Connect with your social network account
								
					
							
			
		 
 
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
			
		
		
			- 
				
																			 buhap
- потребител
  
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от buhap » 03 окт 2005, 15:35
			
			
			
			
			Mоже ли някои да помогне.От извено време се чудя коя от сичко буксси е за диагностика.Как се различава от другите висящи свободно куплонги.Някои занивал ли се е с грешките.Eskort 1.4 mi `91.Благодаря
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 racer11
- потребител
  
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от racer11 » 03 окт 2005, 17:56
			
			
			
			
			buhap написа:Mоже ли някои да помогне.От извено време се чудя коя от сичко буксси е за диагностика.Как се различава от другите висящи свободно куплонги.Някои занивал ли се е с грешките.Eskort 1.4 mi `91.Благодаря
буксата за диагностика е някъде при акумулатора,как точно изглежда, не знам...но ако искаш да си изчистиш грешките, най-лесно е с откачане на акумулатора за 15 минути
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 buhap
- потребител
  
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от buhap » 03 окт 2005, 21:23
			
			
			
			
			мерси за инфото ,и все пак ако някои знае нека да ме насочи
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Brock							
- потребител
  
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от Brock » 04 окт 2005, 11:00
			
			
			
			
			Тест буксата се намира в моторния отсек. Най-често е триъгълния вариант. Обърни внимание на номерацията на пиновете /то са си дупки де/
 
					- 
						Прикачени файлове
					
- 
			
		
		
				
			-  testbucsa.gif
- (1.58 KБ) Свален 1636 пъти
 
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Jinxy
- потребител
  
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от Jinxy » 04 окт 2005, 14:28
			
			
			
			
			Ами при мен не е триъгълния, а другия вариант. Обаче в моята е включено нещо дълго около 3-4 см. (дори е залепено с тиксо да не се извади). Има и мякакви надписи по него. Някой да е наясно к'во е па тва?????  

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Brock							
- потребител
  
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от Brock » 04 окт 2005, 14:40
			
			
			
			
			Най-вероятно това е капаче, предпазващо куплунга от мърсотии.  
 
 
 
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Jinxy
- потребител
  
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от Jinxy » 04 окт 2005, 15:42
			
			
			
			
			дълго е около3-4 см. Доли е само капаче?????????
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Brock							
- потребител
  
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от Brock » 04 окт 2005, 16:13
			
			
			
			
			JINXY написа:дълго е около3-4 см. Доли е само капаче?????????
Ти да не си гледал октан коректора?  
 
 
 
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Jinxy
- потребител
  
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от Jinxy » 04 окт 2005, 17:08
			
			
			
			
			Brock написа:JINXY написа:дълго е около3-4 см. Доли е само капаче?????????
Ти да не си гледал октан коректора?  
 
 
 
 
НА ДИЗЕЛ???? Май няма такъв. (Поне когато аз учех нямаше)
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 vikik
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от vikik » 04 окт 2005, 18:31
			
			
			
			
			При мене е до моторчето за чистачките
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Brock							
- потребител
  
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от Brock » 04 окт 2005, 18:36
			
			
			
			
			JINXY написа:
НА ДИЗЕЛ???? Май няма такъв. (Поне когато аз учех нямаше)
опссс  

 забравих, че си дизел  
 
 
 
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 _SLiThER_
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от _SLiThER_ » 05 окт 2005, 02:18
			
			
			
			
			На ескорт е като застанеш отпред в дясно а на мондео до колкото помня е горе в ляво точно зад мотора 
 
 
Ето 
ТУК има малко инфо по въпроса  

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 buhap
- потребител
  
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от buhap » 05 окт 2005, 22:55
			
			
			
			
			Ново уточнение,освен двете букси които са отдясно (гледано отпред) няма ништо подобно,което да прилича.Натписи или цифри по тях няма.Едната е бяла а другата черна.И двете са с червени капачета.Закрепени са за снопа кабели с изолирбланд.А някои да има идеа коя от двете ще да е.И октан коректора не знам кое е.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 _SLiThER_
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от _SLiThER_ » 05 окт 2005, 23:28
			
			
			
			
			При мен са черни  

 предполагам и при теб черната ще е  

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 buhap
- потребител
  
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от buhap » 11 окт 2005, 21:01
			
			
			
			
			Какви може да са поражениата ,ако се сгреши куплонга.Предполагам ,че еку-то има неква защита
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 веден
- потребител
  
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от веден » 10 ное 2005, 20:41
			
			
			
			
			Някой може ли да ми каже какви са основните признаци (проблеми) които говорят че не е в ред ламбда-сондата и как може след това да се провери. Ако се откачи при работещ двигател какво ще стане. Имам съмнения за нея и затова питам.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								seven							
- потребител
  
- Мнения: 28
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
- Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
- Местоположение: София
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от seven » 10 ное 2005, 21:52
			
			
			
			
			Завишен разход на гориво. Проверка - минаваш на диагностика и трябва да излезе ако има проблем.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 веден
- потребител
  
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от веден » 10 ное 2005, 21:57
			
			
			
			
			Благодаря но смятам отговора ти за неизчерпателен. Колкото до теста на стенд - нищо не дава.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 buhap
- потребител
  
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от buhap » 11 ное 2005, 21:15
			
			
			
			
			с диагностика ще излези ако е прецакана нацяло.Но ако е исхабена ,ще ти гори много и ще ти е тромава
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								seven							
- потребител
  
- Мнения: 28
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
- Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
- Местоположение: София
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от seven » 12 ное 2005, 18:27
			
			
			
			
			Ти какви симптоми имаш ? Като цяло най-силно изразен е повишеният разход. Освен това е възможна неравна работа на празен ход. Колегата ти е казал за загубата на динамика. 
Не съм сигурен какво ще стане ако я откачиш при работещ такъв.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Кой е на линия
		Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта