Blabla от "Колко може да е цената на един Ескорт"

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колко може да е цената на един Ескорт

Мнение от toto » 28 окт 2008, 20:49

За Голф 3 съм съгласен. Но като се имва предвид, че той излезе на пазара 1992 година, то и Ескорт 1992 не е кой знае какво.
За 4-ката въпрос на вкус, но не знам как някой може да сравнява табло (говоря за километраж, оборотомер) който изглежда и свети като модел от 1990 със съвременния на Голф 4. Ама няма да споря повече де. На фокус не съм се качвал, само на картинка съм го виждал :)
Изображение

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Колко може да е цената на един Ескорт

Мнение от 1.8d » 28 окт 2008, 20:56

toto написа:[......Не знам кой велик дизайнер ги е измислил :)
......
Ето този...Може да е странно,но е факт,че Фокуса е измислен от дизайнер на Фиат и може би затова Фиат Браво има толкова общи линии с Фокус
08.08.2008 Загина Андреа Пининфарина

Той пътувал със скутера си, когато бил ударен от лек автомобил, управляван от 78-годишен шофьор
Андреа Пининфарина, председателят на компанията, която прави дизайна на "Ферари" и "Алфа Ромео", загина при тежка катастрофа край Торино.
51-годишният Пининфарина беше председател на управителния съвет и изпълнителен директор на компанията, създадена през 1930 г. от неговия дядо Батиста "Пинин" Пининфарина.
Пининфарина е пътувал със скутера си, когато бил ударен от лек автомобил, управляван от 78-годишен мъж. Дизайнерът е загинал на място.
Според полицейския доклад шофьорът на колата не е видял мотоциклетът, който се е движел насреща му. Пининфарина се е забил в лявата страна на автомобила, където е шофьорското място. Възрастният човек е изпаднал в шок и е бил откаран в болница.
"Не го видях, карах бавно, но наистина не го видях", разказва Джулиано Салми, цитиран от АНСА.
В специално изявление премиерът Силвио Берлускони каза, че "Пининфарина представлява династията, направила марката "Произведено в Италия" световноизвестна".
"Италия, Торино и "Фиат" изгубиха едни блестящ бизнесмен, който знаеше как да следва и развива създаденото от неговия дядо Батиста и баща му Серджо", каза председателя на "Фиат"и "Ферари" Лука Кордеро ди Монтеземоло.
Компанията Pininfarina SpA е автор на дизайна на Ферари и Алфа Ромео, както и на форд "Фокус". В момента се разработват четири модела - за "Волво", "Мицубиши", "Алфа Ромео" и "Форд".
Андреа Пининфарина е роден на 26 юни 1957 г. в Торино. Той е второто дете в семейството на Серджо Пининфарина, който развива компанията след Втората световна война.
През 1981 г. завършва машинно инженерство в политехническия университет в родния си град. Година по-късно заминава за САЩ, където работи в компанията "Freuehauf corporation".
Става част от семейния бизнес през 1983 г. като програмен мениджър на проекта кадилак "Аланте". През 1987 г. става част от висшия мениджърски екип на компанията, а през 1988 г. е повишен в зам.-директор на "Пининфарина".
През 2001 г. поема поста на изпълнителен директор. От 2006 г. е председател на борда на директорите.
Женен е, има три деца - Бенедета, Серджо и Лука.
Последна промяна от 1.8d на 29 окт 2008, 16:31, променено общо 1 път.
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колко може да е цената на един Ескорт

Мнение от toto » 28 окт 2008, 21:21

Ето защо не ми харесва дизайна на интериора на фокуса. Италиянска му работа...:)
Изображение

Потребителски аватар
designer
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 юни 2008, 19:12
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V / Citroen Xantia 1.8 8V
Местоположение: Своге
Status: Извън линия

Re: Колко може да е цената на един Ескорт

Мнение от designer » 28 окт 2008, 21:23

Въпрос на вкус действително. На мен и на Focus-а и на Golf-а ми харесват таблата. :D Иначе, като коли, ако е дизел бих предпочел Focus-а твърдо... Комън-рейл си е комън-рейл, нищо общо с тракащата и нескопосана помпа-дюза на VAG.
Изображение

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Re: Колко може да е цената на един Ескорт

Мнение от isoiso » 28 окт 2008, 22:19

toto написа:Ето защо не ми харесва дизайна на интериора на фокуса. Италиянска му работа...:)
И какво искаш да кажеш, че на моята интериора не става сигурно. Явно и на италианска кола толкова си се качвал. Италианците за мен са №1 в каквото се сетиш като почнеш мода - дрехи, обувки, мебели и т.н. и свършиш със най-яките бегачки, форсирани мотори и яки интериори :) това си е мое мнение разбира се. >:D<:

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колко може да е цената на един Ескорт

Мнение от toto » 28 окт 2008, 23:01

isoiso колега, без да искам с нищо да те обидя - просто на мен не ми харесва. Най-малкото тези духалки като на Dacia ми вадят очите. Но както казах на тема дизайн на интериор съм консервативен човек. Наистина много хора харесват италиянския дизайн, но на мен повече ми допада интериора на BMW, Audi...учудващо, но и новата Honda Accord също много ми харесва вътре:
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
impresa
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 04 юни 2006, 20:18
Модел на автомобила: E46 330Ci 231hp / E92 335d 286 hp
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Колко може да е цената на един Ескорт

Мнение от impresa » 28 окт 2008, 23:48

designer написа: Иначе, като коли, ако е дизел бих предпочел Focus-а твърдо... Комън-рейл си е комън-рейл, нищо общо с тракащата и нескопосана помпа-дюза на VAG.
Фокус 1,8 TDDI комън-рейл ли е ? :lol: Мотор, който се вгражда още в сиера . ..

А помпа-дюзата на VAG са може би най-масовите дизели в Европа ;;): Глупави европейци

Потребителски аватар
Cougar
потребител
потребител
Мнения: 590
Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Колко може да е цената на един Ескорт

Мнение от Cougar » 29 окт 2008, 08:32

А TDCi според теб какво е ?
(има Фокус TDCi)
Да не говорим, че са съвместна разработка с PSA, които правят едни от най-добрите дизели...

Мен лично дизайна на италиянците винаги ми е харесвал, но само на Алфа, от Фиатите, само купе-то ми харесва.

На някои хора просто не им харесва по-разчупения дизайн...Особено пък на БМВ интериорите са пълен отврат...
Продавам си колата !

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: Колко може да е цената на един Ескорт

Мнение от petkoff_pl » 29 окт 2008, 08:43

А КОЛКО ЛИ Е ЦЕНАТА НА ЕДИН ЕСКОРТ :evil: :evil: :evil:

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Колко може да е цената на един Ескорт

Мнение от Conan_1 » 29 окт 2008, 08:44

Комън-реил в сиера направо ме разби колега _friends_ Като ми намериш сиера TDCi званни да го видиме това творение,ама понеже знаем че налиташ на бензинки основно ти е простено :D:


96-97-98 година ескорт между 2500-4000 в зависимост от купето,двигателя,и състоянието (поне това са моите наблюдения) :-/:
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Колко може да е цената на един Ескорт

Мнение от geo_g » 29 окт 2008, 08:52

Ми да де.
И аз се чудя колко ли може да е цената на един Ескорт?
К'во ши кажете ве!

KokalAudio
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 15 окт 2008, 20:02
Модел на автомобила: Volvo V40 2.0 turbo 99" & Ford eskort 1.8 115hp + 97"
Местоположение: Габрово
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Колко може да е цената на един Ескорт

Мнение от KokalAudio » 29 окт 2008, 09:26

geo_g написа:Ми да де.
И аз се чудя колко ли може да е цената на един Ескорт?
К'во ши кажете ве!
Без ве-та ако може :)
Най-евтин ескот -без пари!
най скъп ескот-150 000 евро (това е истина ако някой не верва да вам колата :) )
това са цените :P
Аз отдавна ви казах да заключите темата
Иначе и аз не хаесвам дизайна на Фокуса блъска на Фиат вътре :) И аз си падам по по Немнсия Дизайн всичко футуристично ми се гади от него :)

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Re: Колко може да е цената на един Ескорт

Мнение от isoiso » 29 окт 2008, 12:50

toto написа:isoiso колега, без да искам с нищо да те обидя - просто на мен не ми харесва. Най-малкото тези духалки като на Dacia ми вадят очите. Но както казах на тема дизайн на интериор съм консервативен човек. Наистина много хора харесват италиянския дизайн, но на мен повече ми допада интериора на BMW, Audi...учудващо, но и новата Honda Accord също много ми харесва вътре:
Духалките са същите като във Ферари, между другото до нас спира едно F430 и трябва да ти кажа че в интериора има доста общи черти с моята. Тука трябва да уточня, че има разлика в материалите - докато при Алфа все пак се е гледала някаква себестойност при Ферари няма такъв филм :lol: всичко вътре е от много скъпи материали - карбона, кожата, алуминия и т.н. Ясно е че всеки харесва различни интериори ама тая Хонда е много зле - махагона е вече демоде, а в конкретната снимка си е чиста пластмаса - най-голямата грозотия за всеки разбирач.

пп не казвам че моята 10г кочина е кой знае кво ама за годините си е направо супер, иначе новата ще изглежда най-вероятно така и ще дели обща база с Мазерати Куатропорте:
Изображение

Потребителски аватар
impresa
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 04 юни 2006, 20:18
Модел на автомобила: E46 330Ci 231hp / E92 335d 286 hp
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Колко може да е цената на един Ескорт

Мнение от impresa » 29 окт 2008, 13:34

Cougar написа:А TDCi според теб какво е ?
(има Фокус TDCi)
Да не говорим, че са съвместна разработка с PSA, които правят едни от най-добрите дизели...

..
Ало, дизелджиите, дето лаете, къде видяхтe да съм написал TDCi ? ? ?

TDDi мотора на фокус е същия 90 коньов като и на сиера, ескорт и мондео!

TDCi e комън рейл, разработка на пежо-ситроен, и няма нищо общо с TDDi _friends_

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Blabla от "Колко може да е цената на един Ескорт"

Мнение от toto » 29 окт 2008, 14:56

isoiso - дай да не намесваме алфите. Нали за немски автомобили си говорим. За мен алфите са най-голямото недоразумение на автомобилостроенето. Всеки си има предпочитания. Обичам да споря по най-различни теми и за най-различни коли, но да споря срещу някой който хвали Алфа за мен си е чиста загуба на време.
Изображение

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Re: Blabla от "Колко може да е цената на един Ескорт"

Мнение от isoiso » 29 окт 2008, 15:15

toto написа:isoiso - дай да не намесваме алфите. Нали за немски автомобили си говорим. За мен алфите са най-голямото недоразумение на автомобилостроенето. Всеки си има предпочитания. Обичам да споря по най-различни теми и за най-различни коли, но да споря срещу някой който хвали Алфа за мен си е чиста загуба на време.
Мда не си купувайте много са гадни :) и стоят все у лево, не може да се покаже човек.
е де форума е Форд, ама щото говореше за грозни италиански интериори и оттам . . Когато караш като мене всички модели от всички марки, дай боже всекиму може да имаш някаква преценка за нещо . .

Потребителски аватар
designer
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 юни 2008, 19:12
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V / Citroen Xantia 1.8 8V
Местоположение: Своге
Status: Извън линия

Re: Колко може да е цената на един Ескорт

Мнение от designer » 29 окт 2008, 16:02

impresa написа:
designer написа: Иначе, като коли, ако е дизел бих предпочел Focus-а твърдо... Комън-рейл си е комън-рейл, нищо общо с тракащата и нескопосана помпа-дюза на VAG.
Фокус 1,8 TDDI комън-рейл ли е ? :lol: Мотор, който се вгражда още в сиера . ..

А помпа-дюзата на VAG са може би най-масовите дизели в Европа ;;): Глупави европейци
Е защо от VAG тогава спряха да произвеждат помпа-дюза? С Golf 6 се минава на комън-рейл, които между другото е дело на FIAT Group. А и преди няколко дни поръчвайки стока от вносителя на Castrol, стана ясно, че Castrol спират да произвеждат TXT (маслото за помпа-дюза двигатели), замислете се защо?! А е факт, че 1.8 TDDi е стария дизел 1.8 TD, но пък в Golf 4 се вгражда 1.9 SDI, което е още по-голям смях, той пък е от началото на 80-те и дори няма турбо, със своите 64 коня е зашеметяващ. Тук 1.8 TDDi мисля, че има доста голямо предимство. А между другото ако споменем и бензиновите двигатели, е хубаво да вметнем, че във Focus всички двигатели са 16V, за разлика от Golf-a, който продължават дори и до ден днешен да си монтират 8V морално изостанали двигатели.
Изображение

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Blabla от "Колко може да е цената на един Ескорт"

Мнение от toto » 29 окт 2008, 16:51

isoiso няма смисъл да спорим :)

Какво сте се хванали с на VW дизела...може да трака, но за сметка на това е икономичен. С моя ескорт 1.8TD като ида не бензиностанцията имам чувството, че бензинова кола карам. Под 6/100 не пада. А хората с голфовете разправят, че по 4.5/100 им горят. Един колега си взе пасат 2000г. с 1.9TDI 110к.с. По бордовия компютър София - Пловдив и обратно му дава среден разход 4.5/100.
А SDI е просто тих и икономичен двигател. По принцип се монтира на VW Polo, Skoda Fabia, Seat Ibiza и де да знам на какво още. Наистина тук так го има и на голф 4, но такъв голф е искал човекът когато си го е купувал.
Изображение

Потребителски аватар
designer
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 юни 2008, 19:12
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V / Citroen Xantia 1.8 8V
Местоположение: Своге
Status: Извън линия

Re: Blabla от "Колко може да е цената на един Ескорт"

Мнение от designer » 29 окт 2008, 17:10

Харчат малко или не, факт е че помпа-дюза става част от миналото. С Tiguan, Volkswagen показа, че FIAT се справят по-добре с дизеловите двигателите и оттук нататък всички модели на VAG ще са с технологията създадена от FIAT Group. Passat CC вече е с комън-рейл, новото Polo и Golf също.
Изображение

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Blabla от "Колко може да е цената на един Ескорт"

Мнение от toto » 29 окт 2008, 17:30

Вижте сега за новите коли немога да споря кой дизел е по-добър, но за по старите и масови автомобили си личи добре кой колко харчи и колко върви.
За дизела на форд нищо лоше не казвам де. Просто ми харчи повечко и малко трудно пали. Иначе до сега е бетон и много ми харесва как тегли по магистралата.

Преди време четох в Ауди форма една тема в която се караха ауди срещу алфа фенове. Просто не се сдържам и ще пусна тук някои цитати от форума:
Сигур за тва слагат по два реда свещи ,че инжинерите им не знаят кога идва момента на запалване! Па и понее свещите им в повече мое все пак да се получи некъв горивен процес и да тръгне тва нещо дето тече отвсекъде.
Из форума на Алфа:
Има ли живот извън сервиза?
Пичове с тия дет карат алфи не може да се надприказвате,колите им стоят постоянно в сервизи и имат сумати свободно време да пишат по форумите за техните подвизи...
Най-забавното е, че вкарват довода, че едно Ауди '90та струва колкото Алфа '96-'97 и си мислят, че това е в тяхна полза.
Нека вметна само 1 факт,преди време работих в една автоморга за около 4 месеца,и искам да благодаря на братята жабари че са наппавили тия "коли" като брава,браво,мареа некой друга алфа и още куп италианки които ни правеха оборота,ако не беха те не знам кво щехме да правим.Благодаря ви
Изображение

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта