Колеги 2 въпросчета..

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Колеги 2 въпросчета..

Мнение от vladislav » 19 фев 2008, 16:33

1. На колко километра се сменяват свещите на автомобили с газова уредба.
2. При зареждане на газ от различни вериги бензиностанции, празния ход трябва почти всеки път да се до настройва. Мембрани, филтърче и чистене на изпарителя направих лятото около 10 х.км. Е не го правих аз и не съм го гледал в ръцете майстора, но да вземе да ме лъже.
Та какво да направя, че вече ми писна от това до настройване /конкретно заредено на ОПЕТ и настроено, после на ОМВ пак трябва да се до настройва "затягане на винта на празния ход").

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 19 фев 2008, 16:45

1. Свещите- те сами ще ти кажат.
2. Нормално, даже се случва понякога от една и съща газстанция да сипеш и пак да си правиш центровка.
Също има разлика когато ти е пълна бутилката и когато е полупразна.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 19 фев 2008, 17:00

madboy написа: 2. Нормално, даже се случва понякога от една и съща газстанция да сипеш и пак да си правиш центровка.
Също има разлика когато ти е пълна бутилката и когато е полупразна.
Това съм го забелязал, ама си мислех че не трябва да е така. Писна ми да ми гори пръстите с непрекъснатите до настройвания.
Има ли значение колко е отвито кранчето на бутилката което пуска газта към изпарителя, че нещо го пипах ама вече не се сещам дали не беше развито до край.
Най-вече няма ли колега газаджия от форума, да разбира малко повече от фордчета.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 19 фев 2008, 17:07

Развива се докрай. От там не става икономия.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 19 фев 2008, 17:20

madboy написа:Развива се докрай. От там не става икономия.
Икономията знам от къде се прави (то от много завиване на тройника има "бум"), ама не това ми е мисълта, а намаляването на налягането към изпарителя.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 19 фев 2008, 17:52

madboy написа:1. Свещите- те сами ще ти кажат.
На къв език ще ми го кажат, ако са Дензо? На Японски ли? Няма да ги разбера. Май вече ще си купувам само Шампион. :P
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 19 фев 2008, 21:28

vladdko написа:... а намаляването на налягането към изпарителя.
Всъщност "изпарителят" е редуктор - изпарител, т.е. редуцира налягането на газта идваща от бутилката и от течна фаза я превръща в газообразна такава. Та това което искам да кажа е че няма какво да подобриш със завиване на кранчето от бутилката. Колата ти предполагам е 1,6 моноинжекция или греша ? Ако да решение на проблема а и да кажем намаляване на разхода е поставяне на ламбда контрол система. Тя разбира се не е без пари но се избива ако се кара достатъчно.

ПП Според мен няма понятие като свещи за газ. Затова слагайте препоръчваните от форд - моторкрафт, не са по скъпи от другите добри свещи на пазара. А смяната както и при каране на бензин.
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 19 фев 2008, 23:35

ewgeny написа:
madboy написа:1. Свещите- те сами ще ти кажат.
На къв език ще ми го кажат, ако са Дензо? На Японски ли? Няма да ги разбера. Май вече ще си купувам само Шампион. :P
Щом ти е проблем езикът, вземи си български "ВМЗ". :idea:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 20 фев 2008, 08:49

[quote="The seven"][/quote]

Не в моно, а ЕФИ /пълната/, за ламба контрол си мислех, но май не си заслужава. Втора употреба да взема е към 80 лв., поставяне 50 лв., със сигурност нова ламбсонда тук вече не знам цената, но май е над 100 лв.
Ще завия /завих/ снощи един оборот кранчето към изпарителя, да му помогна малко със налягането, че от 11-13 атм. да ги направи май 1 атм. и ще покарам.
Питах на колко време си сменявате свещите при каране на газ, знам че няма свещи за газ и които го е казал говори глупости, но например на бензин на 30 х.км. се препоръчва да се сменят, а на газ.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 20 фев 2008, 09:07

свещи само моторкрафт.. Сменят се на около 30к и аз това съм чувал. Можеш да си ги смениш и на 30к. преди да започне да не ти работи колата от тях няма да сткруват повече от 20 лева на моторкрафт

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от Edinuser » 20 фев 2008, 12:24

vladdko написа:
The seven написа:
Не в моно, а ЕФИ /пълната/, за ламба контрол си мислех, но май не си заслужава. Втора употреба да взема е към 80 лв., поставяне 50 лв., със сигурност нова ламбсонда тук вече не знам цената, но май е над 100 лв.
Ще завия /завих/ снощи един оборот кранчето към изпарителя, да му помогна малко със налягането, че от 11-13 атм. да ги направи май 1 атм. и ще покарам.
...
А защо ти е нова ламбда сонда - твоята се е скапала, нямаш такава или ???
Ако имаш и си бачка добре - се използва същата!
И ламбда контрола ще ти спестява сигурно към 0.5-1 л/100 така че ще се избие.
Мисля че като сложиш и спестените пари от чести донастройки на газовата няма да е неизгодно !

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 20 фев 2008, 15:56

Нова ламба не съм е мерил, но със сигурност е издала багажа старата, аз го карам 80 000 км. от които 50 000 на газ - няма шанс да работи.
Питах този които ми е сложил газовата, той ми каза цените за поставяне и тази за втора ръка, без цената на ламбата и побърза да ми каже да не го правя, тъй като не се знае колко ще държи ламба контрола.
Нов ламба контрол, ако го бях сложил с поставянето на газовата. Лично аз не вярвам да ми свали драстично разхода 1-1,5 за да си заслужава, то сега извън градско е 8-8,5.
Въпроса е дали и при Вас се променят оборотите при зареждане от различни газстанции, за да видя дали има проблем изпарителят ми (между другото аз затова смених мембрани, ама пак си остана същото е не го правеше 3-4 х.км.).

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 20 фев 2008, 18:25

След смяната на мем. пак трябва да го настройваш поне още два-пъти
а това че бъзикаш болчето за оборотите може да е от това какво количество газ има във бутилката ако има малко трябва да развиеш (не всеки се това явление) ако има много си стои на нормалното положение

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от g.taskov » 20 фев 2008, 18:27

Подкрепям колегите само Моторкрафт , но си оправи сондата втора
ръка за мондео е 40 -50 лв. ако е 4 жилна и зареждай само където е добра газта че слагат много буклуци в нея.Аз зареждам само в газтрейд правят ми отстъпка 4 ст. за литър и досега не съм имал проблеми.

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от Edinuser » 20 фев 2008, 18:45

Ами то ако е дала фира ламбда сондата - на бензин ша си е.е майката с разхода, не ми се вярва чак така лесно да заминава.
За другото не знам - такива са отзивите че сваля разходите за един от ламбда контролите четох че има превкл. с който сменяш режима на вървене - т.е нормално или спортно каране и съответно гори и върви различно.
Тя газта на различните Газ станции е различна - например тази на Петрол слагат едни добавки на Шел други, така че би могло да се получава този ефект не знам не съм чак толкова навътре с газовите.
Някой тук из форума гледах продаваше ЛК - нови италиански за 150лв.
Виж тук например:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0f9a638334" onclick="window.open(this.href);return false;

yorgo
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 31 яну 2008, 21:48
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6i 16W ZETEC SE -2003
Местоположение: SEVLIEVO
Status: Извън линия

Мнение от yorgo » 20 фев 2008, 19:25

venom4o написа:свещи само моторкрафт.. Сменят се на около 30к и аз това съм чувал. Можеш да си ги смениш и на 30к. преди да започне да не ти работи колата от тях няма да сткруват повече от 20 лева на моторкрафт
скоро си смених моите(бяха на 85к.Като си купувах новите от мотопфое ми казаха че се сменят на около 60к

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 21 фев 2008, 08:58

schrack написа:След смяната на мем. пак трябва да го настройваш поне още два-пъти
а това че бъзикаш болчето за оборотите може да е от това какво количество газ има във бутилката ако има малко трябва да развиеш (не всеки се това явление) ако има много си стои на нормалното положение
Мисля че беше споменал, че се занимаваш с газови да питам.
Кое е по-добре: Зареждане до горе или за 15-20 лв.?
Чел съм във форума на vw, че при пълнене на по-малко количество газ - 20 лв. има по-голяма вероятност да ти вкарат повече газ в т.н. "газова фаза" тъй като има по-малко налягане в бутилката, а нали целта е да вкарат втечнена газ, а не вече почваща да става във газообразно състояние, да ли е вярно?.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 21 фев 2008, 10:03

yorgo написа:
venom4o написа:свещи само моторкрафт.. Сменят се на около 30к и аз това съм чувал. Можеш да си ги смениш и на 30к. преди да започне да не ти работи колата от тях няма да сткруват повече от 20 лева на моторкрафт
скоро си смених моите(бяха на 85к.Като си купувах новите от мотопфое ми казаха че се сменят на около 60к
Точно!

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 21 фев 2008, 10:25

Само едно уточнение, пичовете със зетека са с платинени свещи е който си е сложил разбира се, при мен CVH е с обикновени, не са проблем парите - 4.50 лв. съм ги вземал - разбира се Моторкрафт.
Venom4o, май за мен важи твоето мнение и ще ги сменявам, макар че съм чувал, че при каране на газ свещите може и по-вече километри да изкарат.

yorgo
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 31 яну 2008, 21:48
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6i 16W ZETEC SE -2003
Местоположение: SEVLIEVO
Status: Извън линия

Мнение от yorgo » 21 фев 2008, 19:38

vladdko написа:Само едно уточнение, пичовете със зетека са с платинени свещи е който си е сложил разбира се, при мен CVH е с обикновени, не са проблем парите - 4.50 лв. съм ги вземал - разбира се Моторкрафт.
Venom4o, май за мен важи твоето мнение и ще ги сменявам, макар че съм чувал, че при каране на газ свещите може и по-вече километри да изкарат.
моя е zetec se и по каталог го дават с обикновенни свещи ( 6,9. лв за брой)

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 197 госта