ECU
- krum4o
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 01 мар 2008, 07:40
- Модел на автомобила: escort 1.6 EFI
- Status: Извън линия
ECU
Колеги,помогнете!!!!
Ето един проблем който немога да реша вече 2 седмици:
Форда(Ескорт 1.6 EFI) пали когато си иска.Проверих вси4ко и установих 4е няма импулси на дюзите.Вси4ко останало работи..Добре,само че това се получава само когато въртя на стартер,на бутане пали веднага?????
Не е контактен ключ,не е неизправност в релетата...Дайте съвет?[/b]
Ето един проблем който немога да реша вече 2 седмици:
Форда(Ескорт 1.6 EFI) пали когато си иска.Проверих вси4ко и установих 4е няма импулси на дюзите.Вси4ко останало работи..Добре,само че това се получава само когато въртя на стартер,на бутане пали веднага?????
Не е контактен ключ,не е неизправност в релетата...Дайте съвет?[/b]
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
няма логика на стартер да не се появяват импулсите,а на на бутане да ги има.
Както описваш "за да запали на стартер трябва да даде6 няколко бързи контакта от контактния ключ" ми нявява мисълта,че налягането в горивната рейка нее достатъчно.Като даваш няколко пъти контакт помпата надува налягане при всеки един контакт и в един момент то става достатъчно за да запали.
А и само на контакт никакви импулси(предполагам) не се подават до инжекторите.
Подават се като се завърти коляновия вал, а от там сензора на кол.вал според показанието му определя кой инжектор да се отвори.
Както описваш "за да запали на стартер трябва да даде6 няколко бързи контакта от контактния ключ" ми нявява мисълта,че налягането в горивната рейка нее достатъчно.Като даваш няколко пъти контакт помпата надува налягане при всеки един контакт и в един момент то става достатъчно за да запали.
А и само на контакт никакви импулси(предполагам) не се подават до инжекторите.
Подават се като се завърти коляновия вал, а от там сензора на кол.вал според показанието му определя кой инжектор да се отвори.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Причините за това което описваш се степенуват по честота така:
1.Заминала бенз. помпа
2.Запушен горивен ф-р
3.Слабо налягане на горивото
4.Липса на пулс. сигнал към инжекторите(което не се установява с диод)
Някъде сред тези четири причини според мен е и мястото на дефектирал датчик за полож. на разпред. или/и коляновия вал(не знам как е при теб)
За да пали с бутане, най-вероятно според мен е бенз. помпа. При бутането колата обикновено е на контакт около 5-10 сек. докато набереш скорост, а при нормалното запалване със стартера рядко някой чака повече от 2-3 сек.
Май повтарям mrdds в друг словоред
1.Заминала бенз. помпа
2.Запушен горивен ф-р
3.Слабо налягане на горивото
4.Липса на пулс. сигнал към инжекторите(което не се установява с диод)
Някъде сред тези четири причини според мен е и мястото на дефектирал датчик за полож. на разпред. или/и коляновия вал(не знам как е при теб)
За да пали с бутане, най-вероятно според мен е бенз. помпа. При бутането колата обикновено е на контакт около 5-10 сек. докато набереш скорост, а при нормалното запалване със стартера рядко някой чака повече от 2-3 сек.
Май повтарям mrdds в друг словоред

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Фордовете се славят с калпав контактен ключ! Просто го отвори и почисти. Ако не става с чистене, смени го. Останалото по-горе са купчина нелепости.
Ако имаш съмнения в това което съм написал, подай + на стартера с една жица от акумулатора като си дал котакт. ГЛЕДАЙ ДА НЕ Е НА СКОРОСТ, че няма да разберем резултата докато не те изпишат от болницата.
Ако имаш съмнения в това което съм написал, подай + на стартера с една жица от акумулатора като си дал котакт. ГЛЕДАЙ ДА НЕ Е НА СКОРОСТ, че няма да разберем резултата докато не те изпишат от болницата.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Ваклине,пак се изявяваш като професионалист.Vaklin написа:...... Останалото по-горе са купчина нелепости.
Не забравяй ,че повечето тук сме аматьори в ремонта на автомобили и всичко каквото пишем е предположение.Ако знаехме какво им е на фордовете щяхме да имаме сервизи и щяхме да вземаме пари за отстраняване на проблемите по фордовете с калпавите контактни ключове....

И все пак моята логика не се сети за контактния ключ.
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Смейте се и от душа ако искате. Може и да не е от ключа. Може да е калпава маса. Може да са незатегнати клеми на акумулатора. Може всичко. Но, със сигърност не е от нещата които описвате по-горе.
Аз се оттеглям в любимия ми раздел продава. Там поне човек знае за какво пише.
Аз се оттеглям в любимия ми раздел продава. Там поне човек знае за какво пише.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега и за съм таблото.to6kooo написа:Проблема ти е в кутията с бушоните и релетата,под волана.
Имал същият проблем на стартер върти като луд ще скапе акумулатора, но не ще да запали, а с бутане от първия път. Плюса не стига до бубината, ако с директен плюс от акумулатора на бубината запали значи проблема ти е таблото с бушоните.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ECU
Айде, бе, Круме...кажи какво стана с проблема. Да знаем дали ще се смеем от сърце или ще ръкопляскаме. 

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- krum4o
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 01 мар 2008, 07:40
- Модел на автомобила: escort 1.6 EFI
- Status: Извън линия
Re: ECU
ei,zdrawejte wsi4ki i blagodarq za sywetite!
Vsi4ko tova koeto mi pi6ete sym proweril i rezultata:
1.Ne kontakten klu4-podadoh direktno +12V i "masa" na komputyra i bloka za uprawlenie na bobinatai...
rezultata si wse systiq....NEPALI dokato ne se podadat njkolko byrzi kontakta.
2.Prowerih bloka s predpazitelite, prezapoih wsi4ki spojki, prowerih wsi4ki releta..
Ve4e se 6a6nah kakwo i stawa na taia brakma...te takowa 4udo ne mi se e slu4walo.
Prodylgawam da rovj i kato re6e problema ste wi pi6a.
A kato se zamislj, problema kato 4e li se poqwi sled kato mu otka4ih akomulatora.
Re6ih 4e ne mu stiga toka na starter, merj-napregenieto pada do 9V, koeto si e gore-dolu normalno..,, prowerih wsi4ki "masi", nared si e i neste...
a na butane-wenaga..
A, imah edin priatel s PEUGEOT 405 sys systiq problem, bori go ot 5 god i njma oprawiq..
E, te tova e...Prodylgavam....
Blagodarq
еи,здраюейте юси4ки и благодаря за съюетите!
Вси4ко това което ми пи6ете съм проюерил и резултата:
1.Не контактен клу4-подадох директно +12В и \&яуот;маса\&яуот; на компутъра и блока за упраюление на бобинатаи...
резултата си юсе състия....НЕПАЛИ докато не се подадат нйколко бързи контакта.
2.Проюерих блока с предпазителите, презапоих юси4ки спойки, проюерих юси4ки релета..
Ве4е се 6а6нах какюо и стаюа на тая бракма...те такоюа 4удо не ми се е слу4юало.
Продългаюам да ровй и като ре6е проблема сте юи пи6а.
А като се замислй, проблема като 4е ли се пояюи след като му отка4их акомулатора.
Ре6их 4е не му стига тока на стартер, мерй-напрегението пада до 9В, което си е горе-долу нормално..,, проюерих юси4ки \&яуот;маси\&яуот;, наред си е и несте...
а на бутане-юенага..
А, имах един прятел с ПЕУГЕОТ 405 със състия проблем, бори го от 5 год и нйма опраюия..
Е, те това е...Продългавам....
Благодаря
И пак да си кажа болката: На стартер искри на свещите има,а само инжекторите не отварят..някъде им се губи управлението..давам няколко пъти бързо контакт и пали....ако не -непали.Ина4е на инжекторите си има +12V, губи се управлението и м от компютъра.Изолирах контактния клю4,все си е тая..
Мерих налягането на бензина в рейката-3Ат-нормало,сложих по един светодиод на всеки инжектор, като работят-мигат, като върти6 на стартер-не, на бутане-мигат и колата пали...е това е.
Реших че се губи масата на компа-проверих, наред си е.
използвай кирилица ,както и бутона за редакция
pepy
Vsi4ko tova koeto mi pi6ete sym proweril i rezultata:
1.Ne kontakten klu4-podadoh direktno +12V i "masa" na komputyra i bloka za uprawlenie na bobinatai...
rezultata si wse systiq....NEPALI dokato ne se podadat njkolko byrzi kontakta.
2.Prowerih bloka s predpazitelite, prezapoih wsi4ki spojki, prowerih wsi4ki releta..
Ve4e se 6a6nah kakwo i stawa na taia brakma...te takowa 4udo ne mi se e slu4walo.
Prodylgawam da rovj i kato re6e problema ste wi pi6a.
A kato se zamislj, problema kato 4e li se poqwi sled kato mu otka4ih akomulatora.
Re6ih 4e ne mu stiga toka na starter, merj-napregenieto pada do 9V, koeto si e gore-dolu normalno..,, prowerih wsi4ki "masi", nared si e i neste...
a na butane-wenaga..
A, imah edin priatel s PEUGEOT 405 sys systiq problem, bori go ot 5 god i njma oprawiq..
E, te tova e...Prodylgavam....
Blagodarq
еи,здраюейте юси4ки и благодаря за съюетите!
Вси4ко това което ми пи6ете съм проюерил и резултата:
1.Не контактен клу4-подадох директно +12В и \&яуот;маса\&яуот; на компутъра и блока за упраюление на бобинатаи...
резултата си юсе състия....НЕПАЛИ докато не се подадат нйколко бързи контакта.
2.Проюерих блока с предпазителите, презапоих юси4ки спойки, проюерих юси4ки релета..
Ве4е се 6а6нах какюо и стаюа на тая бракма...те такоюа 4удо не ми се е слу4юало.
Продългаюам да ровй и като ре6е проблема сте юи пи6а.
А като се замислй, проблема като 4е ли се пояюи след като му отка4их акомулатора.
Ре6их 4е не му стига тока на стартер, мерй-напрегението пада до 9В, което си е горе-долу нормално..,, проюерих юси4ки \&яуот;маси\&яуот;, наред си е и несте...
а на бутане-юенага..
А, имах един прятел с ПЕУГЕОТ 405 със състия проблем, бори го от 5 год и нйма опраюия..
Е, те това е...Продългавам....
Благодаря
И пак да си кажа болката: На стартер искри на свещите има,а само инжекторите не отварят..някъде им се губи управлението..давам няколко пъти бързо контакт и пали....ако не -непали.Ина4е на инжекторите си има +12V, губи се управлението и м от компютъра.Изолирах контактния клю4,все си е тая..
Мерих налягането на бензина в рейката-3Ат-нормало,сложих по един светодиод на всеки инжектор, като работят-мигат, като върти6 на стартер-не, на бутане-мигат и колата пали...е това е.
Реших че се губи масата на компа-проверих, наред си е.
използвай кирилица ,както и бутона за редакция
pepy
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ECU
а с друг акумулатор пробва ли,така като го описа взех да си мисля,че стартера черпи цялото количество ток...малко вероятно но все пак...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта