Дивотии при палене-нарочил съм стъпковото моторче...или...
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 04 май 2006, 00:08
- Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Дивотии при палене-нарочил съм стъпковото моторче...или...
Четох,четох намерих подобни симптоми,ама не е съвсем същото.
От около 2 месеца като запаля оборотите почват да играят- 1300-500-
???-1000-500 и ако не успее да угасне се стабилизират където трябва
/според температурата на двигателя/ .Прави го и на топло и на студено за не повече 1-3сек .
От няколко дни на студено задължително изгасва, а на топло е малко по-добре/или си въбразявам/ .
При втория или третия опит/на студено/ пали и всичко е ОК. Ако като запали ,успея да подам малко
газ навреме и задържа 2-3сек. също е ОК. Според мен има два основни варианта за проблема:
1.Стъпковото моторче/или по-скоро ел.магнит/ е клеясало и задържа
при първоначалното му задействане.
2.Клапана на системата за вентилация на резервоара отваря веднага,
което предизвиква преобогатяване на сместа или пък има спукан
маркуч м/у него и резервоара ,при което се получава ненормално обедняване.
Ако имате други идеи за причините или начина на отстраняване на проблема ,ще се радвам да ги споделите.
ПП Колата ми е само на бензин/виж профила/ и не проявява нестабилност на оборотите при никакви други режими.
От около 2 месеца като запаля оборотите почват да играят- 1300-500-
???-1000-500 и ако не успее да угасне се стабилизират където трябва
/според температурата на двигателя/ .Прави го и на топло и на студено за не повече 1-3сек .
От няколко дни на студено задължително изгасва, а на топло е малко по-добре/или си въбразявам/ .
При втория или третия опит/на студено/ пали и всичко е ОК. Ако като запали ,успея да подам малко
газ навреме и задържа 2-3сек. също е ОК. Според мен има два основни варианта за проблема:
1.Стъпковото моторче/или по-скоро ел.магнит/ е клеясало и задържа
при първоначалното му задействане.
2.Клапана на системата за вентилация на резервоара отваря веднага,
което предизвиква преобогатяване на сместа или пък има спукан
маркуч м/у него и резервоара ,при което се получава ненормално обедняване.
Ако имате други идеи за причините или начина на отстраняване на проблема ,ще се радвам да ги споделите.
ПП Колата ми е само на бензин/виж профила/ и не проявява нестабилност на оборотите при никакви други режими.
- jmichev
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 05 мар 2006, 04:15
- Модел на автомобила: Fiesta 1,4mi 92г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Провери си бензиновата помпа. Аз имах същия проблем и като я сменик вси4ко е ок. А щом не можеш да я форсираш....99% е това!kotyo написа:Банда ,положението се влоши, вече е чудо ако не угасне! При второ-трето палене успява да се
стабилизира и всичко е наред, ама ме притеснява, а и форсирането на току що запален двигател
не е сред най-полезните за него процедури.
ПОМОООЩ!
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 04 май 2006, 00:08
- Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Да се похваля- реших проблема/а може би следствието/, частично поне!
Тъй като нямах време да отида на диагностика /не, че много им вярвам
на повечето сервизи/ карах докато положението се скапа съвсем.
Започна да работи на 3 цилидъра и нямаше никакво желание да се оправи.
Реших да проверя всички кабелчета маркучета по мотора и ....доста жестоко
се изгорих на едната тръба на EGR-a, а двигателя беше работил не повече
от 1.5мин .Дръпнах управляващото вакуумно маркуче и работата заспа.
Не мога да позная колата си, педала реагира и на най-малкото докосване
и почти никога не придърпва -направо фантазия. Също така изчезна странния
звук, силно наподобяващ "чукане на аванса", който се появяваше като подам
газ при по-ниски обороти/до 2500/. За съжаление проблема явно е в управлението
на EGR или някой
датчик, а не в клапата, която очевидно си затваря
много добре. Та ,ако двигателят ви пощурее и отказва да се държи логично
проверете си екологичните системи, понякога създават страшни проблеми.
Тъй като нямах време да отида на диагностика /не, че много им вярвам
на повечето сервизи/ карах докато положението се скапа съвсем.
Започна да работи на 3 цилидъра и нямаше никакво желание да се оправи.
Реших да проверя всички кабелчета маркучета по мотора и ....доста жестоко
се изгорих на едната тръба на EGR-a, а двигателя беше работил не повече
от 1.5мин .Дръпнах управляващото вакуумно маркуче и работата заспа.
Не мога да позная колата си, педала реагира и на най-малкото докосване
и почти никога не придърпва -направо фантазия. Също така изчезна странния
звук, силно наподобяващ "чукане на аванса", който се появяваше като подам
газ при по-ниски обороти/до 2500/. За съжаление проблема явно е в управлението
на EGR или някой

много добре. Та ,ако двигателят ви пощурее и отказва да се държи логично
проверете си екологичните системи, понякога създават страшни проблеми.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта