проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
toreto_sz
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)

Мнение от toreto_sz » 16 авг 2008, 15:32

колеги имама следния проблем перката за охлаждане се вкючва само ако дам контакт,мисля си че тя би трябвало да се включва когато не е на контакт,сега като спра стоя по 2 мин и чакам като гламав моля даите сьвет,че вече не вярвам много на сервизи(откакто за 2 тампона на хор щанка + 2 реактивни ме караха да сменям шенкел)
Tuned and performed by
Изображение

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1748
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)

Мнение от synthez 3D » 16 авг 2008, 16:38

Точно така трябва да бъде.Вентилаторът работи само когато автомобила е на контакт.Може би това е направено така, защото няма смисъл да се върти,когато двигателят не работи и водната помпа не се движи.Само ще изтощава акумулатора и ще охлажда радиатора,а не двигателя.
Изображение

Потребителски аватар
toreto_sz
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)

Мнение от toreto_sz » 16 авг 2008, 16:52

не мисля че си прав би трябвало да се вкл защото иначе ще прегрее на място,на служебните се включва,мисля че има проблем някаде в инсталацията
Последна промяна от toreto_sz на 16 авг 2008, 18:16, променено общо 1 път.
Tuned and performed by
Изображение

Потребителски аватар
jvspasov
потребител
потребител
Мнения: 237
Регистриран: 12 юни 2008, 19:29
Модел на автомобила: Renault Clio Sport 2.0 16V 00 г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)

Мнение от jvspasov » 16 авг 2008, 17:45

toreto_sz написа:не мисля че си прав би трябвало да се вкл защото иначе ще прегрее на място,на служебните се включва,мисля чеима проблем някаде в инсталацията
Няма работа - няма загряване - няма как да прегрее при липсваща точка 1-ва. Затворена система трудно кипи - антифриз точка на кипене доста над 100 градуса...
Дигитален широкоформатен печат, рязане по контур на винил, рекламни материали, сувенири и други свързани с рекламата!

Потребителски аватар
toreto_sz
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)

Мнение от toreto_sz » 16 авг 2008, 18:15

сьгласен сьм но все пак карал сьм градско и спирам дв. вадя ключа и перката не се включва,(което би трябвало да значи че не загряла),о б а ч е веднага ако дам на контакт се включва и почва да го охлажда(което значи че има нужда)ако и спра контакта изключва(а има нужда да охлади и може да прегрее)затова си мисля че нещо не е наред
Tuned and performed by
Изображение

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)

Мнение от DigiPro » 16 авг 2008, 18:32

Спокойно колега Фордовете са така. И двете Фиести които съм имал им спираха перките като извадя ключа. Карал съм служебен фиат типо който като го угасиш той продължава да върти вентилатора докато изстине. Да ама един път перката не се беше изключила и акумулатора беше заминал.

Потребителски аватар
toreto_sz
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)

Мнение от toreto_sz » 16 авг 2008, 18:38

знам че форд по принцип в това отношение са доста сигурни просто искам да знам че е ок,и че така си е направен,преди 5 год прегрях на място,беше датчик и за да нямям ядове после питам
Tuned and performed by
Изображение

Потребителски аватар
jvspasov
потребител
потребител
Мнения: 237
Регистриран: 12 юни 2008, 19:29
Модел на автомобила: Renault Clio Sport 2.0 16V 00 г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)

Мнение от jvspasov » 16 авг 2008, 18:55

toreto_sz написа:знам че форд по принцип в това отношение са доста сигурни просто искам да знам че е ок,и че така си е направен,преди 5 год прегрях на място,беше датчик и за да нямям ядове после питам
Прегрял си защото е била пред прегряване, много марки остават с включена перка след гасене но тяхната система е по друг начин - за някой продължава още малко циркулацията на антифриза поради термични причини и така доохлажда - но при нашите няма нужда все пак и колектора е отпред, ефекта ще е по лош. При мен след изключване от контакт ми показва температурата и на околната среда с уреда за темп. на водата така че колкото и да са форд са решили "проблема"..
Дигитален широкоформатен печат, рязане по контур на винил, рекламни материали, сувенири и други свързани с рекламата!

Потребителски аватар
toreto_sz
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)

Мнение от toreto_sz » 16 авг 2008, 18:59

мерси сега вече сам спокоен,при мен сащо стрелката никога не е минавала средата ,но просто ме обезпокои факта че като спра и дам контакт се включва и отва от 1 седмица щото са големи жегите преди не сам имал подобно нещо
Tuned and performed by
Изображение

фук-фук
потребител
потребител
Мнения: 224
Регистриран: 15 май 2008, 09:19
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 96г
Sedan 1.8i Zetec-E
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)

Мнение от фук-фук » 17 авг 2008, 12:58

Фордовете са така. Аз имам втори форд и все е така. За да си по-спокоен обаче, като спреш и видиш, че е включила перката, изчакай малко. Ако не спре до 1- 2 мин, можеш да гасиш. Мондеото пуска перката за малко, така че за мен не представлява проблем да го изчакам. Старият ескорт обаче въртеше по 5 мин. Аз го изчаквам стрелката да се придвижи малко надолу и гася.
Абе що гори толкова много тоя Ford бе?!? Щото много върви ли?

Потребителски аватар
Rasho
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 19 апр 2008, 22:25
Модел на автомобила: Ford fiesta 1.4i 94g.
Status: Извън линия

Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)

Мнение от Rasho » 26 авг 2008, 12:59

Всичко е ОК.Имам две фиести-дизел и бензин.И на двете спира перката след изключване на контакта,а стрелките на температурата са винаги около средата.И аз като теб се бях притеснил за първата,но като взех втората разбрах,че са си така. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Всеки човек умира,но не всеки живее!

Потребителски аватар
Maho
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 20 апр 2008, 23:23
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.8 16v DOHC
Status: Извън линия

Re: проблем с вентилатора за охлаждане(включва само на контакт)

Мнение от Maho » 07 сеп 2008, 19:52

И моя Ескорт е така, не се плаши :lol:
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта