регулиране на съединител
-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Счупена вилка
Здравейте колеги,
Преди няколко дена както натиснах съединтителя, така се чу ПРАС и до там.
Ходих в сервиз (мислих, че е жилото), но се оказа, че е вилката към скоростите.
Сега, проблема е следния:
Преди педала на съединителя беше до горе, отлепваше много горе.
Сега педала има луфт, т.е. от ламарината отлепва на няколко сантиметра и съответно педала се качва може би до половината - останалото е луфт.
Питах за какво става дума, казаха ми, че това нещо е от вилката.
В темата четох за тресчотки, шестограми и т.н., но не съм сигурен, дали аз имам такива саморегулации, така че ще моля за компетентен съвет.
Колицата е Мондео 2.0i Combi Ghia, 1993 година.
Също така да ви попитам, при положение, че в момента педала ми има такъв луфт, проблем ли е? Принципно, вчера взех колата от сервиза, върви си ок, единствените ми притеснения са, че педала не стига до горе а остава луфт...
Всички мнения са welcome!
Поздрави
Преди няколко дена както натиснах съединтителя, така се чу ПРАС и до там.
Ходих в сервиз (мислих, че е жилото), но се оказа, че е вилката към скоростите.
Сега, проблема е следния:
Преди педала на съединителя беше до горе, отлепваше много горе.
Сега педала има луфт, т.е. от ламарината отлепва на няколко сантиметра и съответно педала се качва може би до половината - останалото е луфт.
Питах за какво става дума, казаха ми, че това нещо е от вилката.
В темата четох за тресчотки, шестограми и т.н., но не съм сигурен, дали аз имам такива саморегулации, така че ще моля за компетентен съвет.
Колицата е Мондео 2.0i Combi Ghia, 1993 година.
Също така да ви попитам, при положение, че в момента педала ми има такъв луфт, проблем ли е? Принципно, вчера взех колата от сервиза, върви си ок, единствените ми притеснения са, че педала не стига до горе а остава луфт...
Всички мнения са welcome!
Поздрави
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Счупена вилка
Ами незнам как е при тебе, но моя съединител не е с жило, а е хидравличен - с помпа. Ако и твоя е така, можа де не са обезвъздушили както трябва систематаAl161978 написа:Здравейте колеги,
Преди няколко дена както натиснах съединтителя, така се чу ПРАС и до там.
Ходих в сервиз (мислих, че е жилото), но се оказа, че е вилката към скоростите.
Сега, проблема е следния:
Преди педала на съединителя беше до горе, отлепваше много горе.
Сега педала има луфт, т.е. от ламарината отлепва на няколко сантиметра и съответно педала се качва може би до половината - останалото е луфт.
Питах за какво става дума, казаха ми, че това нещо е от вилката.
В темата четох за тресчотки, шестограми и т.н., но не съм сигурен, дали аз имам такива саморегулации, така че ще моля за компетентен съвет.
Колицата е Мондео 2.0i Combi Ghia, 1993 година.
Също така да ви попитам, при положение, че в момента педала ми има такъв луфт, проблем ли е? Принципно, вчера взех колата от сервиза, върви си ок, единствените ми притеснения са, че педала не стига до горе а остава луфт...
Всички мнения са welcome!
Поздрави


-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Счупена вилка
Brock,Brock написа:Ами незнам как е при тебе, но моя съединител не е с жило, а е хидравличен - с помпа. Ако и твоя е така, можа де не са обезвъздушили както трябва систематаAl161978 написа:Здравейте колеги,
Преди няколко дена както натиснах съединтителя, така се чу ПРАС и до там.
Ходих в сервиз (мислих, че е жилото), но се оказа, че е вилката към скоростите.
Сега, проблема е следния:
Преди педала на съединителя беше до горе, отлепваше много горе.
Сега педала има луфт, т.е. от ламарината отлепва на няколко сантиметра и съответно педала се качва може би до половината - останалото е луфт.
Питах за какво става дума, казаха ми, че това нещо е от вилката.
В темата четох за тресчотки, шестограми и т.н., но не съм сигурен, дали аз имам такива саморегулации, така че ще моля за компетентен съвет.
Колицата е Мондео 2.0i Combi Ghia, 1993 година.
Също така да ви попитам, при положение, че в момента педала ми има такъв луфт, проблем ли е? Принципно, вчера взех колата от сервиза, върви си ок, единствените ми притеснения са, че педала не стига до горе а остава луфт...
Всички мнения са welcome!
Поздрави. Но пък щом казваш, че нямаш проблеми с карането - мисля си че ням да е проблем този празен ход.
Мерси за отговора!
С жило е... гледах и за тресчотки и тем подобни, но не видях (това докато чаках да ме издърпат).
Иначе, прав си, с карането нямам проблеми - проблемът ми е, че при положение, че не съм сменил нищо - нито жило, нито съединител, а само вилката е заварена, според мен педала не би трябвало да си промени позицията...
Но, както ти каза - при положение, че карам без проблем, няма проблеми
Поне се надявам....
Поздрави
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Счупена вилка
Според мен нещо не са си досвършили работата.
Казваш, че педала на съединителя ти сега седи по-ниско от другите ли?
Имаше някъде някой беше написал защо се чупят тези вилки обаче не го намирам
Казваш, че педала на съединителя ти сега седи по-ниско от другите ли?
Имаше някъде някой беше написал защо се чупят тези вилки обаче не го намирам

-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Счупена вилка
Паци, да, в момента педала ми е на половината на това, което беше преди.paci написа:Според мен нещо не са си досвършили работата.
Казваш, че педала на съединителя ти сега седи по-ниско от другите ли?
Имаше някъде някой беше написал защо се чупят тези вилки обаче не го намирам
Но, колата върви както преди....
А как се чупят, нямам никаква идея, надявам се аз да не го предизвиквам това нещо
Предполагам, че е умора на метала, все пак колата е 93-а година...
Ти имаш ли идея, дали има тресчотка или шестограм - гледах, но не видях нищо...
Поздрави
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Счупена вилка
Незнам човекAl161978 написа:Ти имаш ли идея, дали има тресчотка или шестограм - гледах, но не видях нищо...

Чел съм тук, че има 2 варианта с тресчотка и с шестограм.
Колегите с мондео и патили предполагам ще помогнат.
Моя текущия на фиестата е хидравличен а на стария ми ескорт беше с жило и тресчотка но там не съм имал ядове и не съм ровил.
И който се сеща къде беше казано защо се чупят тези вилки нека го изрови преди на колегата да се е счупла пак и да вземе нова и да счупи и нея.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 18 мар 2008, 11:46
- Модел на автомобила: Ford Escort Combi 16v
- Status: Извън линия
Re: регулиране на съединител
Здравейте хорица, на мойто хубаво фордче съединителя му отделяше високо поразгледах из постовете, после поразгледах и по количката и видях този шестограмен болт, значи когато го ОТВИЯ съединителят започва да отделя ниско долу(почти нормално), но има голям луфт в него, тоест седи неизпънат и луфта му е към 5см, а когато го натегна този шестограмен болт съединителя започва да отделя нечовешки високо, предложете ми какво да направя?
Blagodaria predvaritelno
Blagodaria predvaritelno
-
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 07 фев 2008, 13:31
- Модел на автомобила: MONDEO
- Status: Извън линия
Re: регулиране на съединител
Ще ви помоля и аз за малко помощ !При мен педала започна скърца при натискане в долно положение.Бихте ли ми казали как да смажа жилото преди да е станало това "ПРАС" и да се скъса
Благодаря предварително !
Благодаря предварително !
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 16 юни 2007, 20:07
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 Disel 1990
- Местоположение: СВИЩОВ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: регулиране на съединител
Аз за по сигурно подвеждам на 3-та, вкарвам 4 да влезе хубаво и тогава задна, нищо че и без тази манибулация пак си влизазадната, ама за по сигурно правя така.
FORD ESCORT 1.8 Disel 1990
- mitaka_s_fordaka
- потребител
- Мнения: 283
- Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: регулиране на съединител
колеги ас имах следния проблем на моя форд 89 г..сменях сигурно 5 пъти тия трисчотки докато един приятел с форд не ми каза че и тои е имал същия проблем и се оказа че е от педала.беше се изял метала от едната страна и като го натисна тои леко се изкриви и изронва зъбците на трисчотката.за свалянето на трисчеткота ето как се прави: 1-во откачаш пружината на самия педал,/като бръкнеш отзад на самия педал ще я напипаш/след това откачаш жилото от скоростната кутия. после от лявата страна на педала има едни пластини които много лесно се откачат и буташ педала на ляво и с малко зор тои излиза.откачаш жилото от трисчотката и я сменяш.след това за да ти е по лесно да го сложиш има една пласмаса от горе на самия педал която регулира трисчотката я хвани с една свинска опашка.и след това слагаш педала и я махаш свин.опашка.после закачаш жилото на скоростоте и след това закачаш пружината отзад на педала.за да ти е по лесно сложи си една телчица на пружината за да можеш да в опънеш по лесно за да влезе в дупката.след това натискаш вече педала и тои се саморегулира.тва е от мен. ако някои има въпроси нека пише. >:D<:


- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
Re: регулиране на съединител
колега да неса ти са променили ниските обороти при мен ми се бяха покачили на 1000 и така ту 1ва ту задна със зор влизаха но след като ги нормализирах се оправи и това
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 28 апр 2008, 10:07
- Модел на автомобила: Ford escort CLX 1.8 TD 1994g
- Status: Извън линия
Re: регулиране на съединител
Имам следния проблем сас саединителя, вилката за саединителя която излиза от двигателя има някаква ябалка на която се закача жилото на саединителя та тази ябалка се изважда постоянно от вилката и ми прави страхотни порблеми особенно ако сам на дълак път.
даите съвет какво да направя
даите съвет какво да направя
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 13 юли 2011, 19:38
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Status: Извън линия
Re: регулиране на съединител
Здравейте ,
Прочетох целият форум и искам да споделя и моя проблем (става дума за Форд Скорпио ' 86 , търсейки вашата помощ. След като скъсах жило на съединителя отидох и си купих ново , докато го сменях , забелязах , че и тресчотката е счупена и свалих целия педал , тъй като обаче не знаех как точно става и изкривих лявата планка малко, но изкарах педала след като поставих новата тресчотка върнах педала , обаче разбира се се получи един неприятен луфт, поради изкривената пластинка , махнах 2 планки за да успея да закрепя педала , след това прокарах жилото през скоростната кутия и тресчотката, но педала стои хлабаво изобщо тресчотката не затяха , вдигайки педала догоре и натискайки го се чува прещракване , но никакво затягане
Дали някой може да ми даде идея къде съм сгрешил или каква може да е причината , мъча се вече 4-5 дена , но тресчотката продължава да си изпуска ...
Някой дали ще може да ми помогне ?
Прочетох целият форум и искам да споделя и моя проблем (става дума за Форд Скорпио ' 86 , търсейки вашата помощ. След като скъсах жило на съединителя отидох и си купих ново , докато го сменях , забелязах , че и тресчотката е счупена и свалих целия педал , тъй като обаче не знаех как точно става и изкривих лявата планка малко, но изкарах педала след като поставих новата тресчотка върнах педала , обаче разбира се се получи един неприятен луфт, поради изкривената пластинка , махнах 2 планки за да успея да закрепя педала , след това прокарах жилото през скоростната кутия и тресчотката, но педала стои хлабаво изобщо тресчотката не затяха , вдигайки педала догоре и натискайки го се чува прещракване , но никакво затягане

Дали някой може да ми даде идея къде съм сгрешил или каква може да е причината , мъча се вече 4-5 дена , но тресчотката продължава да си изпуска ...

Някой дали ще може да ми помогне ?
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 10 дек 2010, 15:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: регулиране на съединител
Хора моя проблем е сходен ще се радвам да помогнете на мен много трудно ми влиза първа и задна почти не влиза като е изгасен двигателя влизат много лесно когато е запален много трудно а понякога и по лесно съеденителя ми отделя много доло съвсем леко го отпускам и колата тръгва жилото съм го натягал много пъти и се оправя за по 4,5 дни и после пак същия Х*и жилото дори вече е натегното почти до края ще съм много благодарен ако някой ми даде съвет какво може да е благодаря предварително на всички отзовали се.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта