Разкрачена задница - Скорпио/комби
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 26 фев 2008, 16:46
- Модел на автомобила: Скорпио
- Status: Извън линия
Разкрачена задница - Скорпио/комби
Здравейте,
след поредната дупка задна дясна гума силно се наклони. От това което виждам разцепен и огънат е носача. Всъщност не знам дали се казва "носач"... просто на това нещо е главината, амортисьора и пружината и e хванато към купето с нещо като люлка. Видях че в haynes на аглийски се води като"Lower arm"...
Дайте акъл какво да правя?
Дали да търся някой да го завари, или да го сменям и ако го сменям откъде да започна търсене... Видимо уж няма корозия само някакви петна без да е изядено, обаче си е факт че се скъса... По-точно то е профил, скъсан е от долната страна и след това се е огънал от горна страна. Освен това тоя профил ми изглежда от не много дебела ламарина, та не знам...
след поредната дупка задна дясна гума силно се наклони. От това което виждам разцепен и огънат е носача. Всъщност не знам дали се казва "носач"... просто на това нещо е главината, амортисьора и пружината и e хванато към купето с нещо като люлка. Видях че в haynes на аглийски се води като"Lower arm"...
Дайте акъл какво да правя?
Дали да търся някой да го завари, или да го сменям и ако го сменям откъде да започна търсене... Видимо уж няма корозия само някакви петна без да е изядено, обаче си е факт че се скъса... По-точно то е профил, скъсан е от долната страна и след това се е огънал от горна страна. Освен това тоя профил ми изглежда от не много дебела ламарина, та не знам...
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 26 фев 2008, 16:46
- Модел на автомобила: Скорпио
- Status: Извън линия
Честно казано никак не искам да се стига до МП ако това означава "Мотопфое"...
Преди 7 години когато купих колата се оказа с пукната глава, тогава се наложи те да я оправят понеже никъде не открих точно тоя вариант на DOHC с 8 клапана. Тогава се наложи да платя още 50% от цената на която бях взел колата
От друга страна знам че ще е трудно да намеря носач или както там се казва това по моргите и ще претрепя маса време... Щеше ми се още малко да издържи тая кола, че сега баш нямам пари за нова, ама...
Преди 7 години когато купих колата се оказа с пукната глава, тогава се наложи те да я оправят понеже никъде не открих точно тоя вариант на DOHC с 8 клапана. Тогава се наложи да платя още 50% от цената на която бях взел колата

От друга страна знам че ще е трудно да намеря носач или както там се казва това по моргите и ще претрепя маса време... Щеше ми се още малко да издържи тая кола, че сега баш нямам пари за нова, ама...
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Първо провери по магазините за авточасти. Неможе да няма или поне да доставят. Хубав преден носач (немски) на мен ми излезе 65 лв. заедно с тампоните, но това е за моето Скорпио. Твоята не е ясно коя година е и освен, че е комби и ДВГ-то е DOHC с 8 клапана друго незнаем. Провери цените в няколко магазина и виж дали има разлика в задния носач на Комби Хечбег и Седан.
А бе това да не е новото Мондео, че да няма части освен в МП. Я се стегни. Кво си се отчаял!
А бе това да не е новото Мондео, че да няма части освен в МП. Я се стегни. Кво си се отчаял!

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 26 фев 2008, 16:46
- Модел на автомобила: Скорпио
- Status: Извън линия
А бе не е, ама... Скорпиото е 92-ри набор и както казах вече доста я карам и досега винаги съм удрял на камък с магазините... Примерно преди 2-3 години реших да сменя амортисьорите че им е време. МП ми обадиха цена по 700лв за задните и 500лв за предните - при това на парче! Нали се сещате че няма как да дам 2400 лв щото тя цялата кола не струва толкова...nikolovvd написа: А бе това да не е новото Мондео, че да няма части освен в МП. Я се стегни. Кво си се отчаял!
Е къде ли не търсих. Проверявах Монро - изобщо не произвеждат точно тоя модел, за комбито някакви "ушички" били малко по-така и не пасвали... Едни представители на някакви турски производител също бяха много силни, но като видяха колата и се отказаха...
Иначе съм много доволен от колата, само да не беше толкова рядко животно - не стига че е скорпио, ами е някаква "междинка" и явно в много малка серия. По-старите са едновалки, а по-новите двувалки с 16 клапана и не само двикателя е различен ами и доста други части.
Все пак днес ще я заведа на тенекеджия да я погледне, пък да видим... Притеснявам се разбира се че след заварка може да носи гуми, макар че повече се притеснявам да не се скъса заварката по време на движение че да се пребия някъде...
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 14 юни 2006, 13:24
- Модел на автомобила: Scorpio 2.0i
- Status: Извън линия
Имам същата кола - Скорпио комби 92 год. И двата задни носача са ми заварявани, левия от около три години, десния от една, скоро смених пружините, но дясното колело остана малко разкрачено. Иначе си намерил евтини амортисьори, на мен ми обадиха цена за заден от 1210 лв. броя. Преди две години търсих задни носачи къде ли не, всеки ме пращаше в Мото Пфое. По телефона от София ми казаха цена от 500 лв. за един брой и две седмици за доставка, а от Монтана - 720 лв. и един месец чакане. Лошото е, че на комбито са различни от тези на седана. Доколкото знам, този модел е произвеждан от 1992 год. до 1994 год., и няма хечебек, само седан и комби. Според мен колата е супер - с размери на панелна гарсониера, с относително нисък разход на бензин, карам я на газ в момента, удобството и возията са несравними. Мисля, че една качествена заварка ще свърши работа, карам така от доста време, по лоши пътища, износва малко гумата по вътрешния ръб, но така или иначе, износването не е повече от другите, сменям ги заедно.
Виж www. ford-scorpio.ru , има доста информация за тази кола.
Виж www. ford-scorpio.ru , има доста информация за тази кола.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 26 фев 2008, 16:46
- Модел на автомобила: Скорпио
- Status: Извън линия
Може би не обясних добре, значи носача се беше разцепил отдолу вследсвие на което се огъва съвсем лесно заради нарушения профил...venom4o написа:колега виж първо тампоните на носача да не са заминали защото от тях се разкрачва главно.. трудно се кривят задните носачи!
Вече го заварих обаче! Поне като временно решение... не съм убеден че майстора го изправи достатъчно и може би ще яде гуми.
Затова ако намеря някъде втора злоупотреба на разумна цена ще го сменя!
И аз така предполагам... най-малкото щото амортисьорите на комбито са различни. Уж са самонапомпващи, даже днес пак оглеждах и си имам копресорче и датчика за височината си е там, обаче аз никога не съм забелязал тоя механизъм да бачка.Лошото е, че на комбито са различни от тези на седана.
Дори като беше млада колата и амаортисьорите бяха в много по-добро състояние никога не съм забелязал да се помпи... От 50-100 кила и си кляка и това е, а уж кобито го дават до 500 килца.
В момента точно това ми е последна грижа, просто ми е любопитно дали тия "напомпващи се" амортисьори са измислена работа, или при мен просто са прецакани от самото начало.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта