за резервоара
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 21 юли 2008, 09:04
- Модел на автомобила: mondeo 1,8 16v ghia
- Status: Извън линия
за резервоара
приятели, защо като отворя капачката на резервоара при зареждане, той засмуква въздух??.нормално ли е или чак сега му обръщам внимание?
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: за резервоара
моя пък "издиша" навън 

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: за резервоара
Колеги проверете си вентилацията на резервоарите?????
Има някоя запушена тръбичка.

-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: за резервоара
Кое е нормално - като се отвие капачката да изпуска въздух или да не изпуска.
Правих си калника, че беше ръждясал и преди ремонта изпускаше въздух, а сега не.
Правих си калника, че беше ръждясал и преди ремонта изпускаше въздух, а сега не.
- exotique
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 19 сеп 2008, 22:17
- Модел на автомобила: xr2i
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: за резервоара
тва е ако сте давали много газ преди да спрете на бензиностанцията,бенз.помпа създава налягане и като се отвори резервоара влиза въздух
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: за резервоара
Ако дадеш прекалено много газ може и да ти се пръсне резервоараexotique написа:тва е ако сте давали много газ преди да спрете на бензиностанцията,бенз.помпа създава налягане и като се отвори резервоара влиза въздух

Не е нормално нито да смуче нито да духа

Когато караш по-бързо и разходът е висок, в резервоара се създава вакуум. Когато разходът е по-нисък- бензиновите пари създават налягане. Вакуумът се предотвратява като се засмуква въздух отвън, а пък повишеното налягане-бенз. пари се отвеждат и съхраняват в нарочен резервоар(откъдето отиват за изгаряне). Коректната работа на системата (която има филтри и клапани за ниско налягане) осигурява налягане в резервоара почти равно на атмосферното. От двете възможни отклонения по-неприятно е създаването на вакуум, което може да доведе до загуба на мощност и прекъсвания на двигателя(особено при високи обороти). При повишено налягане най-вероятно е да понамирисва на бензин. Решението и в двата случая е инспекция и почистване на тръбички, филтри, клапани, вакуумни маркучлета и кой к'вот си има.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: за резервоара
Проблема е в така наречената система за улавяне на парите от горивото. От резервоара (наливната гърловина) има една тръбичка която преминава през съд с активен въглен, от там с тръбичка към електромагнитен клапан, от който отива тръбичка към всмукателните колектори.
Активния въглен абсорбира парите от горивото, при определено натоварване на двигателя по команда от електронния блок за запалването и впръскването на горивото, клапана се отваря и парите от горивото се засмукват за изгаряне. С това периодично се поддържа оптимално налягане в резервоара (вентилиране).
Възможни проблеми там, запушени тръбички, затлачен активен въглен (и той има срок на годност), неработещ клапан.
На фиестата например клапана се намира на стената към купето в моторния отсек, съединен е с две маркучета, едното назад към резервоара (активния въглен), другото към всмукателните колектори.
Активния въглен абсорбира парите от горивото, при определено натоварване на двигателя по команда от електронния блок за запалването и впръскването на горивото, клапана се отваря и парите от горивото се засмукват за изгаряне. С това периодично се поддържа оптимално налягане в резервоара (вентилиране).
Възможни проблеми там, запушени тръбички, затлачен активен въглен (и той има срок на годност), неработещ клапан.
На фиестата например клапана се намира на стената към купето в моторния отсек, съединен е с две маркучета, едното назад към резервоара (активния въглен), другото към всмукателните колектори.
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 20 окт 2011, 13:29
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16V Zetec-E 1995
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: за резервоара
Да използвам темата.
Докато човърках едни тампони по гърнета, установих теч от резервоара
, или не точно резервоара, но от тампона където влиза гърловина/тръбата или там както се казва за зареждане на гориво.
Тампона е видимо в много добро състояние...
След това като се замислих, имам доста (според мен) сериозно налягане в резервоара. Чак като размърдам тръбата при гумения маншон, който влиза в резервоара фъщи....
Не мога да преценя точно, но според мен това не е вакум.
1. Възможно ли е да не е прецакан тампона, а просто налягането да е по голямо и за това да олива бензин ?
2. Някаква схема на отдушника... или какво да проверявам там и къде?
3. До колкото знам не трябва да има нито налягане, нито вакум, нали ?
Дайте Вашето мнение по проблема.
Благодаря
Докато човърках едни тампони по гърнета, установих теч от резервоара

Тампона е видимо в много добро състояние...
След това като се замислих, имам доста (според мен) сериозно налягане в резервоара. Чак като размърдам тръбата при гумения маншон, който влиза в резервоара фъщи....
Не мога да преценя точно, но според мен това не е вакум.
1. Възможно ли е да не е прецакан тампона, а просто налягането да е по голямо и за това да олива бензин ?
2. Някаква схема на отдушника... или какво да проверявам там и къде?
3. До колкото знам не трябва да има нито налягане, нито вакум, нали ?
Дайте Вашето мнение по проблема.
Благодаря
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта