Проблем с первключвателите (светлини/габарити)
- Openeye
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 15 май 2006, 09:53
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i CVH EFI Ghia '91
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с первключвателите (светлини/габарити)
Здравейте приятели,
Форда е Ескорт 1991. Oт дестина дни ми изчезнаха габаритите. Погледнах предпазителите - наред. Днес времето позволи да опипаме с майстора - ужас - приблема се оказа вътре в централния превключвател (габарити/фарове/мигачи/чистачки - блока на волана). Вътре има платка по която се движат лостовете и кабелите, които стигат до въртящия се ключ (габарити/къси) на края на лоста. Та тия кабели (вътре в лоста) са тотално леж. Майстора каза жив късмет е че не съм се запалил.
Моля, ако някой знае как може да се разглоби лоста (левия - мигачи/къси/дълги) и да се стигне до въртящия се ключ (габарити/къси) за да подменя кабелите - ще бъда много благодарен.
И тък като другия вариянт е да се смени целия централен превключвател - предложения за покупка също са добре дошли.
Номера който стои на централния превключвател е D2B 91 AG 14K 147
Благодаря предварително. Има и още някаква маркировка над емблемата на Ford - G 952 A
Форда е Ескорт 1991. Oт дестина дни ми изчезнаха габаритите. Погледнах предпазителите - наред. Днес времето позволи да опипаме с майстора - ужас - приблема се оказа вътре в централния превключвател (габарити/фарове/мигачи/чистачки - блока на волана). Вътре има платка по която се движат лостовете и кабелите, които стигат до въртящия се ключ (габарити/къси) на края на лоста. Та тия кабели (вътре в лоста) са тотално леж. Майстора каза жив късмет е че не съм се запалил.
Моля, ако някой знае как може да се разглоби лоста (левия - мигачи/къси/дълги) и да се стигне до въртящия се ключ (габарити/къси) за да подменя кабелите - ще бъда много благодарен.
И тък като другия вариянт е да се смени целия централен превключвател - предложения за покупка също са добре дошли.
Номера който стои на централния превключвател е D2B 91 AG 14K 147
Благодаря предварително. Има и още някаква маркировка над емблемата на Ford - G 952 A
Ride Out Of The Ordinary
- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
това наистина е убийствена играчка
аз за клаксона щях да правя тази процедурата,но само сложих допълнителен кабел и успях да го пригодя и при използване работи,но дава на късо и се получават искри,но не използвам често и не е проблем и така го и оставих,но при теб наистина по добрия вариант и според мен ще е цялостна смяна за съжаление

аз за клаксона щях да правя тази процедурата,но само сложих допълнителен кабел и успях да го пригодя и при използване работи,но дава на късо и се получават искри,но не използвам често и не е проблем и така го и оставих,но при теб наистина по добрия вариант и според мен ще е цялостна смяна за съжаление
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Така както сте почнали дайте да не питаме из форума щото дирекно ни пращате на майстор.
Аз съм разглобявал ключа на Ескорта ми, но беше предния модел и ключовете мисля, че са различни затова не се мешам
Ако ръцете не са ти в гъза, фащай и разглобявай. Ако го счупиш тогава беги си дири по морги нещо
Кога бях аз на тази тематика мисля, че още нямаше форум и кой мислиш ми е показвал кое как
Яко беше нагорял от към мигачите и аварийните, но го възстановихме.
Ако се пребориш ще се радвам да опишеш тук във форума какво си правил.
Разрови се из форума мисля, че имаше писано по въпроса за този ключ.
Аз съм разглобявал ключа на Ескорта ми, но беше предния модел и ключовете мисля, че са различни затова не се мешам
Ако ръцете не са ти в гъза, фащай и разглобявай. Ако го счупиш тогава беги си дири по морги нещо

Кога бях аз на тази тематика мисля, че още нямаше форум и кой мислиш ми е показвал кое как

Ако се пребориш ще се радвам да опишеш тук във форума какво си правил.
Разрови се из форума мисля, че имаше писано по въпроса за този ключ.
- Openeye
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 15 май 2006, 09:53
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i CVH EFI Ghia '91
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблема се оказа нагорял кабел на габаритите вътре в самото лостче. Смених кабела и всичко се оправи. Тапата с врътката за габартите и късите на края на лостчето се маха. Внимателно се повдига с отверка все едно отваряш бутилка след това се издърпва леко с пръсти. Откачат се четирите клеми и лостчето излиза (не забравайте да маркирате коя клема къде е била).
След това поялник, тенол и кабел с по яка изолация.......
След това поялник, тенол и кабел с по яка изолация.......

Ride Out Of The Ordinary
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта