Тампони за носачи

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

Мнение от ivo9180 » 18 дек 2005, 14:50

Метална втулка на реиката-имаш триене метал в метал при почти никакво смазване Какво ще стане с гребена на реиката?Не случаино втулката е от пластмаса

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 19 дек 2005, 11:07

ivo9180 написа:Метална втулка на реиката-имаш триене метал в метал при почти никакво смазване Какво ще стане с гребена на реиката?Не случаино втулката е от пластмаса
принципно си прав.но практиката показва, че решението с метална втулка е издържливо - един приятер кара вече повече от 2 години така...а и смазване има и то достатъчно :D

Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

Мнение от ivo9180 » 19 дек 2005, 21:30

Пластмасовата втулка има 3 зъбчета с които се закрепва за рейката Металната такава-как ще се изработи.как ще се сложи на мястото и освен с набиване И най-важното-как ще се извади оттам ако се наложи Смазването ще е достатъчно ако рейката е пълна с масло Там обаче има грес Говоря за механична рейка При хидравличната ремонта е по-тежък и по-скъп

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 20 дек 2005, 10:18

нямам идея как се изработва втулката, не съм стругар, просто споделян информация че този вариант е работещ и издържлив.

сега за смазването - при механичната рейка няма високи обороти, всъщност няма никакви обороти - има само хоризонтално движение в диапазон ~ 20 см и то само когато се маневрира.в движение този диапазон е максимум 6-7 см. затова триенето не е горямо и не е необходимо масло за смазване, обикновена грес е достатъчна. и не знам защо толкова те притеснява триенето на метал в метал? при червячното предаване на рейката има много по-голямо триене и натоварване, а там смазването е със същата грес...

хидравлична рейка не съм разглобявал и не мога да коментирам.

Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

Мнение от ivo9180 » 20 дек 2005, 22:40

Много точно и ясно си разяснил всичко по въпросите за рейката И си абсолютно прав Мене ме притеснява само едно нещо-дали няма въпросните 20 см да се надраскат или нещо по-лошо Според мен ако се получи нещо такова-рейката става само за старо желязо Струва ли си да изхвърлиш цяла рейка само заради малко по дълъг пробег с метална втулка За мен лично не Проблема е в лошите пътища-и танк да караш-и той ще се съсипе

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 21 дек 2005, 09:02

просто това е вариант за хора на които не им се сменя втулка на всеки 5-10 хил км...естествено, както с повечето "къстъм" неща по колата има риск...а зависи и от стругаря.просто досега не съм чувал хора да се оплакват че са си изхвърлили рейките заради метални втулки

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта