проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)
- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)
колеги имама следния проблем перката за охлаждане се вкючва само ако дам контакт,мисля си че тя би трябвало да се включва когато не е на контакт,сега като спра стоя по 2 мин и чакам като гламав моля даите сьвет,че вече не вярвам много на сервизи(откакто за 2 тампона на хор щанка + 2 реактивни ме караха да сменям шенкел)
Tuned and performed by


- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)
Точно така трябва да бъде.Вентилаторът работи само когато автомобила е на контакт.Може би това е направено така, защото няма смисъл да се върти,когато двигателят не работи и водната помпа не се движи.Само ще изтощава акумулатора и ще охлажда радиатора,а не двигателя.
- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)
не мисля че си прав би трябвало да се вкл защото иначе ще прегрее на място,на служебните се включва,мисля че има проблем някаде в инсталацията
Последна промяна от toreto_sz на 16 авг 2008, 18:16, променено общо 1 път.
Tuned and performed by


- jvspasov
- потребител
- Мнения: 237
- Регистриран: 12 юни 2008, 19:29
- Модел на автомобила: Renault Clio Sport 2.0 16V 00 г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)
Няма работа - няма загряване - няма как да прегрее при липсваща точка 1-ва. Затворена система трудно кипи - антифриз точка на кипене доста над 100 градуса...toreto_sz написа:не мисля че си прав би трябвало да се вкл защото иначе ще прегрее на място,на служебните се включва,мисля чеима проблем някаде в инсталацията
Дигитален широкоформатен печат, рязане по контур на винил, рекламни материали, сувенири и други свързани с рекламата!
- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)
сьгласен сьм но все пак карал сьм градско и спирам дв. вадя ключа и перката не се включва,(което би трябвало да значи че не загряла),о б а ч е веднага ако дам на контакт се включва и почва да го охлажда(което значи че има нужда)ако и спра контакта изключва(а има нужда да охлади и може да прегрее)затова си мисля че нещо не е наред
Tuned and performed by


- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)
Спокойно колега Фордовете са така. И двете Фиести които съм имал им спираха перките като извадя ключа. Карал съм служебен фиат типо който като го угасиш той продължава да върти вентилатора докато изстине. Да ама един път перката не се беше изключила и акумулатора беше заминал.
- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)
знам че форд по принцип в това отношение са доста сигурни просто искам да знам че е ок,и че така си е направен,преди 5 год прегрях на място,беше датчик и за да нямям ядове после питам
Tuned and performed by


- jvspasov
- потребител
- Мнения: 237
- Регистриран: 12 юни 2008, 19:29
- Модел на автомобила: Renault Clio Sport 2.0 16V 00 г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)
Прегрял си защото е била пред прегряване, много марки остават с включена перка след гасене но тяхната система е по друг начин - за някой продължава още малко циркулацията на антифриза поради термични причини и така доохлажда - но при нашите няма нужда все пак и колектора е отпред, ефекта ще е по лош. При мен след изключване от контакт ми показва температурата и на околната среда с уреда за темп. на водата така че колкото и да са форд са решили "проблема"..toreto_sz написа:знам че форд по принцип в това отношение са доста сигурни просто искам да знам че е ок,и че така си е направен,преди 5 год прегрях на място,беше датчик и за да нямям ядове после питам
Дигитален широкоформатен печат, рязане по контур на винил, рекламни материали, сувенири и други свързани с рекламата!
- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)
мерси сега вече сам спокоен,при мен сащо стрелката никога не е минавала средата ,но просто ме обезпокои факта че като спра и дам контакт се включва и отва от 1 седмица щото са големи жегите преди не сам имал подобно нещо
Tuned and performed by


-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 15 май 2008, 09:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 96г
Sedan 1.8i Zetec-E - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)
Фордовете са така. Аз имам втори форд и все е така. За да си по-спокоен обаче, като спреш и видиш, че е включила перката, изчакай малко. Ако не спре до 1- 2 мин, можеш да гасиш. Мондеото пуска перката за малко, така че за мен не представлява проблем да го изчакам. Старият ескорт обаче въртеше по 5 мин. Аз го изчаквам стрелката да се придвижи малко надолу и гася.
Абе що гори толкова много тоя Ford бе?!? Щото много върви ли?
- Rasho
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 19 апр 2008, 22:25
- Модел на автомобила: Ford fiesta 1.4i 94g.
- Status: Извън линия
Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)
Всичко е ОК.Имам две фиести-дизел и бензин.И на двете спира перката след изключване на контакта,а стрелките на температурата са винаги около средата.И аз като теб се бях притеснил за първата,но като взех втората разбрах,че са си така.




Всеки човек умира,но не всеки живее!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта