помощ эа форд 91г.моноинж.глъхне при подаване на гаэ.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kocaki
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 06 сеп 2007, 20:53
Модел на автомобила: ORION
Status: Извън линия

помощ эа форд 91г.моноинж.глъхне при подаване на гаэ.

Мнение от kocaki » 22 яну 2008, 17:38

даите съвет не е помпата щото я смених,като карам на бенэин и подам гаэ впесто да се иэфорсира тя эабива

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 22 яну 2008, 17:51

Колега, напиши в търсачката на форума "глъхне" или "забива".
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Мнение от slaf4u » 23 яну 2008, 10:53

tps,map,lamba sensor, отечка на вакуум(до тук 350лв)...форд...
един съвет, ако е по-важно за теб колата ти да върви от колкото разхода да е нормален, можеш да си увеличиш налягането от регулатора на моноинжекциона. става с имбусно клю4е (шестограм).
посоката е обратна на часовниковата стрелка като един оборот е равен на 0.5 атм. препоръчвам ти да не въртиш повече от оборот и половина. нормално е ако го направиш колата ти да започне да пуши повече отзад но за това пък ще се изстрелва при подаване на газ. цената на това удоволствие ще бъде от порядъка на 30-40% повишаване на разхода.така че ако не си тръгнал да се дърпаш с някой голф по-добре не го прави.
ако все пак го разбъзикаш и след време решиш да го оправяш, начина е следния:
1. въртиш до упор по посока на часовниковата стрелка
2.връщаш 3 оборота назад.
(това съм го чел в книга, не съм си го измислил от гъзът)
имайки в предвид че един оборот е 0.5 атм (поне при нормално работещ регулатор) а нормалното налягане би следвало да е 1 атм, то допълнителния оборот е може би "контролен".

моята в момента работи на около 1,8-9 атм и реагира много добре на педала на газта ,разход-12-14 според тежестта на крака.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 23 яну 2008, 20:10

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8039" onclick="window.open(this.href);return false;
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

toto2
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 13 сеп 2007, 17:51
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 Мi 1991
Status: Извън линия

Мнение от toto2 » 15 фев 2008, 18:46

slaf4u написа: имайки в предвид че един оборот е 0.5 атм (поне при нормално работещ регулатор) а нормалното налягане би следвало да е 1 атм, то допълнителния оборот е може би "контролен".

моята в момента работи на около 1,8-9 атм и реагира много добре на педала на газта ,разход-12-14 според тежестта на крака.
Колега,благодаря за съвета.Имаме Форд фиеста 1.1 моно.От доста време не можем да оправим разхода на гориво и като проверихме се оказа,че това болтче е развито 4 оборота.Сега съм го развил 2 и половина.Колата върви добре,но пак има проблем,който си остана.Проблемът е следният.При форсиране отзад изпушва черен дим и постоянно цапа свещите.Бях с Бош,смених ги с нови Бош,докато една сутрин не можах да запаля.Купих Денсо, запали както не е палила никога,но след два дни като ги развих целите черни,но сухо черни,не са омаслени.Като направих справка с една картинка на която е оказано за проблеми със свещите се оказа богата горивна смес.Дайте ми съвет какво да правя.Ако беше карбуратор,там си има винт за регулиране,но на инжектора няма.Помагайте,че вече нямам нерви. :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 15 фев 2008, 20:48

Лабда сондата следи да не е богата сместа. Все пак преди да започнеш да сменяш, направи и тест на мотортестер, ако човека си разбира от работата ще определи точно кое не е наред или поне ще ограничи до 1-2 неща.
Неправилно топлинно число също може да доведе до черни свещи.
Последна промяна от HACKO на 16 фев 2008, 14:49, променено общо 1 път.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Мнение от licho » 15 фев 2008, 23:33

toto2 написа:
slaf4u написа: имайки в предвид че един оборот е 0.5 атм (поне при нормално работещ регулатор) а нормалното налягане би следвало да е 1 атм, то допълнителния оборот е може би "контролен".

моята в момента работи на около 1,8-9 атм и реагира много добре на педала на газта ,разход-12-14 според тежестта на крака.
Колега,благодаря за съвета.Имаме Форд фиеста 1.1 моно.От доста време не можем да оправим разхода на гориво и като проверихме се оказа,че това болтче е развито 4 оборота.Сега съм го развил 2 и половина.Колата върви добре,но пак има проблем,който си остана.Проблемът е следният.При форсиране отзад изпушва черен дим и постоянно цапа свещите.Бях с Бош,смених ги с нови Бош,докато една сутрин не можах да запаля.Купих Денсо, запали както не е палила никога,но след два дни като ги развих целите черни,но сухо черни,не са омаслени.Като направих справка с една картинка на която е оказано за проблеми със свещите се оказа богата горивна смес.Дайте ми съвет какво да правя.Ако беше карбуратор,там си има винт за регулиране,но на инжектора няма.Помагайте,че вече нямам нерви. :)
на следващото купуване отиди в мото пфое и си вземи свещи моторкрафт оттам. няма да сбъркаш а и не са по-скъпи
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

toto2
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 13 сеп 2007, 17:51
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 Мi 1991
Status: Извън линия

Мнение от toto2 » 26 фев 2008, 18:23

Здравейте,пак,колеги.Мисля,че си реших проблема. :) В неделя смъкнак катализатора и го избочих.Паднаха парчета,които бяха запушени.Регулирах си и клапаните,като не съм спазил 0,2 за смукателни и 0,3 за изпускателни,а 0,15 и 0,2 понатегнах.И все пак си поостана почукване,ама не като дизел,както беше преди.И регулатора на налягане на горивото побутнах,като развих 2 оборота и половина,срещу 4 както беше преди.И сега колата не е моя.Не дава да я бутнеш.На места където не можех да изкачвам на трета скорост,сега лети на четвърта.Още не съм погледнал какво е съсътоянието на свещите,но в събота ще погледна дали са в добър вид.Благодаря на всички,които се отзоваха и помогнаха със съвети.

Лека и безавариина. :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта