Подгряване на нафтата
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Подгряване на нафтата
Това е въпросното подгряване 

-
- потребител
- Мнения: 141
- Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
- Status: Извън линия
Re: Подгряване на нафтата
Благодаря за отовора. Дано не се налага подгряването да е водно (с кофата) 

-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Подгряване на нафтата
90 кинта ако се скапе + 2 месеца чакане от МП
-
- потребител
- Мнения: 141
- Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
- Status: Извън линия
Re: Подгряване на нафтата
Дано не се скапва
Иначе ще излезе в неплатен отпуск 


-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Подгряване на нафтата
може и без нея част ама се разбутват много маркучи - добре си е да си е там .Като вземе да лапа въздух е обикновено от там или подкачващия клапан.
-
- потребител
- Мнения: 141
- Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
- Status: Извън линия
Re: Подгряване на нафтата
Относно лапането на въздух - кой маркуч е добре да бъде прозрачен - този от подгряването до филтъра или от филтъра до помпата. Нещо много твърди ми се струват тези маркучи и май са с някакъв странен накрайник. Да се формулирам по-точно - Как точно да сложа прозрачния маркуч ?
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Подгряване на нафтата
Аз точно това правя в момента - искам да спра лапането. Сложих просрачни маркучи от преди подгрева на нафтата до входа на филтъра (шунтирах подгрева), и от филтъра до гнп. Преди филтъра намя въздух, след него има... за мен проблемът е в ръчната помпичка или в някакво запушване в корпуса на филтъра. Утре ще го правя.dany85 написа:Относно лапането на въздух - кой маркуч е добре да бъде прозрачен - този от подгряването до филтъра или от филтъра до помпата. Нещо много твърди ми се струват тези маркучи и май са с някакъв странен накрайник. Да се формулирам по-точно - Как точно да сложа прозрачния маркуч ?
Слагането на прозрачен маркуч правя с еластични скоби, никога с тел или метални обикновени скоби. Само еластично стягане спира въздуха със сигурност.
Ползвам 8мм прозрачен маркуч, или какъвто там се пада. Той е 10 мм отвън. Като се наниже на тръбичките около мотора става 10 и малко още. За ластици (скоби) ползвам парчета 15-20 мм дълги от дебелостенен маркуч за пропан бутан, с вътрешен диаметър около или малко под 10 мм.
Първо нанизвам скобата върху прозранчния, навътре, и после прозрачния върху тръбичката към мотора. След това избутвам парчето дебел маркуч-скоба към съединението, за да си застане на мястото.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Подгряване на нафтата
не е добра идея да си кепазите колите - ще дойде зимата и ще задръстите форума с - не ще да пали пущината - оттам тръгват приказките , че форда пали трудно зимата.Прежалете се и сложете каквото трябва, според мен - мондео е все пак висок клас кола не го поддържайте като голф / да ме прощават голфаджиите/
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Подгряване на нафтата
Слагането на оригиналните тръби е няма да е ефтино. Или нови, или май може да се сменя едно пръстенче в съединението, ама трябва да е много хубаво и отчен размер.
Това с прозрачния маркуч и скоба от еластичен пръстен (от друг маркуч) дава пълна сигурност срещу въздух от конкретната връзка, достъпно е като цена и наличност и е сравнително универсално.
Основно преимучество на оригиналния тръбопровод е лесния монтаж-демонтаж и сигурното уплътняване върху нови тръбички. То е чудесно за заводски условия и за сервиз, но не и когато се иска сигурност след 10 години износване на какви ли не неща и повърхности.
Аз съм изолирал подгрева на нафтата само за да видя къде смуче въздух, после ще сглобя всичко както е редно, с прозрачен маркуч.
Това с прозрачния маркуч и скоба от еластичен пръстен (от друг маркуч) дава пълна сигурност срещу въздух от конкретната връзка, достъпно е като цена и наличност и е сравнително универсално.
Основно преимучество на оригиналния тръбопровод е лесния монтаж-демонтаж и сигурното уплътняване върху нови тръбички. То е чудесно за заводски условия и за сервиз, но не и когато се иска сигурност след 10 години износване на какви ли не неща и повърхности.
Аз съм изолирал подгрева на нафтата само за да видя къде смуче въздух, после ще сглобя всичко както е редно, с прозрачен маркуч.
-
- потребител
- Мнения: 141
- Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
- Status: Извън линия
Re: Подгряване на нафтата
А прозрачния маркуч някъв специален ли е? Нещо особено покрай това, че ще тече нафта в него? Не знам и налягането след филтъра какво е - трябва ли да е нещо усилено?
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Подгряване на нафтата
Прозрачния маркуч обикновено се вдървява след време. Вземи си някакъв за гориво - по 1,5-3 лв на метър са. Ако хвърляш по едно око под капака, може да сложиш какъвто и да е, ластикът само да е задължително хубав маслоустойчив маркуч и да стяга добре.
Преди мотора навсякъде има вакуум, след филтъра е по-ниско налягането (или голям вакуум...??). Проблемът е да не се смачака маркучът, ако е много мек и тънкостенен (под 1мм стена)
Преди мотора навсякъде има вакуум, след филтъра е по-ниско налягането (или голям вакуум...??). Проблемът е да не се смачака маркучът, ако е много мек и тънкостенен (под 1мм стена)
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 18 окт 2008, 13:36
- Модел на автомобила: ford mondeo 18 TD
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Подгряване на нафтата
Моето мондео е 96г. дали има такова нещо?
-
- потребител
- Мнения: 141
- Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
- Status: Извън линия
Re: Подгряване на нафтата
Вдигаш капака, гледаш където минават маркучите дали има това, което е на снимката и ако го нямаш => нямаш подгряване. Елементарно



-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 11 мар 2008, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo '99
- Status: Извън линия
Re: Подгряване на нафтата
А как може да се провери това подгряване дали работи ? Т.е. до колкото разбирам там също се подгрява с реотани или нещо подобно или ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 15 госта