Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.
- Adobe
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:14
- Модел на автомобила: Fiesta zetec 1.25 petrol / 2002
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.
Здравейте колеги да споделя и моят проблем, но преди да започна само да кажа че изчетох всички теми свързани с него в продължение на 3и дни от когато е и проблема ми.
Колата се форсира когато изключа от скорост - 2500-3500хил. оборота.
Какво направих според съветите във форума:
-почистен МАФ със контактен спрей, слабо зацапан само 1-ят датчик
-почистено стъпково моторче с ВД-40, много малко зацапано
-почистена дроселова клапа, нямаше никъв нагар само омасляване да го кажа така
-почистен потенциометар на дроселова клапа, също супер чист
На лице са няколко фактора - оборотите значително паднаха и колата не се форсира след изключване от скорост но според мен оборотите пак са високи 1800-2000хил. оборота което ми се вижда много, е преди се форсираше до 3000-3800.
Проблем ся появи обаче, че сега ниските обороти малко играят на момент 600-800об. в мин. и то когато подам гас. и пусна педала докато ги стабилизира играят в този порядък.
Също така се заиграх с VSS датчика, който когато е включен оборотите са 1800-2000 а когата го изключа си падат нормално но проблема с ниските остава, някви идей?
Прегледах за спукани маркучи и тем подобни връзки но никаде не виждам такъв, мога да заключа до тук че има някъв ефект от по горе изброеното но но и пълен, така че ако някой има някво предложение на къде да ме насочи ще бъда хипер благодарен щот вече незнам.
И другото което изскам да попитам ако карам с изключен VSS датчик, доколкото знам цената на нов не е много приемлива и се съмнявам че скоро ще заделя тази сума ако разбира се проблема е от него щот вече незнам!
Благодаря на всички във форума за полезната информация и надявам да ми дадете още няколко съвета.
Колата се форсира когато изключа от скорост - 2500-3500хил. оборота.
Какво направих според съветите във форума:
-почистен МАФ със контактен спрей, слабо зацапан само 1-ят датчик
-почистено стъпково моторче с ВД-40, много малко зацапано
-почистена дроселова клапа, нямаше никъв нагар само омасляване да го кажа така
-почистен потенциометар на дроселова клапа, също супер чист
На лице са няколко фактора - оборотите значително паднаха и колата не се форсира след изключване от скорост но според мен оборотите пак са високи 1800-2000хил. оборота което ми се вижда много, е преди се форсираше до 3000-3800.
Проблем ся появи обаче, че сега ниските обороти малко играят на момент 600-800об. в мин. и то когато подам гас. и пусна педала докато ги стабилизира играят в този порядък.
Също така се заиграх с VSS датчика, който когато е включен оборотите са 1800-2000 а когата го изключа си падат нормално но проблема с ниските остава, някви идей?
Прегледах за спукани маркучи и тем подобни връзки но никаде не виждам такъв, мога да заключа до тук че има някъв ефект от по горе изброеното но но и пълен, така че ако някой има някво предложение на къде да ме насочи ще бъда хипер благодарен щот вече незнам.
И другото което изскам да попитам ако карам с изключен VSS датчик, доколкото знам цената на нов не е много приемлива и се съмнявам че скоро ще заделя тази сума ако разбира се проблема е от него щот вече незнам!
Благодаря на всички във форума за полезната информация и надявам да ми дадете още няколко съвета.
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.
Боже колко мъка има по света. И аз навремето като теб съм си губил времето със всевъзможни интервенции и когато това не помага заделяш 25лв и отиваш на свястна диагностика
това е начина 


- Adobe
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:14
- Модел на автомобила: Fiesta zetec 1.25 petrol / 2002
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.
Вероятно така ще стане колега но кажи поне каде се оказа твоят проблем при диагностиката, просто в момента нямога да отида на диагностика иначе ще го направя.
isoiso написа:Боже колко мъка има по света. И аз навремето като теб съм си губил времето със всевъзможни интервенции и когато това не помага заделяш 25лв и отиваш на свястна диагностикатова е начина
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.
При мен проблема се реши с почистване на дросела с едно парцалче за 1мин, но тва е на Аlfa Romeo. Сега някои ще кажат че е тъпо да дадеш 25 лева за тва, ама е много по-тъпо да сменяш наред свещи, дебитомери, ламбди и МПХ които при АR са общо към 1500лв.
- Adobe
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:14
- Модел на автомобила: Fiesta zetec 1.25 petrol / 2002
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.
Хайде колеги няма ли някой да удари едно рамо с няколоко идеи, колега isoiso не е глупаво да дадеш 25лв. при положение че спестяваш 1500.
Благодаря!
Благодаря!
- Murphy
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 21 сеп 2008, 20:44
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V RS Style '96
- Местоположение: PA City
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.
Може стъпковото моторче да е за смяна, въпреки че си го почистил. Отдели 200лв. и го смени и ако тогава проблема не се оправи незнам...Но мисля, че ако го смениш всичко ще е ОК
Russian Roulette is not the same without a gun!
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.
За чарковете дето си пипал е сигурно, че са чисти, но не и че работят.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.
Така нареченото от вас "стъпково моторче", при вас е "КЛАПАН за празен ход".
При опит да го чистя с WD40 нищо не се получи.
Чисти се с обезмаслител.
При опит да го чистя с WD40 нищо не се получи.
Чисти се с обезмаслител.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.
Тези хубаво си ги почистил, но прегледай и куплунзите им.Adobe написа:...
-почистен МАФ със контактен спрей, слабо зацапан само 1-ят датчик
-почистено стъпково моторче с ВД-40, много малко зацапано
...
-почистен потенциометар на дроселова клапа, също супер чист
...
След всичките тия процедури направи ресет и обучение на комп-а.

- Adobe
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:14
- Модел на автомобила: Fiesta zetec 1.25 petrol / 2002
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.
samsung_bg написа:Тези хубаво си ги почистил, но прегледай и куплунзите им.Adobe написа:...
-почистен МАФ със контактен спрей, слабо зацапан само 1-ят датчик
-почистено стъпково моторче с ВД-40, много малко зацапано
...
-почистен потенциометар на дроселова клапа, също супер чист
...
След всичките тия процедури направи ресет и обучение на комп-а.
Благодаря за мението но немога да ресетна компа засщото този чип е със супер яка памет и не забравя дори след месец, проверено при техник в сервиз, единственият вариант е само да се закачи на комп. и отам се ресетне. Куплонзите са почистени с контактен спрей иначе.
Благодаря на всики отново!
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.
Аз бих пробвал все пак да откача "-" на акумулатора за 15-тина мин.Adobe написа: ...
немога да ресетна компа засщото този чип е със супер яка памет и не забравя дори след месец
...
Все си мисля, че ще има ефект.
Успех!

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.
Фолклор, колега, фолклорAdobe написа:... немога да ресетна компа засщото този чип е със супер яка памет ...

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- Adobe
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:14
- Модел на автомобила: Fiesta zetec 1.25 petrol / 2002
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.
samsung_bg написа:Аз бих пробвал все пак да откача "-" на акумулатора за 15-тина мин.Adobe написа: ...
немога да ресетна компа засщото този чип е със супер яка памет и не забравя дори след месец
...
Все си мисля, че ще има ефект.
Успех!
Откачах го колега не помага, първото нещо което опитах беше това не помогна

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта