Парно на Ескорт 89год.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
mcdilan
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Парно на Ескорт 89год.

Мнение от mcdilan » 21 яну 2008, 22:51

Значи смених му термостата и двигателя си загрява нормално, но като включа парното на 2-3 степен и двигателя се охлажда много бързо. От какво ли е този проблем. ПОМАГАЙТЕ!!!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Парно на Ескорт 89год.

Мнение от paci » 21 яну 2008, 22:59

mcdilan написа: но като включа парното на 2-3 степен
Не ли с плавен преход от топло към студено и обратното?
Кви са тия 2-ра 3-та степени ?

Потребителски аватар
mcdilan
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от mcdilan » 21 яну 2008, 23:15

Че има плавен преход има... ама има и 3 степени за сила на парното!
На 3-тата степен на парното стрелката на темп. на двиг. пада под нормала...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 21 яну 2008, 23:18

mcdilan написа: ...
Степените са ти за вентилатора!

Вентилатора лятото служи за разхлаждане. Гледай така както ги слагаш под едно название да не си пуснеш лятото парното че моеш да пукясаш.

Потребителски аватар
mcdilan
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от mcdilan » 22 яну 2008, 00:01

Добре де значи като включа вентилатора на 3-та степен и ми изтива двигателя. Защо така?

owen
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 03 окт 2005, 23:24
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от owen » 22 яну 2008, 13:24

Колега и на мен ми изтива така само че въпроса е при какво натоварване на мотора?Примерно: спускам се от Мальовица надолу и мотора не се натоварва и изтива.При изкачване е друго тогава грее.Въпроса е в това че при мен когато се стопли кабината 3 скорост на вентилатора не се използва щото ще стане много топло,направо жега.При мен първа скорост на вентилатора е достатъчна за достигане на нормална температура в купето,независимо от тази отвън.

Потребителски аватар
mcdilan
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от mcdilan » 22 яну 2008, 15:59

Ами при мен изтива доста бързо .Последното каране беше 7-8клм само равен път колата си загря нормално и след като пусна вентилатора на 2-ра степен изтина двигателя (падна под нормала) При 80-90км/ч става всичко. При 1-ва степен не изтива в двигателя, но при -5,6 на вънка не става топло само на 1-ва степен в купето. От какво ще е това??? Не би трябвало да е така!!! :x даже и рима има.

owen
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 03 окт 2005, 23:24
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от owen » 22 яну 2008, 21:43

Подозирам други две възможности в твоя случай:
-не затваря добре термостата.Когато двигателя не е достигнал нормална работна температура радиатора трябва да е студен и кръга да е затворен от термостата.При работа на място пипни радиатора и виж дали се стопля.По тая причина и аз сменях термостат.Не ми затваряше плътно и отчитах ниска температура на двигателя при нормално натоварване.
-невярно работещ уред на таблото.Има и такива случаи.Ти си сменял скоро термостата и се предполага че работи добре.

Потребителски аватар
mcdilan
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от mcdilan » 23 яну 2008, 07:53

Хм... Нов 1 седм. термостат. Значи и аз това направих, още при незаглял двигател маркуча към радиатора беше топъл, мда. А ся си мисля дали е възможно термостата да се е преебал заради антифриза който е същия, не го смених щото ми се стори чист, Зелен на цвят сигорно е някъв немски, макар че не е сменян от 8-9 год :roll: Възможно ли е от него да се е преебал толкова бързо!?

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milenskior » 23 яну 2008, 10:13

Някъде във форума имаше тема със заглавие нещо от рода "Не грее CVH-a". Та в тая тема се обяснява от какво идват проблемите. Незнам твоя двигател дали е такъв, но моя е такъв и аз имах точно такива проблеми. Слагам нов термостат, паля и започва да ми загрява и радятора.
Проблема не е в термостата, а в една съчма, която обезвъздушава системата. При мен тя липсваше и през един отвор постоянно циркулира вода и през големия кръг.
Решението е доста скъпо, тъй като трябва да се купи целия корпус, който държи термостата, защото съчмата е там. Аз си реших проблема по друг начин, като запуших твора, но сега ако точа антифриза обезвъздушавам системата от маркучите на авт. смукач, защото те се явяват най-високата точка.
Има един човек, който си е решил проблема много елегантно, като е ползвал някаква изкуствена перла от на жена си бижутата, но аз като не съм женен какво да правя.

Потребителски аватар
mcdilan
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 31 дек 2007, 16:29
Модел на автомобила: Ford mondeo 1.8TDI / 98г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от mcdilan » 23 яну 2008, 10:26

Първо ще точа антифриза да разбера дали термостата е здрав. Мисля че се сещам за кой отвор става въпрос. Ако е тва което си мисля би трябвало да се пада отгоре самия термостат и отива в казанчето с антивриз, от там трябва да връща антифриз и не мисля че е правилно да се запушва. Но пък от друга страна има връзка с радиатора...оф незнам незнам за кво ста бъпрос хич> двигателя ми е 1.3 бензин

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта