Парно на Ескорт 89год.
- mcdilan
- потребител
- Мнения: 192
- Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
- Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Парно на Ескорт 89год.
Значи смених му термостата и двигателя си загрява нормално, но като включа парното на 2-3 степен и двигателя се охлажда много бързо. От какво ли е този проблем. ПОМАГАЙТЕ!!!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Парно на Ескорт 89год.
Не ли с плавен преход от топло към студено и обратното?mcdilan написа: но като включа парното на 2-3 степен
Кви са тия 2-ра 3-та степени ?
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 03 окт 2005, 23:24
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Колега и на мен ми изтива така само че въпроса е при какво натоварване на мотора?Примерно: спускам се от Мальовица надолу и мотора не се натоварва и изтива.При изкачване е друго тогава грее.Въпроса е в това че при мен когато се стопли кабината 3 скорост на вентилатора не се използва щото ще стане много топло,направо жега.При мен първа скорост на вентилатора е достатъчна за достигане на нормална температура в купето,независимо от тази отвън.
- mcdilan
- потребител
- Мнения: 192
- Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
- Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Ами при мен изтива доста бързо .Последното каране беше 7-8клм само равен път колата си загря нормално и след като пусна вентилатора на 2-ра степен изтина двигателя (падна под нормала) При 80-90км/ч става всичко. При 1-ва степен не изтива в двигателя, но при -5,6 на вънка не става топло само на 1-ва степен в купето. От какво ще е това??? Не би трябвало да е така!!!
даже и рима има.

-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 03 окт 2005, 23:24
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Подозирам други две възможности в твоя случай:
-не затваря добре термостата.Когато двигателя не е достигнал нормална работна температура радиатора трябва да е студен и кръга да е затворен от термостата.При работа на място пипни радиатора и виж дали се стопля.По тая причина и аз сменях термостат.Не ми затваряше плътно и отчитах ниска температура на двигателя при нормално натоварване.
-невярно работещ уред на таблото.Има и такива случаи.Ти си сменял скоро термостата и се предполага че работи добре.
-не затваря добре термостата.Когато двигателя не е достигнал нормална работна температура радиатора трябва да е студен и кръга да е затворен от термостата.При работа на място пипни радиатора и виж дали се стопля.По тая причина и аз сменях термостат.Не ми затваряше плътно и отчитах ниска температура на двигателя при нормално натоварване.
-невярно работещ уред на таблото.Има и такива случаи.Ти си сменял скоро термостата и се предполага че работи добре.
- mcdilan
- потребител
- Мнения: 192
- Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
- Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Хм... Нов 1 седм. термостат. Значи и аз това направих, още при незаглял двигател маркуча към радиатора беше топъл, мда. А ся си мисля дали е възможно термостата да се е преебал заради антифриза който е същия, не го смених щото ми се стори чист, Зелен на цвят сигорно е някъв немски, макар че не е сменян от 8-9 год
Възможно ли е от него да се е преебал толкова бързо!?

-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Някъде във форума имаше тема със заглавие нещо от рода "Не грее CVH-a". Та в тая тема се обяснява от какво идват проблемите. Незнам твоя двигател дали е такъв, но моя е такъв и аз имах точно такива проблеми. Слагам нов термостат, паля и започва да ми загрява и радятора.
Проблема не е в термостата, а в една съчма, която обезвъздушава системата. При мен тя липсваше и през един отвор постоянно циркулира вода и през големия кръг.
Решението е доста скъпо, тъй като трябва да се купи целия корпус, който държи термостата, защото съчмата е там. Аз си реших проблема по друг начин, като запуших твора, но сега ако точа антифриза обезвъздушавам системата от маркучите на авт. смукач, защото те се явяват най-високата точка.
Има един човек, който си е решил проблема много елегантно, като е ползвал някаква изкуствена перла от на жена си бижутата, но аз като не съм женен какво да правя.
Проблема не е в термостата, а в една съчма, която обезвъздушава системата. При мен тя липсваше и през един отвор постоянно циркулира вода и през големия кръг.
Решението е доста скъпо, тъй като трябва да се купи целия корпус, който държи термостата, защото съчмата е там. Аз си реших проблема по друг начин, като запуших твора, но сега ако точа антифриза обезвъздушавам системата от маркучите на авт. смукач, защото те се явяват най-високата точка.
Има един човек, който си е решил проблема много елегантно, като е ползвал някаква изкуствена перла от на жена си бижутата, но аз като не съм женен какво да правя.
- mcdilan
- потребител
- Мнения: 192
- Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
- Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Първо ще точа антифриза да разбера дали термостата е здрав. Мисля че се сещам за кой отвор става въпрос. Ако е тва което си мисля би трябвало да се пада отгоре самия термостат и отива в казанчето с антивриз, от там трябва да връща антифриз и не мисля че е правилно да се запушва. Но пък от друга страна има връзка с радиатора...оф незнам незнам за кво ста бъпрос хич> двигателя ми е 1.3 бензин
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта