Индикатора за маслото
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Я все пак сподели как се появи проблема ? От кога караш колата ? Сменял ли си масло преди това ? Изобщо ей такива неща.
А и не на последно място, кажи къде са тези "майстори" да не вземе някой друг колега да иде при тях.
ПП Без да съм на 100 % сигурен очаквам и след смяната на разпределителния вал да не е решен проблема.
ПП2 Ако не ти отстранят проблема, ще ти върнат ли парите за направените ремонти и части ?
А и не на последно място, кажи къде са тези "майстори" да не вземе някой друг колега да иде при тях.
ПП Без да съм на 100 % сигурен очаквам и след смяната на разпределителния вал да не е решен проблема.
ПП2 Ако не ти отстранят проблема, ще ти върнат ли парите за направените ремонти и части ?
Поздрави


-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Пич, не се засягай, ама цялата работа напомня на ония, дето мъжете им ги спукват от бой, а те викат:"ма той е толкова добър"...FordUser написа:... майсторите са много свестни, от много време се занимават с това...
Щяха да са свестни ако ти върнат парите за всички ненужно смененеи чаркове.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
При двигателя CVH разпределителния вал лагерува директно в главата и се износва самата глава, в този случай замяната на вала не променя нещата. От смяната на вала само ще намалее или изчезне тракането на клапаните, особено ако сменят и повдигачите. Ако загубата на налягане е от голяма хлабина със смяна на вала няма да стане. В такива случаи слагането на по-гъсто масло върши работа.
П.П. Само да попитам, д-ля с карбуратор ли е или с моноинджекцион. Защото ако е карбуратор може от бензинова помпа да влиза б-н в маслото (в 99% от случаите), но ако е моно помпата няма нищо общо ( намира се в резорвара), там проблема е в дюзата.
Смяната на маслена помпа е логично но само ако не влиза б-н в картера който да разрежда маслото
П.П. Само да попитам, д-ля с карбуратор ли е или с моноинджекцион. Защото ако е карбуратор може от бензинова помпа да влиза б-н в маслото (в 99% от случаите), но ако е моно помпата няма нищо общо ( намира се в резорвара), там проблема е в дюзата.
Смяната на маслена помпа е логично но само ако не влиза б-н в картера който да разрежда маслото
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- FordUser
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 07 сеп 2006, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 73 коня
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Еми какво да ви кажа, взех колата оставих 650 лева но мисля, че си заслужаваха. Сменени са масло, датчик за маслото, бенз. помпа, маслена помпа, гарнитура на главата и разпределителен вал. Като отидох и видях вал-а в какво състояние беше щеше да ми стане лошо, сигурно не е сменян от както е произведена колата, радвам се че минах само с толкова "малко" пари. След смяната на изброените неща се усети и разлика в хода на колата, като цяло съм доволен от момчетата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта