Blabla от "Колко може да е цената на един Ескорт"
- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
Ха! Колега, не аз съм устатия, но това, че си имал форд със задно и си фен на задното предаване не значи нищо. Аз ти казах, като ми намериш такава Сиерра идваш и се пускаме. Няма смисъл да гледам разни каталози и тем подобни измислици. Аз колата съм си я засичал неведнъж за колко време ще направи 0-100км/ч
Колко е точно сега няма да споменавам. Като дойдеш (ако дойдеш) ще разбереш. Айде приятна работа/даскало, аз отивам да бачкам.

Продавам си колата !
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
Takaaaa, независимо че е кафе Cougar и impresa ос...те темата на човека и в тази връзка всеки следващ пост в ТАЗИ тема ще излети в коша.
Поздрави


-
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
...deleted...
Еdit cossy: Както вече беше казано всякакви отговори извън темата ще бъдат трити без каквито и да било обяснения, докторски дисертации и настъпванки не търпим
Еdit cossy: Както вече беше казано всякакви отговори извън темата ще бъдат трити без каквито и да било обяснения, докторски дисертации и настъпванки не търпим

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
Ама защо сравняваш Ескорт с Голф 4 ? Сравнявай го с Голф 3, а пък Фокус 1 с Голф 4. За кола от 98 година Фокуса все още има актуален дизайн, който пък за 98 е бил направо революционен.toto написа:А относно марката форд - не са лоши коли, но заедно с опелите винаги ще си останат жигулите и москвичите на европа. Не знам защо, но един голф 1998 година (голф 4) ми изглежда много по-готин и съвременен от ескортите, та дори и от фокусите. Да не говорим за BMW, Mercedes и Audi - те вече са много различна категоря.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
Мммда...вчера карах един познат до тях...разправя: ако с голфа вляза в такива дупки и катеря такива бордюри,на следващия ден съм в сервиза за ходова част.А баба Сиера е 10 години по-стара от въпросния Голф и...колкото и да е пазена,гони 600 хиляди...Пък и през дупки минава,и бордюри катери,и черни пътища гази доволно много...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
Добре де Голф 4 и Focus. Пак голфа изглежда по-добре от вътре. Фокуса не знам защо, но има най-кривото табло което някога съм виждал на кола. Пластмасата някак си изглежда евтина във фокуса. Аз на ескорта имам пластмаса на таблото, която имитира някъкво дърво, ама си е пластмаса - колко базик съм отнесъл за нея...
Не, че съм се возил в Голф 4, но пък на снимките не изглежда зле. На таблото на тъмно му светят само цифрите и стрелките, има борд компютър (тук там някои коли). Аз преди имах Audi. Наистина аудито е уж по-висок клас от VW, но на снимките на интериора нямат много разлики. А аудито въобще неможеше да се сравнява с форда. Някак си много по-уютно се чувствах вътре. Ама е на...каквото и да правя накрая все с Ford оставам
Не, че съм се возил в Голф 4, но пък на снимките не изглежда зле. На таблото на тъмно му светят само цифрите и стрелките, има борд компютър (тук там някои коли). Аз преди имах Audi. Наистина аудито е уж по-висок клас от VW, но на снимките на интериора нямат много разлики. А аудито въобще неможеше да се сравнява с форда. Някак си много по-уютно се чувствах вътре. Ама е на...каквото и да правя накрая все с Ford оставам

- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
Един от най-добрите ми приятели кара Голф 4, и аз съм го карал. Не е лоша кола, в смисъл лесно се кара, но пък интериора никак не е впечатляващ. Почти всички пластмаси са покрити с някакво покритие или материал, който ако го дернеш с нещо без да искаш и пада веднага. Примерно около патрона за ключа на волана - в диаметър от 10 санта го няма т'ва покритие (издрано е от дистанционното и ключодържателя), както и около пепелника, дръжките на вратите и на други места. Кожа няма по голфа - гума. Само таблото му дето свети по-готино, но всяко Мондео може да се преправи много лесно да свети така. То к'во му е готиното - свети синьо.
А за дизайн не мога да говоря. Голфовете за толкова години си се познават от далече - същите малки душегубки...Качваш се в голф 4 и пасат 99-00 и к'во гледаш - един и същ интериор.
Много се отплеснахме. НЯМА начин да сравня Голф 3 с Ескорт МК7.
Колкото и да се говори ауди и фв и им дуят цените, никой не може да ме убеди, че са по-стойностни, от фордовите си еквиваленти...Ауди 80 е пълна трагедия. Да не говорим, че Форд постави началото на кинетичния дизайн, който сега се ползва от доста марки...


Една минута мълчание, в чест на негово величество...

А за дизайн не мога да говоря. Голфовете за толкова години си се познават от далече - същите малки душегубки...Качваш се в голф 4 и пасат 99-00 и к'во гледаш - един и същ интериор.
Много се отплеснахме. НЯМА начин да сравня Голф 3 с Ескорт МК7.
Колкото и да се говори ауди и фв и им дуят цените, никой не може да ме убеди, че са по-стойностни, от фордовите си еквиваленти...Ауди 80 е пълна трагедия. Да не говорим, че Форд постави началото на кинетичния дизайн, който сега се ползва от доста марки...


Една минута мълчание, в чест на негово величество...

Продавам си колата !
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
Cougar - прав си за повечето неща. То като цяло си е въпрос на вкус. Мен лично много ме дразнят кривите линии в фокусите. Не знам кой велик дизайнер ги е измислил 
Точно защото съм фен на немски автомобили и обичам техния дизайн като погледна някоя алфа или някой по-чанчен фиат немога да приема, че това е кола.
Лично на мен от 2-те снимки които си качил повече ми харесва голфа, самоче специално този на снимката много ме дразни с циганските педали, които някой е сложил и е оризилил колата. Но пак казвам - въпрос на вкус е.
А има и друго, което ме дразни:
В ескорта уж имам кожен вола - обаче така е почнал да се протърква, че всеки път като го карам се рони и ръцете ми стават черни. И аудито ми беше с кожен волан, но докосването му предизвикваше в мен само удоволствие.
Имам от скоро и фиеста. Там воланът не е кожен, но е станал като дунапрен. Целият е като наръфан и също се рони.
Може да има малка разлика в детайлите, но точно тази малка разлика кара шофьора да се чувства по-добре и по-уютно когато шофира.
За пример - имах 2 аудита еднакви. След като продадох първото бях се вбесил от кола на старо (защото аудито имаше доста проблеми) и тръгнах да си си купувам чисто нова, но понеже нямах кой знае какви възможности трябваше да си харесам нещо до 30 000лв. Е всичко което гледах до тази цена беше в пъти по-дървено като интериор от аудито, което имах. И накрая като видях, че няма да е нова пак си взех същото ауди
И в заключене - не мислете, че пиша тук, само за да плюя по форд. Фен съм на всичко което е на 4 колела и има двигател. Просто съм фен и на VAG групата и нейните произведения ми харесват повече.

Точно защото съм фен на немски автомобили и обичам техния дизайн като погледна някоя алфа или някой по-чанчен фиат немога да приема, че това е кола.
Лично на мен от 2-те снимки които си качил повече ми харесва голфа, самоче специално този на снимката много ме дразни с циганските педали, които някой е сложил и е оризилил колата. Но пак казвам - въпрос на вкус е.
А има и друго, което ме дразни:
В ескорта уж имам кожен вола - обаче така е почнал да се протърква, че всеки път като го карам се рони и ръцете ми стават черни. И аудито ми беше с кожен волан, но докосването му предизвикваше в мен само удоволствие.
Имам от скоро и фиеста. Там воланът не е кожен, но е станал като дунапрен. Целият е като наръфан и също се рони.
Може да има малка разлика в детайлите, но точно тази малка разлика кара шофьора да се чувства по-добре и по-уютно когато шофира.
За пример - имах 2 аудита еднакви. След като продадох първото бях се вбесил от кола на старо (защото аудито имаше доста проблеми) и тръгнах да си си купувам чисто нова, но понеже нямах кой знае какви възможности трябваше да си харесам нещо до 30 000лв. Е всичко което гледах до тази цена беше в пъти по-дървено като интериор от аудито, което имах. И накрая като видях, че няма да е нова пак си взех същото ауди

И в заключене - не мислете, че пиша тук, само за да плюя по форд. Фен съм на всичко което е на 4 колела и има двигател. Просто съм фен и на VAG групата и нейните произведения ми харесват повече.
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
- Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
Двама сме колега, уважавам всички марки автомобили, Форд ме кефи и ми е на едно от челните места, но съм фен на VAG, по-специално и само Ауди и вече никакви забежки, каквото и да пробвам все си по-дървено от Ауди при еднакви други условия.toto написа:Cougar - прав си за повечето неща. .....................................................................
гледах до тази цена беше в пъти по-дървено като интериор от аудито, което имах. И накрая като видях, че няма да е нова пак си взех същото ауди
И в заключене - не мислете, че пиша тук, само за да плюя по форд. Фен съм на всичко което е на 4 колела и има двигател. Просто съм фен и на VAG групата и нейните произведения ми харесват повече.
p.s. Да върви лафа
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
Колега, ти гледам имаш A4 1.8T 150HP Avant. На мен това ми е мечтата. Двапъти тръгвах да го купувам...първият път вместо него взех Ford Escort 1.8TDI, вторият път A6 2.5TDI. Така и не се качих на A4-ка 

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
Що не се качите на свястна нова кола, като тази пред нас:toto написа:Колега, ти гледам имаш A4 1.8T 150HP Avant. На мен това ми е мечтата. Двапъти тръгвах да го купувам...първият път вместо него взех Ford Escort 1.8TDI, вторият път A6 2.5TDI. Така и не се качих на A4-ка
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
- Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
Щото неам пари за ново такова, а ако имах и трябваше да е японско 100% ще е Subaru Impreza WRX STI - 305hp 2.5liter DOHC intercooled............................nikolovvd написа:Що не се качите на свястна нова кола, като тази пред нас:
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
nikolovvd какво е това чудо? Много изчанчено изглежда...
Ако не бяха проблем парите и можех да си избера каквато кола си поискам това щеше да е моят избор:

Ако не бяха проблем парите и можех да си избера каквато кола си поискам това щеше да е моят избор:

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
Че читаво Ауди ІІ-ра ръка почва от 10 000 евро, а това на снимката е малко повече към 15 000 Митсубиши Еклипс 2008.
За това което си мечтаеш, първо трабва да минеш през този клас от снимката - 170-200 коня, а после може да се пробваш на 300 коня.
Ако искаш да пробваш разликата отиди в Балкан стар на тест-драйв и пробвай Спортбак и Еволюшъна. Евота ти препоръчвам да го кара състезател, а ти да се возиш, защото човек, който не е овладявал 300 коня поне веднъж в живота си няма представа за какво говоря.
Проблема при такива като теб е, че като им се кара такава кола нямат пари да си я позволят, а когато ги имат вече не им се кара и по улиците.
Минал съм по тоя път и знам какво е.
ПП: Парите са ти най-малкия проблем. Като си вземеш нова кола почват главоболията. А ако нямаш читав охраняем гараж си жив за оплакване.
Като спреш някъде мисълта ти се върти все около нея. Дали няма да я удари някой, дали няма да ти я откраднат, дали си я заключил правилно и т.н. На пътя си на тръни, дали този зад теб ще успее да спре навреме, дали този пред тебе с 15 годишен голф няма да направи бела като кара с 200.
Докато е в гаранция плащаш всичко двойно и тройно - масло, филтри, ремъци, ролки и т.н. Като наближи новата година и се почва - 3-4000 каско, 4-500 гражданска, още толкова данък и не на последно място вноската, ако си я взел на лизинг.
За това което си мечтаеш, първо трабва да минеш през този клас от снимката - 170-200 коня, а после може да се пробваш на 300 коня.
Ако искаш да пробваш разликата отиди в Балкан стар на тест-драйв и пробвай Спортбак и Еволюшъна. Евота ти препоръчвам да го кара състезател, а ти да се возиш, защото човек, който не е овладявал 300 коня поне веднъж в живота си няма представа за какво говоря.
Проблема при такива като теб е, че като им се кара такава кола нямат пари да си я позволят, а когато ги имат вече не им се кара и по улиците.
Минал съм по тоя път и знам какво е.
ПП: Парите са ти най-малкия проблем. Като си вземеш нова кола почват главоболията. А ако нямаш читав охраняем гараж си жив за оплакване.
Като спреш някъде мисълта ти се върти все около нея. Дали няма да я удари някой, дали няма да ти я откраднат, дали си я заключил правилно и т.н. На пътя си на тръни, дали този зад теб ще успее да спре навреме, дали този пред тебе с 15 годишен голф няма да направи бела като кара с 200.
Докато е в гаранция плащаш всичко двойно и тройно - масло, филтри, ремъци, ролки и т.н. Като наближи новата година и се почва - 3-4000 каско, 4-500 гражданска, още толкова данък и не на последно място вноската, ако си я взел на лизинг.
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
nikolovvd - много си прав за това което написа в П.П.
Заради тези неща си продадох A6-цата, заради същите тези неща не си купувам и чисто нова кола. Сега с фиестата дето я струва я не 2000лв знаеш ли колко спокойно се кара особено в задръстванията
Иначе мен коне не ме блазнят. Аудито ми беше 150 коня дизел и ми харесваше много как върви. Много рядко се е налагало да натисна педала до долу или да го държа натиснат до долу повече от няколко секунди, защото просто няма къде по българските пътища. Много станаха колите вече. А и си мисля, че ако имам повече коне ще се утрепя някъде
Заради тези неща си продадох A6-цата, заради същите тези неща не си купувам и чисто нова кола. Сега с фиестата дето я струва я не 2000лв знаеш ли колко спокойно се кара особено в задръстванията

Иначе мен коне не ме блазнят. Аудито ми беше 150 коня дизел и ми харесваше много как върви. Много рядко се е налагало да натисна педала до долу или да го държа натиснат до долу повече от няколко секунди, защото просто няма къде по българските пътища. Много станаха колите вече. А и си мисля, че ако имам повече коне ще се утрепя някъде

- Bijutera
- потребител
- Мнения: 1850
- Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
хаха пича дето е постнал снимката на интериора на голф 4 все едно съм влязъл с телсата и съм почнал да делкам отделните елементи!
Фокуса е поне една класа отгоре,не съм сигурно много обективен но ако имах избор-голф или фокус то щях да избера фокуса
Фокуса е поне една класа отгоре,не съм сигурно много обективен но ако имах избор-голф или фокус то щях да избера фокуса

-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
- Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
Нямам нищо против Лансъра, но за тоя от 100 000лв.nikolovvd написа:Че читаво .........................................
.......................
си я взел на лизинг.
За парите не говоря, като абсолютна сума и като акт на еднократно изваждане, а за всичко съпътстващо карането на нова гаранционна кола и всичките му задължителни разходи...... и от друга страна алтернативната цена на тези разходи.
Всеки сам си прави сметките, знае си дереджето, както и приоритетите.
За момента съм преценил, че ми е икономичеки неоправдано и неналежащо да слагам чифте пищови на гол тумбак само и само да се метна на някоя мечта.
Май на българина му е в кръвта първо да си купи кола(след което съжалява, че се минал), а после да мисли, а накрая иска и да продаде по-скъпо от това което е дал, че даже от страх да не се мине си калкулира и цената на изразходвания бензин за годините през които я е карал като екстра.
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
Относно сравняването на интериора на VW и FORD по-горе. Всеки си има някакви критерии за интериор но на Фокуса от тая снимка интериора е меко казано несериозен и евтин, а седалките са направо смешни. Това си е мое мнение разбира се. По-новия Фокус ми допада повече.
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Колко може да е цената на един Ескорт
Интериора на фокуса е много по-раздвижен и привлекателен от този на голфа - факт !Погледнете само квадратните и скучни форми на таблото и уредите, а за интериора на ескорт 96-97-98 и голф 3 и дума неможе да става да ги сравняваме (това си е мое мнение,но сравненията са смешни) 

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта