Дайте ми съвет какво да правя...
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Дайте ми съвет какво да правя...
Ходих днес на диагностика на двигателя. Едното което ми казаха че кабели и свещи били за смяна. Тва как да е - ще го преживея. Викам му да ми премери компресията. Оказа се че на първи цилиндър е 9 атмосфери а на останалите е 6 (шест!). При това положение какво да правя? Смяна на сегменти само щяло да излезе около 250лв всичко с труда. Обаче ако имало ръб по цилиндъра или незнам си кво там щяло да е още по скъпо
Дали си заслужава да се прави този ремонт?
Вчера ходих да си купувам маслен филтър понеже трябва да сменям масло. Заприказвахме се с продавача и той ми предложи някаква руска добавка "Реметал" или нещо такова която може да ми реши проблема с големия разход на масло. Спомням си че във форума на дир.бг някой беше споменал за нея. Дали тази добавка може да помогне поне донякъде ? А може ли евентуално да навреди ? Иначе цената и е към 25лв.
Та това е общо взето....Очаквам вашето мнение

Вчера ходих да си купувам маслен филтър понеже трябва да сменям масло. Заприказвахме се с продавача и той ми предложи някаква руска добавка "Реметал" или нещо такова която може да ми реши проблема с големия разход на масло. Спомням си че във форума на дир.бг някой беше споменал за нея. Дали тази добавка може да помогне поне донякъде ? А може ли евентуално да навреди ? Иначе цената и е към 25лв.
Та това е общо взето....Очаквам вашето мнение
-
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
- Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Тъй,
казваш виок разход на масло-колко горе-долу на1000км.;може евентуално да минеш и със смяна на гумичките на клапаните(просто мнение).За споменатата добавка за маслото(преди време познат с подобен проблем се интересуваше)мненията на майсторите бяха че е за доста издухани машини 

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тъй,
разхода е около 3л за 10000кмbobi 68 написа:казваш виок разход на масло-колко горе-долу на1000км.;може евентуално да минеш и със смяна на гумичките на клапаните(просто мнение).За споменатата добавка за маслото(преди време познат с подобен проблем се интересуваше)мненията на майсторите бяха че е за доста издухани машини
Гумичките на клапаните ги сменях преди 2-3 хил. км. ама не помогна
Ето какво намерих междувременно за реметал:
http://www.bg.smazka.ru/rem_res.shtml
-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Bobi, малките мотори правят ръб приятелю! Аз на моята Фиеста като правих ремонта ръба беше убийствен направо на 2ри ремонт отиде шлайфа ( тоест 1ви го прескочихме)...... та Деяне, ако смяташ да я продаваш, сменяй и сегментите и я обявявай за продан , ако ще я караш събирай пари и прави пълен ремонт, като не забравиш да смениш и всичките семеринги! Ще имаш кола с нов мотор ! Ако искаш добър майстор в Търново мога да ти дам на моя който е главен инженер в МП ..избяга от Варна и сега ви прави търновските каляски 


- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Брачед, брачед, твойта работа мноо зле! Незнам аз какъв съвет да ти дам, но си мисля, че е ако нямаш намерение да слагаш по-мощен двигател да го дадеш за основен ремонт, но при човек на който имаш доверие, защото ти така и така ще направиш тая работа, че по-добре да е по-рано защото като се стопли времето, може и да не ти остава време даже. Но инъче наистина си изказвам своите съчувствия относно двигателя ти но такъв е живота: "Колкото и добре да върви един двигател, се износва, и друг идва на негово място, но остава спомена от добрите времена на хиляди км." 

Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
- Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Абсолютно си прав..........
малките двигатели(а понякога и не само те) правят ръб-става реч дали с по-лек ремонт може да мине човека,ако реши да я дава(моето скромно мнение)stangen написа:Bobi, малките мотори правят ръб приятелю! Аз на моята Фиеста като правих ремонта ръба беше убийствен направо на 2ри ремонт отиде шлайфа ( тоест 1ви го прескочихме)...... та Деяне, ако смяташ да я продаваш, сменяй и сегментите и я обявявай за продан , ако ще я караш събирай пари и прави пълен ремонт, като не забравиш да смениш и всичките семеринги! Ще имаш кола с нов мотор ! Ако искаш добър майстор в Търново мога да ти дам на моя който е главен инженер в МП ..избяга от Варна и сега ви прави търновските каляски


-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
хахаха то аз за моята се ожених вече .............. то не беше основен,не беше окачване .............нямам думи
Та за колегата ...ако колата му харесва и смята да си кара да я прави ако не , да набута някой............вече си мисля,защо фордовете имат лошо име ...........явно все на "набутани" коли попадат хората
Та за колегата ...ако колата му харесва и смята да си кара да я прави ако не , да набута някой............вече си мисля,защо фордовете имат лошо име ...........явно все на "набутани" коли попадат хората

- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
В това мнение не съм писал технически съвети, а повече икономически и помощ за друг вариант освен осн. ремонт.
Значи, сега сериозно пичове, наистина е кафти този проблим и аз ще се опитам да дам съвет, надявам се да не подведа никого (въпреки че говоря за основни неща, но придобити с опит).
Та, аз съм съгласен с Боби 68, никога, хора не си правете извода, че може да се направи само основен ремонт и готово. Не е така. Примерно основен ремонт: части - 250лв., работа 60-80-100лв. според зависи, но ще приемем сума от 100лв., гаранте че ще имаш още поне 20-30лв. минимум за непредвидени разходи от рода "О, това е износено, това е свършило, онова е за смяна". Вече разходите стават 400 лв. и нагоре. Ами да кажем, купуваш една ударена фиеста за 1500. Като ти се наложи, нещо няма да го търсиш, няма да се пазариш, няма да се ядосваш, а това също си е разход. Така че един ден може и да си избил парите от колата.
ТОВА Е САМО ПРИМЕР ЗА ДРУГ ВАРИАНТ ВМЕСТО РЕМОНТ! Не искам да "давам акъл", но призовавам всички, да се замислят за други варианти повече от един (най-лесния), и да мислят в переспектива. Сори, че ви карам да четете толкова, но се надявам от мои лични грешки/пропуски да помогна да не допуска друг др. такива.
Значи, сега сериозно пичове, наистина е кафти този проблим и аз ще се опитам да дам съвет, надявам се да не подведа никого (въпреки че говоря за основни неща, но придобити с опит).
Та, аз съм съгласен с Боби 68, никога, хора не си правете извода, че може да се направи само основен ремонт и готово. Не е така. Примерно основен ремонт: части - 250лв., работа 60-80-100лв. според зависи, но ще приемем сума от 100лв., гаранте че ще имаш още поне 20-30лв. минимум за непредвидени разходи от рода "О, това е износено, това е свършило, онова е за смяна". Вече разходите стават 400 лв. и нагоре. Ами да кажем, купуваш една ударена фиеста за 1500. Като ти се наложи, нещо няма да го търсиш, няма да се пазариш, няма да се ядосваш, а това също си е разход. Така че един ден може и да си избил парите от колата.
ТОВА Е САМО ПРИМЕР ЗА ДРУГ ВАРИАНТ ВМЕСТО РЕМОНТ! Не искам да "давам акъл", но призовавам всички, да се замислят за други варианти повече от един (най-лесния), и да мислят в переспектива. Сори, че ви карам да четете толкова, но се надявам от мои лични грешки/пропуски да помогна да не допуска друг др. такива.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- Щ-304
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 16 яну 2005, 22:24
- Модел на автомобила: SIERRA 1.8, CVH, Ghia
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
продължение...
Да продължа в този ред на мисли:ewgeny написа:В това мнение не съм писал технически съвети, а повече икономически и помощ за друг вариант освен осн. ремонт.
Срок за изкупуване на инвестициите и остатъчна стойност.
Като си купя кола за 1500 лв, и до сега съм дал още 1500 лв за ремонти и бензин, след колко време ще изляза на далавера?
Какво е в случай далаверата-ами собствени поставени условия. За мен са две-да ми излиза 50% от това да ползвам такси, и второто-моите финансови възможности. Примерно съм си определил че мога да давам по 20 лв тотални разходи на 100 км.
Така, че излиза, че след като навъртя 15000 км, собствените ми критерии са изпълнени. Ако трябва да давам по 25 лв на 100 км, не съм на далавера, не е по джоба ми и ще трябва да я продавам или спирам от движение.
Та, Деяне, направи си тази сметка-за колко си купил колата и колко ти са стрували минали ремонти и колко ще ти струва остовния ремонт. И колко километра си навъртял откакто си я купил. Ако не е по портмонето ти-продавай я докато не си хлътнал.
Последна промяна от Щ-304 на 20 апр 2005, 08:33, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
dpower написа:
Та като стана дума за женене... Аз какво да кажа?Трябва да съм се оженил за моята за 2-3 живота напред.
Ми обща болка..............само дето сватби не вдигнахме ...........ама ни е гот ! Аз по моята кола хвърлих повече пари от колкото дадох за нея като я купувах .............а трябва да хвърля и още щот задните калници хванаха ръжда ........искам и да я пръсна цялата а е сив металик ......мъъъкааааа
Ето от къде идва мисълта ...........Любовта боли ! хахахаххаха

- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
За женитбите...
Мъка мъка и аз съм пред дилемата женитба или развод с моята!
Просто с тези цени нам горивата се чудя на нафта ли на метан ли да карам оттук нататък.
Просто с тези цени нам горивата се чудя на нафта ли на метан ли да карам оттук нататък.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Като каза за цени на бенза, на мен ми се върти из главата един вариант. Да си взема един миксер за 200-300 лв. Да го постегна малко, и из града да си бръмча с него. Като цена е по-добра инвестиция дори и от метан. А и данък и застраховка са минимални цени! Пък и аз градско правя доста км. Какво ще кажете? А сиерката ще си я оставя за други нужди.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
...и като имаш в предвит че за еднакъв пробег пропан-бутан тежи около 25 кг общо, а метана не ти мърдат 80, че и отива багажника. На сбирките ще покажа на варненци, защо и да искам не мога да сложа метанstangen написа:Метана май не е много по-добро от пропан-бутана ..........поне бакшишите във Варна , така ми разправят ! Среден разход на метан в града е около 5 лева, пропан-бутан - 7 лева ..............ми за два лева разлика едва ли ще си сложа метанова уредба

Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- Status: Извън линия
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Абе колеги!
Я се вземете в ръце и поразсъждавайте по-трезво!
Метановата инсталация си е сериозна инвестиция и за да има ефект трябва много каране. Обаче няма много метан-станции. Затова я използват засега само бакшишите и градския транспорт.
Като гледам моделите - най-обикновено газово за 250-350лв.(поне толкова струваха преди) и сте пей-сърце.
Относно 1.6Д на Форд май си е доста икономично двигателче и е далеч под разхода на бензинова кола, нали?
Виж, ако имате излишни кинти за трошене - ваши са си и ги правете каквото искате.
Метановата инсталация си е сериозна инвестиция и за да има ефект трябва много каране. Обаче няма много метан-станции. Затова я използват засега само бакшишите и градския транспорт.
Като гледам моделите - най-обикновено газово за 250-350лв.(поне толкова струваха преди) и сте пей-сърце.
Относно 1.6Д на Форд май си е доста икономично двигателче и е далеч под разхода на бензинова кола, нали?
Виж, ако имате излишни кинти за трошене - ваши са си и ги правете каквото искате.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта