КАКЪВ БУС ДА КУПЯ
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 ное 2008, 11:30
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
КАКЪВ БУС ДА КУПЯ
Колеге незнам дали съм на правилното място но съм в голяма дилема.КАКЪВ БУС ДА КУПЯ.Колебая се между Форд; Пежо; Ситроен;Ивеко.Става дума за бусове след 2001г.Някой ако може да даде съвет.Предваретелно благодаря.
- CEC0087
- Потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
- Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: КАКЪВ БУС ДА КУПЯ
Имаики впредвид в кой форум пишем нормално е да ти кажа ФОРД но аз ти предлагам Мерцедес спринтер аз имам такъв Sprinter 212d moia e 99g средна база с настройка 2.9 120hp 5так тва за мен е най добрия бус пълен празен върви по един начин
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: КАКЪВ БУС ДА КУПЯ
С чиста съвест бих ти препоръчал чисто нов..Но е скъпичък-и като пари и като сервизна поддръжка.Пежо и Ситроен са еднакви на 80% като части.Здрави машини,не се трошат,но за съжаление бързо се разхлопват.Още преди да си навъртял и 200 хил с него,всичко ще дрънчи вътре.Проблем при тях-не носят на кирилизации и не търпят влагане на технически решения "инж.Ганев".
Форд...го имаме в момента служебен,пътнически.Никаква забележка по изработката на салона и качеството на самия бус.Ама е и на малко км още....
Ивеко...те тия собствена технология нямат и май никога не са имали.Всичко е взето от някъде-и шаси и ДВГ и нагоре просто е облечено в някаква ламарина и му е сложена марка Ивеко.HPI дизелите са си френски.
Доказани имена в бранша-Мерцедес и VW.Извън тях общо взето всичко е малко или много компромис.За сметка на това...като взимахме служебния бус,взехме Форд първо заради екстрите (никой друг не предлага толкова много на тая цена) и второ-заради лизинговата схема.Не е без значение.
Форд...го имаме в момента служебен,пътнически.Никаква забележка по изработката на салона и качеството на самия бус.Ама е и на малко км още....
Ивеко...те тия собствена технология нямат и май никога не са имали.Всичко е взето от някъде-и шаси и ДВГ и нагоре просто е облечено в някаква ламарина и му е сложена марка Ивеко.HPI дизелите са си френски.
Доказани имена в бранша-Мерцедес и VW.Извън тях общо взето всичко е малко или много компромис.За сметка на това...като взимахме служебния бус,взехме Форд първо заради екстрите (никой друг не предлага толкова много на тая цена) и второ-заради лизинговата схема.Не е без значение.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: КАКЪВ БУС ДА КУПЯ
Аз също имам Спринтер големи кучета са. Но според мен Ивеко е най-сериозния бус, другите просто не са му в категорията. Иначе от по-малките Форда е ок и части има много.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 ное 2008, 11:30
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: КАКЪВ БУС ДА КУПЯ
Момчета вие направо ме объркахте . И все пак - и аз харесвам спринтер обаче незнам дали не е много скъпа подръжката.
И незнам каква е тая мода сега да внасят бусове с десен волан и пишат че срещу 2000лв. може да се обърне дирекцията.За сега съм харесал един форд така че ако някои знае за слабостите му нека пише.Благодаря.
И незнам каква е тая мода сега да внасят бусове с десен волан и пишат че срещу 2000лв. може да се обърне дирекцията.За сега съм харесал един форд така че ако някои знае за слабостите му нека пише.Благодаря.
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: КАКЪВ БУС ДА КУПЯ
Няма какво да се чудиш, Транзита е дурако устойчив и на горивните експерименти в Бг.
А това е за отмора от размисъла http://speed-press.com/?pageId=1531
А това е за отмора от размисъла http://speed-press.com/?pageId=1531
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: КАКЪВ БУС ДА КУПЯ
Въпреки че гние повече и от Опел,и аз съм за Спринтер.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: КАКЪВ БУС ДА КУПЯ
Аз съм си Форд фен, но ако не ти трябва толкова голям бус, аз горещо ти препоръчвам Митсубиши Л300/Л400.
Баща ми от повече от 15 години кара Л300 (един 86 набор 1.6 карб. - още е в движение и вече на метан, грешка НЯМА), един Л300 93 набор 2.0 бензин 115 к.с. на газ - 170 си ги лепеше, сега е на 450 000км и още не му е правен основен ремонт, а следващия го чака в гаража да мине зимата - Л400 2000г. 2.5 ТД 90к.с.. До колкото знам двигателя е от Паджеро
Имай в предвид, че и 2та Л300 са карани постоянно с товар минимум 600-700 кг и са навивали поне 200км дневно. Въздушни филтри не са сменяни и на 2та никога

Баща ми от повече от 15 години кара Л300 (един 86 набор 1.6 карб. - още е в движение и вече на метан, грешка НЯМА), един Л300 93 набор 2.0 бензин 115 к.с. на газ - 170 си ги лепеше, сега е на 450 000км и още не му е правен основен ремонт, а следващия го чака в гаража да мине зимата - Л400 2000г. 2.5 ТД 90к.с.. До колкото знам двигателя е от Паджеро

Имай в предвид, че и 2та Л300 са карани постоянно с товар минимум 600-700 кг и са навивали поне 200км дневно. Въздушни филтри не са сменяни и на 2та никога




Продавам си колата !
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 ное 2008, 11:30
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: КАКЪВ БУС ДА КУПЯ
Ужас това не е истина.Как се движат все още? И все пак май ще се спра на форд. 

- Herr Flick
- потребител
- Мнения: 206
- Регистриран: 05 юли 2008, 16:29
- Модел на автомобила: Fiesta '97, Zetec-S 1.25, 16V, 75 hp.
- Местоположение: Габрово.
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 ное 2008, 11:30
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: КАКЪВ БУС ДА КУПЯ
Her Flick ---- ТИ МЕ УБИ.







- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: КАКЪВ БУС ДА КУПЯ
Две снимки не са много по темата ама :
Как се паркира Транзит и как се обръща микробус с VW Corado
Как се паркира Транзит и как се обръща микробус с VW Corado
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: КАКЪВ БУС ДА КУПЯ
Her Flick...и аз съм сразен...Баркас в движение не съм виждал от едно...айде да не са 10,ама 5 години със сигурност.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 02 дек 2008, 12:57
- Модел на автомобила: ford eskort td
- Status: Извън линия
Re: КАКЪВ БУС ДА КУПЯ
форд транзит това е буса няма по добър
- ancho
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 21 фев 2008, 16:21
- Модел на автомобила: /////
- Местоположение: Pazardzhik
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: КАКЪВ БУС ДА КУПЯ
Най-добрия був е Ивекото, по стари по нови-сичките са кучета. S_C това което каза за Ивеко са пълни глупости и ме кара само да се смея
Ивекото не ползва абсолютно никаква чужда технология, те са част от ФИАТ ГРУП и са си специализирани единствено и главно в товарни автомобили-за това са и най-добрите. Двигателите са им абсолютни кучета. Това ХПИ което каза си тяхна разработка. Двигателите Униджет (ЖТД) са си на Фиат Груп но ги гласят за товарни и за изключително добри. Имат най-голямата вариативност в двигателите от най-новите модели за разлика от ВФ които разполагат само с 2.5ТДИ макар и с различна мощност.Спринтера не е лош бус, но види ли товар(повечко) се плаши откам окачване. Двигателите на Ивеко се вграждат и в Дукато още от самото им съществуване. Старите от 91-93-4 са с 1.9Д и 2.5ТД. Същите са и в Ивекото от тогава, в следващите модели е така и в новите слд 2000г. също. Ивекото не се плаши от товар ама вобще. Единствения недостатък е че по старите двигатели около или преди 90год са форсирани и на 1/4милион км се нуждаят от ремонт, но новите са си нормални и изключително добри и носещи на пробег. Бусовете на Пежо/Ситроен също големите им двигатели са на Ивеко. Така че моля те не говори глупости от рода че Ивеко нямали нищо тяхно. Напротив. Може би са най-добрите. Не се заяждам но подвеждаш човека
. Остана само да кажа моята класация и с това приключвам
Ивеко Дейли/Дукато-еднакви мотори но товароносимостта е различна
Транзита-мн корави машини са-неслучайно най-продавания в БГ. Може би са с скъпа поддръжка и капризни двигатели но са много здрави
Спринтера
ЛТ-но от по старите от 90-95год-атмосферни 6ци-и те са мн здрави.
Накрая само да добавя че наистина Митсубиши Л300 са доста добри, проблема е в това че са много малки и нямат никаква динамика. Това е

Ивекото не ползва абсолютно никаква чужда технология, те са част от ФИАТ ГРУП и са си специализирани единствено и главно в товарни автомобили-за това са и най-добрите. Двигателите са им абсолютни кучета. Това ХПИ което каза си тяхна разработка. Двигателите Униджет (ЖТД) са си на Фиат Груп но ги гласят за товарни и за изключително добри. Имат най-голямата вариативност в двигателите от най-новите модели за разлика от ВФ които разполагат само с 2.5ТДИ макар и с различна мощност.Спринтера не е лош бус, но види ли товар(повечко) се плаши откам окачване. Двигателите на Ивеко се вграждат и в Дукато още от самото им съществуване. Старите от 91-93-4 са с 1.9Д и 2.5ТД. Същите са и в Ивекото от тогава, в следващите модели е така и в новите слд 2000г. също. Ивекото не се плаши от товар ама вобще. Единствения недостатък е че по старите двигатели около или преди 90год са форсирани и на 1/4милион км се нуждаят от ремонт, но новите са си нормални и изключително добри и носещи на пробег. Бусовете на Пежо/Ситроен също големите им двигатели са на Ивеко. Така че моля те не говори глупости от рода че Ивеко нямали нищо тяхно. Напротив. Може би са най-добрите. Не се заяждам но подвеждаш човека


Ивеко Дейли/Дукато-еднакви мотори но товароносимостта е различна
Транзита-мн корави машини са-неслучайно най-продавания в БГ. Може би са с скъпа поддръжка и капризни двигатели но са много здрави

Спринтера
ЛТ-но от по старите от 90-95год-атмосферни 6ци-и те са мн здрави.
Накрая само да добавя че наистина Митсубиши Л300 са доста добри, проблема е в това че са много малки и нямат никаква динамика. Това е

JTD
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта