маслото - на маргарин

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
sottbi
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 31 юли 2007, 13:59
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 '95
Status: Извън линия

маслото - на маргарин

Мнение от sottbi » 15 ное 2008, 22:46

Малко застудя и капачката на маслото цялата е в бяло а и под нея също/маргаринесто масло/, колко е нормално това?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: маслото - на маргарин

Мнение от paci » 16 ное 2008, 10:00

Конденз!
Караш на къси разстояния.

bai_Petko
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: маслото - на маргарин

Мнение от bai_Petko » 16 ное 2008, 13:48

Това е най-добрият вариянт, който обяснява майонезата. Аз се сещам за далеч по-лош и вероятен.
У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски

Потребителски аватар
sottbi
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 31 юли 2007, 13:59
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 '95
Status: Извън линия

Re: маслото - на маргарин

Мнение от sottbi » 16 ное 2008, 22:53

За съжаление май е по-лошия, защото и на дълги е същото....само дето на мен не ми е ясно за какво става дума

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: маслото - на маргарин

Мнение от S_C » 17 ное 2008, 00:00

Манете тая градска легенда с конденза.За да има коненз там,тоя мотор изобщо не трябва да стига работна температура в продължение на седмици.В останалите случаи си е индикация за проблем.Дали ще е неефективна картерна вентилация,дали ще е от горене на антифриз...вече трябва да се провери.
Газта също прави такива отлагания-ако има LPG също се води нормално.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: маслото - на маргарин

Мнение от cocoff » 17 ное 2008, 08:14

sottbi написа:Малко застудя и капачката на маслото цялата е в бяло а и под нея също/маргаринесто масло/, колко е нормално това?
Водата е нормален продукт от горенето на бензина. Ако не ти намалява охладителната течност-провери си вентилацията на картера. Въпросната емулсия се образува по главината, капачката, пръчката за нивото (най-студените места) и филтърът не е зле да се смени (порите на филтърната хартия са около 80 микрона и бързо се запушват).
При кофти варианта, за който намекват колегите, ще губиш антифриз и мощност и евентуално ще димиш в бяло.
С какво масло си и откога? Истинските синтетични масла се емулгират по-слабо.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: маслото - на маргарин

Мнение от noface » 17 ное 2008, 10:29

КОлега не бързай с емонти и тем подобни.Миналата година жена ми си купи точно такава фиест-а,това с маргарина го видях късно чак в края на зимата и четох някви статии и кво направих!!! Извадих маркуча за картерни газова и го пуснах да виси на нивото на предния мост-съединих го с друг :). Ще погледна след седмица да видя дали го има това това бяло "нещо" на капачката за маслото.Подсети ме с ЛС,че може да забравя. Това за късите разтояния и аз съм на мнение че не е критерий.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Re: маслото - на маргарин

Мнение от cruise » 17 ное 2008, 14:29

И аз го имх тоя маргарин минлата година. Колега къде да погледна за отдушника за картерните газове?
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: маслото - на маргарин

Мнение от S_C » 17 ное 2008, 19:58

Различно го слагат на различните мотори.Ориентировъчно-някъде под впускателните тръби.Да не те изненадва,ако се окаже недостъпен и заврян на бЕлото куче в черния...На повечето коли е така.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
sottbi
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 31 юли 2007, 13:59
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 '95
Status: Извън линия

Re: маслото - на маргарин

Мнение от sottbi » 18 ное 2008, 22:42

Ако губя антифриз, не трябва ли да се появява и когато е топло този маргарин. С минерално масло съм....но и след смяна веднага май става пак така, когато е студено.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: маслото - на маргарин

Мнение от HACKO » 19 ное 2008, 09:47

Като издърпате щеката и маслото на нея, в зоната на измерване (това което е потопено в маслото), е с цвят и вид на боза или както казвате майонеза, тогава се шашкайте. Това че го има в минимални количества по капачката или други повърхности е нормално. Вода в минимални количества може да попадне в маслото от конденз или от изгорелите газове. Част от изгорелите газове преминава покрай буталото и влиза в картера (дори и при съвсем нов мотор). Основните газове при изгаряне на Пропан-Бутана са Въглероден Двуокис и Вода, Водни пари има и в изгорелите газове на Бензина и Дизела, естествено в много малки количества но ги има. Водни пари има и във въздуха, а картера не е херметизиран.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: маслото - на маргарин

Мнение от noface » 20 ное 2008, 11:12

Много малко имаше тази сутрин бяла пяна по капачката за наливане на масло на Фиеста 1.1.
Не е като миналата година със сигурност. Откачил съм маркуча за картерни газове от
филтърната кутия и го пуснах да виси като го съединих с друг маркуч,около 30-40см
Не знам колега дали ще ти помогне това с маркуча,но го махай от филтъра,няма нужда да
се вкарва изгорели газове във в горивната смес,така и така е токлова мощна тая кола че само това и трябва :D:
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта