще се наложи да се поставя симулатор на инжектори... После нов всмукателен колектор за карбуратор (до колкото знам няма 1.3 с карб)... И като краен резултат - незначително (спрямо направените разходи) повишаване на мощността.
Мое лично мнение е, че всеки лев вложен в тунинг на този двигател е безвъзвратно похабен за нищо.
Мое лично мнение е, че всеки лев вложен в тунинг на този двигател е безвъзвратно похабен за нищо.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- Warren-G
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
- Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
- Status: Извън линия
има 1.3 карбdisc написа:Този двигател е пълна инжекция... ако му махнеш инжекторите, ECU-то ще полудее. Ще се наложи да се поставя симулатор на инжектори... После нов всмукателен колектор за карбуратор (до колкото знам няма 1.3 с карб)... И като краен резултат - незначително (спрямо направените разходи) повишаване на мощността.
Мое лично мнение е, че всеки лев вложен в тунинг на този двигател е безвъзвратно похабен за нищо.

-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 25 дек 2005, 01:06
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.3I
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Колеги аз 100% сигурен 4е дори и да слоза 4-2-1 4угун ефект схте има .На мен идеята ми не е е да е прая бега4ка щото на практика е по4ти невъзможно с тоя двигател ми просто ей ткаа си го прая за кеф!
Като сменя колектора до отзад ще е с 55 траби нераздавеика и толкоз.Друго по тоя мотор несмятаам прая ше по4акам пак мои го сменя с некой мондео 2.0 133 коня там на туй копенце ще стане ма за сега тва иискам си го напрая
Като сменя колектора до отзад ще е с 55 траби нераздавеика и толкоз.Друго по тоя мотор несмятаам прая ше по4акам пак мои го сменя с некой мондео 2.0 133 коня там на туй копенце ще стане ма за сега тва иискам си го напрая

- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Виш ко пич! Помисли си хубаво преди да правиш такива гъзарии, да не стане така, уж по-големи тръби уж 4-2-1, пък колата неще да върви като преди! Наче за изходящите газове се правят доста сложни сметки, защото при различни двиг. има различни ударни вълни на такта, има и противоналягане, и производителя ги е пресметнсал тея неща и е сложел най-удачните тръби! Ко земеш да ги променяш, и земеш че НЕ махнеш, предното гърне или пък катализатора, смятай, пишман ще станеш! Пак ти казвам, помисли си хубаво!!!!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия

-когато остане само на малко след двуцевката-има проблеми с паленето и работата на мотора до 3000об/мин е малко мудна!
3000-4000об/мин-същата работа никаква промяна!!!
4000-7000об/мин-малка разлика в + повечко вървене-РЕВ КЛАСИЧЕСКИ

-когато е със свалено само задно гърне-положението е по-нормално-нормално палене и вървене във всички обороти-но бученето е с гадна средна честота от която много болят ушите-(вътре в колата,не от вън)
-С поизбушено задно гърне-НИЩО НЕ СТАВА
-РЕШЕНИЕТО-само прави тръби от край до край-на мястото на гърнетата само къси резонаторчета!!!!Цялата система като първоизточник е от XR2i-с Ф50мм!!!!
-РЕЗУЛТАТЪТ-гърлест, приглушен и мек гласец-тихо боботещ на празен ход,и гласовит от 3000 на горе
-ЕФЕКТ-нормална работа(и палене) при всички режими-като мотора е чувствително поотпуснат-сиреч:крайната цел е постигната
-Цена:за тези експерименти потроших 2 нови задни гърнета 2 средни и една цяла система от край до край!!!

fiestaracing-just race!!!
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 25 дек 2005, 01:06
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.3I
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Мерси много за саветите но тоя колектор никой немои ме убеди че е правилния за колата туй 4-1 дето става в едно е още горе на главата според мен не е най удачния вариант и имам чуството че форд просто са избрали най евтиния начин!Катализатора отдавна го няма на колата от колекотра до отзаде ще се прай цялата тва сам решен и ще го напрая пак ко нестане ше слагам старите ма пак искам да пробвам единственото дето мога да загуба са малко пари ма поне ше си напраа кефа като го напрая ше пиша каф е ефекта да се надяваме положителен
.Пак ко излезе нещо добро може и някой друг да си го напрай нали треа се опитва.Иначе който е с такав мотор да слага клапа от 1.6 зетек мотора и едно спортно филтарче ефект има не голям но за парите доволноо 


- поната
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
коя година ти е колата гратски?
Коя година ти е колата? И аз ги правех тез неща ама голем шум то не се трае направо можеби има ефект. Разесними за по голямата клапа щото и яз го чух това само че за хонда.
колата ми служи, не аз на нея


-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 18 апр 2006, 21:35
- Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992
- Status: Извън линия
КОлега, аз карам с 4-1 хром-никелова тръба. Само че забравих точно какъв материал е. ще видя и ще пиша. 4-1 е по-добрия вариант за турбо двигатели. Зависи от обработката на ъглите дали ще има повишаване на мощността. МОя Изходнен колектор е 2.5 инча за всяка тръба с дебелина 2мм и 3 инча за единичката с дебелина 2мм. След това е cat-back катализатор от мицуbishi 3000GT - 2.5 инча/1.5mm
- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта