Лостчето за фаровете на Ескорт

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Лостчето за фаровете на Ескорт

Мнение от Ianaki » 17 фев 2008, 19:49

Здравейте!Имам един проблем и се надявам ,че с ваша помощ ще го разреша.И така проблема е в лостчето на волана на Ескорта ми 96г.Нещо вано се е развалило или нпо-скоро счупило ,защото не изключва мигача след завой(това е само в едната посока),освен това като дам мигач от време не време се вклюват дългите(да не говорим ,че по-принцип трудно включват и изключват).Според мен проблема е в лостчето.Разбрах ,че мога да го намеря за около 50лв.Въпросът обаче е друг.Лесно ли се сменя(имам аербег) или е трябва да отида на специалист?Ако някой го е сменял ,моля да сподели.
Предварително Ви благодаря за отговорите. :)

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Мнение от Danchev » 17 фев 2008, 21:24

За дългите незнам трябва да се отвори и да се види. За мигачите проблема ти е в един пръстен със зъбче на него, който изключва мигача след връщане на волана в изходно положение. Имах същият проблем преди много време и се оказа че пръстена си е ОК просто се беше изместил, важното е зъбчето му да е здраво. В смяната на целият лост няма нищо страшно и особенно. Еърбега не те бърка, тъй като не се сваля волана, достатъчно е да махнеш долният и горният капак дето са зад волана и сичко лъсва (мисля че се отвиваха 4 винта отдолната страна и си готов). За самото лостче нямам много инфорнмация как се сваля и свързва, затова да не те объркам изчакай и други мнения :)
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

ndrive
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 03 юни 2007, 23:10
Модел на автомобила: FORD ESCORT DIESEL 91 1.8
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от ndrive » 18 фев 2008, 15:31

На скоро си сменях на моя ескорт много лесно се сваля и слага .Вярно че е 91ва но не мисля че са го усложнили толкова че да не се справиш.След като го махнеш от таблото е по трудно моя е изцяло на щипки и не се разглобява мноо лесно ако си на винтове идеално.Разглобяващ внимателно че пулно с пружинки и пръскаш по всички контакти със спреи "контакт" сглобяваш и пробваш ако пак не деиства нормално си търси нов.

fordfen
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 26 май 2006, 10:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от fordfen » 19 фев 2008, 17:56

Сваляш горния и долния капак на волана. Ще ти трябва отверка "еврейска звезда". Лостчетата са заедно(за чистачките и за фаровете) т.е. са едно цяло. Закрепени са само с един болт от горе на волана. Като го отвиеш него, откацаш буксите от ляво и дясно на лостчетата и си готов. Не се притеснявай ако долния капак на волана не излиза лесно. ПРосто трябва да го пробваш да намериш положението при което има най малко съпротивление. УСПЕХ!

zagor13
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
Местоположение: Lom
Status: Извън линия

Мнение от zagor13 » 19 фев 2008, 20:08

fordfen написа:Сваляш горния и долния капак на волана. Ще ти трябва отверка "еврейска звезда". Лостчетата са заедно(за чистачките и за фаровете) т.е. са едно цяло. Закрепени са само с един болт от горе на волана. Като го отвиеш него, откацаш буксите от ляво и дясно на лостчетата и си готов. Не се притеснявай ако долния капак на волана не излиза лесно. ПРосто трябва да го пробваш да намериш положението при което има най малко съпротивление. УСПЕХ!

Точно - и след това го изваждаш на горе - целия комплект - и лявото и дясното лостче. Лесно е наистина.На мен ми правеше проблеми пък другото - за чистачките - нямаше две положения и прекъсваше.За 15-20 лева - на помня - си взех втора ръка и от тогава Нямам Проблеми!!!

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Ianaki » 20 фев 2008, 08:06

Много Ви благодаря за изчерпателната инфрмаця.Днес ще пробвам. :D :D :D

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта