За Форд Фокус
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 29 яну 2006, 23:54
- Модел на автомобила: Opel
- Status: Извън линия
За Форд Фокус
Здравейте колеги
От известно време съм решил да се обзавеждам с дизел. След известни проучвания съм се насочил към Форд Фокус, но нямама абсолютно никакво инфо за този автомобил. Знам основните му характеристики, видове двигатели, разходни норми и все от този род специфични неща. До този момент не съм бил собственик на Форд и по-специално на модела Фокус. Точно този модел ме привлече с красивият си дизаин, икономичност и ниска цена на колите 2-ра ръка сравнени с конкуренцията. Точно в ниската цена са ми опасенията. Дали има някакви типични дефекти или така наречени болести от които трябва да се страхувам при огледа и евентуалната покупка. По-специално се интересувам от Фокуси произведени между 1998-2004г. с двигатели 1,8 тди 90к.с. и 1,8 тдци 115к.с. Изобщо някой ако има друг модел но с изброените двигатели нека каже нещо за тях.Имат ли тези модели някакви недостатъци по купето, което така добре са го изпипали немците.
Ще бъда много благодарен на всички които решат да споделят по нещо.
Лек и безавариен на всички!
П.П. Предварително се извинявам ако темата се повтаря, но търсих из форума и не открих нищо конкретно за Фокус.

От известно време съм решил да се обзавеждам с дизел. След известни проучвания съм се насочил към Форд Фокус, но нямама абсолютно никакво инфо за този автомобил. Знам основните му характеристики, видове двигатели, разходни норми и все от този род специфични неща. До този момент не съм бил собственик на Форд и по-специално на модела Фокус. Точно този модел ме привлече с красивият си дизаин, икономичност и ниска цена на колите 2-ра ръка сравнени с конкуренцията. Точно в ниската цена са ми опасенията. Дали има някакви типични дефекти или така наречени болести от които трябва да се страхувам при огледа и евентуалната покупка. По-специално се интересувам от Фокуси произведени между 1998-2004г. с двигатели 1,8 тди 90к.с. и 1,8 тдци 115к.с. Изобщо някой ако има друг модел но с изброените двигатели нека каже нещо за тях.Имат ли тези модели някакви недостатъци по купето, което така добре са го изпипали немците.
Ще бъда много благодарен на всички които решат да споделят по нещо.
Лек и безавариен на всички!

П.П. Предварително се извинявам ако темата се повтаря, но търсих из форума и не открих нищо конкретно за Фокус.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 29 яну 2006, 23:54
- Модел на автомобила: Opel
- Status: Извън линия
Благодаря ти колега, но това съм го чел, а първоизточника е МОБИЛЕ.БГ и информацията е от 2 години и е доста повърхностна. Между другото днес четох в едно немско списание на АДАС, че Форд Фокус имат много некачествена антикорозионна защита и коли на по 2-3 години са започнали яко да ръждясват. Това направо е невероятно при условие, че от Форд дават 12 години защита от корозия. Имаше и снимки, а с АДАС в целия свят се съобразяват и техните отценки са едни от най-добрите и най-реални. Качи ли има защо цените на Фокусите 2-ра ръка да са толкова ниски. За това искам инфо от хора които притежават такъв автомобил, за да знам евентуално какво да очаквам.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 17 яну 2006, 16:32
- Модел на автомобила: Каквото падне
- Status: Извън линия
Здравей колега,
личните ми впечатления са от 7 служебни Фокус-а, купени от МП. 3бр са 2002г, с мигачите на броните, другите 4 са 2003 с мигачи във фаровете. Всичките са 1.6 бензин. Това, което мога да кажа е, че при душманската експлоатация окачването на никой не е мръднало. В статията пишеше, че гърнетата и амортисьорите също свършвали много бързо - ами не е така. 4-те фокуса (2003) имаха един и същи проблем - на около 20000км им се разтропаха кормилните рейки, МП ги смени гаранционно и от тогава всичко е ОК. Да спомена, че в момента средно автомобилите са на около 80000км. На един му беше сменен термостат, а на друг някакъв клапан за празния ход. По никой от автомобилите няма следа от ръжда.
Дано съм бил полезен
личните ми впечатления са от 7 служебни Фокус-а, купени от МП. 3бр са 2002г, с мигачите на броните, другите 4 са 2003 с мигачи във фаровете. Всичките са 1.6 бензин. Това, което мога да кажа е, че при душманската експлоатация окачването на никой не е мръднало. В статията пишеше, че гърнетата и амортисьорите също свършвали много бързо - ами не е така. 4-те фокуса (2003) имаха един и същи проблем - на около 20000км им се разтропаха кормилните рейки, МП ги смени гаранционно и от тогава всичко е ОК. Да спомена, че в момента средно автомобилите са на около 80000км. На един му беше сменен термостат, а на друг някакъв клапан за празния ход. По никой от автомобилите няма следа от ръжда.
Дано съм бил полезен

- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
В класацията на AUTO BILD Форд Фокус е третата по надеждност кола в Европа след Мазда 6 спорт (№1) и Мерцедес Е 320(№2). Тяхните тестове се правят на изминати 100 000 км и буквално разглобяват автомобилите за да търсят износвания + възникнали по време на експлоатацията проблеми. Има конкретен брой на AUTO BILD с тест на Фокус, можеш да го потърсиш, но изборът ти е отличен.
П.С. А относно цената не мисля, че е много по-ниска от останалите, Фокус 98 трудно можеш да намериш под 12 000лв читав.
П.С. А относно цената не мисля, че е много по-ниска от останалите, Фокус 98 трудно можеш да намериш под 12 000лв читав.
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Като се има в предвид,че Маздата си е жив Форд,излиза че на първо и трето място се е Фордcybernone написа:В класацията на AUTO BILD Форд Фокус е третата по надеждност кола в Европа след Мазда 6 спорт (№1) и Мерцедес Е 320(№2). Тяхните тестове се правят на изминати 100 000 км и буквално разглобяват автомобилите за да търсят износвания + възникнали по време на експлоатацията проблеми. Има конкретен брой на AUTO BILD с тест на Фокус, можеш да го потърсиш, но изборът ти е отличен.
П.С. А относно цената не мисля, че е много по-ниска от останалите, Фокус 98 трудно можеш да намериш под 12 000лв читав.




- DJ_LoshiA
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 08 фев 2006, 19:03
- Модел на автомобила: Ford Мондео 1.8 16V
- Местоположение: asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
-=DJ_LoshiA Incorporated=-
ами както се говори че форда бил чупен и така на татак нзм осхте кво ли ниама д кажат но не е така форд мно се осаваршенства през поседните години да ти кажа добре си се насочил и мислиа че ко гледаш по новите модели на фокус ниама да сгрешиш може да се каже че нямат дифекти сичко зависи как е карана колата и така на татак .... старото си има и предимстжа и недостатаци .... 

-=DJ_LoshiA Corporation=-
- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
за добро или зло аз реших да взема бензинов фокус, макар че имах в началото идея за дизел, просто след елементарни калкулации и разговор с пламен халачев от мото пфое стигнах до заключението, че бензина ми е по-присърце 
много добри отзиви има сред журналистите за фокуса, както и за фокус 2

много добри отзиви има сред журналистите за фокуса, както и за фокус 2

Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 25 фев 2008, 10:26
- Модел на автомобила: Astra
- Status: Извън линия
Някой би ли могъл да каже, кога точно се е случило това? Или по-скоро от коя година нататък се използват двигатели на Мазда за Фокус-а? Или пък кои точно модели дизелови двигатели са на Мазда?kEFi написа:....откакто купиха мазда започнаха да правят свестни коли!
Май много ми станаха въпросите, но имам намерение в най-близко бъдеще да изоставям астрата и да минавам на Фокус. Освен това хич ме няма по колите, та ще бъда много благодарен на отговори като за аматьори.

-
- Status: Извън линия
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
1.8 дизелите във Focus са чистокръвни Ford-овски.peeev написа:Някой би ли могъл да каже, кога точно се е случило това? Или по-скоро от коя година нататък се използват двигатели на Мазда за Фокус-а? Или пък кои точно модели дизелови двигатели са на Мазда?kEFi написа:....откакто купиха мазда започнаха да правят свестни коли!
Май много ми станаха въпросите, но имам намерение в най-близко бъдеще да изоставям астрата и да минавам на Фокус. Освен това хич ме няма по колите, та ще бъда много благодарен на отговори като за аматьори.
Бензиновите също (въпреки, че родословието на Zetec-ите може да се проследи до Yamaha)
Focus е един от най-добрите автомобили втора употреба, които може човек да си купи. Можеш да го прочетеш в практически всяко специализирано списание или сайт.
Разбира се винаги е и въпрос на късмет на какъв автомобил ще попаднеш.
Не пренебрегвай 1.6 бензин, изключително сполучлив е!
Дизелът е по-рисков и капризен на отношение, а и вероятно пробегът е х2.
Ford. Feel the difference
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта