Проблем с работата на двигателя след кофти НАФТА!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 16 яну 2008, 12:06

tonitoniton написа: 2 МЕСЛОТО СМАЗВА ДОПЪЛНИТЕЛНО ПОМПАТА,МАЛКО ПУШИ ПОВЕЧЕ,НО НЯМА ПРОБЛЕМ.3 АКО НЯКОГА СИ ВИЖДАЛ Г Н П ОТВЪТРЕ КОЛКО РЪЖДА ИМА ЩЕ СЕ СЕТИШ ЗА КАКВО Е СПИРАЧНА ТЕЧНОСТ. СЛУЖЕБНИЯТ ГОЛФ НИКОГА НЕ МЕ ОСТАВЯЛ ЗИМАТА,ПАЛИ ПРИ ВСЯКВИ ТЕМПЕРАТУРИ С ТОЯ МИКС.НАФТАТА НИ Е СКАПАНА И Е ПОВЕЧЕ ПАРАФИНА.
Проблем с маслото има - зависи кое. Прави убийствен нагар, много здрав и на неподходящо място. Може би базово масло ще стане, но не и съвременно двигателно. Това е като пушенето при хората. Няма да те убие днес.
А ти виждал ли си ръжда в ГНП? По коя по-точно част би могла да се отложи, че аз не се сещам, а и не съм виждал...??

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

айде и аз

Мнение от naftova pechka » 16 яну 2008, 16:58

diesel 1.6 написа: "Би могъл да провериш смуче ли въздух като сложиш прозрачен дълъг маркуч на тръбичката за обратната нафта към резервоара и гледаш като караш има ли мехури"

не се заяждам ама как ще стане :lol:

за спирачна течност не бях чувал??? но виж масло задължително колата почва да мърка. за да нямало нагар някои препоръчват двутактово масло......ама като се сетя вартбурга колко нагар имаше....но въпроса се решава при едно продължително каране на дълъг път и разбира се не постоянно да слагаш и масло......по-скоро чат пат
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 16 яну 2008, 20:22

Чат пат масло, ми същото като чат пат смазвам помпата.
Нафтата има достатъчно добри мазилни качества. Инженерите са го измислили, няма смисъл да им взимаме работата :P

zagor13
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
Местоположение: Lom
Status: Извън линия

Мнение от zagor13 » 16 яну 2008, 20:26

Провери се Клапана за горивото - преди помпата , че и аз съм патил от същия проблем.Лоша нафта и първо почна да не гасне като върна ключа - даже излизам с клюц в ръката , а колата си работи.После пък почна да работи отначало 10-ина секунди и угасва. Докато разбера , че е от клапана ... Та провери за всеки случай - при мен се беше изяла гумичката на клапанчето и си отваря и затваря когато си иска - беше се закъсала - може и да не е от нафтата , но все пак !!!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: айде и аз

Мнение от diesel1.6 » 17 яну 2008, 08:16

naftova pechka написа:diesel 1.6 написа: "Би могъл да провериш смуче ли въздух като сложиш прозрачен дълъг маркуч на тръбичката за обратната нафта към резервоара и гледаш като караш има ли мехури"

не се заяждам ама как ще стане :lol:

за спирачна течност не бях чувал??? но виж масло задължително колата почва да мърка. за да нямало нагар някои препоръчват двутактово
Купуваш си 2 метра прозрачен маркуч, купуваш и 5 см по-дебел гумен маслоустойчив с диаметър да влиза стегнато върху него. Слагаш прозрачния, а от другия си режеш къси парчета, с които пристягаш първия (със скоби не уплътнява, трябва да са еластични). Това на пътя на нафтата от помпата към резервоара.
После с малко фантазия може и на таблото да си го изкараш - ще се получи датчик за наличие на въздух в горивото.
Аз го закачам около оста на чистачката.

Ако колата ти си сменя звука с маслото, може да има нещо около дюзите. Ти не би трябва ло да ги чуваш докато караш, а само на празен ход. Иначе не е само за масло работата. Слагай си добавка за цетаново число или в краен случай двутактово масло... аз не му разбирам на тоя метод с маслата. Двутактово, ама какво? То е няколко вида.

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от terminatoro » 17 яну 2008, 11:25

zagor13 написа:Провери се Клапана за горивото - преди помпата , че и аз съм патил от същия проблем.Лоша нафта и първо почна да не гасне като върна ключа - даже излизам с клюц в ръката , а колата си работи.После пък почна да работи отначало 10-ина секунди и угасва. Докато разбера , че е от клапана ... Та провери за всеки случай - при мен се беше изяла гумичката на клапанчето и си отваря и затваря когато си иска - беше се закъсала - може и да не е от нафтата , но все пак !!!

Колега може ли малко повече инфо за тоя клапан дето казваш.че за него не съм се сещал , а и незнам къде точно се намира?
За сега каручката работи ,но е и по меко времето,но определено пали по трудно а и съм и вдигнал малко оборотите.

ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ СЪФОРУМНИЦИ!!!
ZETEC POWER!!!!!

zagor13
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
Местоположение: Lom
Status: Извън линия

Мнение от zagor13 » 17 яну 2008, 20:39

terminatoro написа:
zagor13 написа:Провери се Клапана за горивото - преди помпата , че и аз съм патил от същия проблем.Лоша нафта и първо почна да не гасне като върна ключа - даже излизам с клюц в ръката , а колата си работи.После пък почна да работи отначало 10-ина секунди и угасва. Докато разбера , че е от клапана ... Та провери за всеки случай - при мен се беше изяла гумичката на клапанчето и си отваря и затваря когато си иска - беше се закъсала - може и да не е от нафтата , но все пак !!!

Колега може ли малко повече инфо за тоя клапан дето казваш.че за него не съм се сещал , а и незнам къде точно се намира?
За сега каручката работи ,но е и по меко времето,но определено пали по трудно а и съм и вдигнал малко оборотите.

Ми той се вижда - стои на пътя на горивото към помпата - близо до нея. В него влиза един кабел отгоре - плюсов.Той отваря и затваря горивото при палене и гасене.Моя проблем съм го описал! Първо ми смениха инжектора майсторите - после резервоар ли не беше , кво ли , а то... Ама остави това ми като купих новия клапан - пали сутрин - работи 10-15 секунди и гасне - все е дно няма гориво. Пак чудене и накрая извадих гумичката от клапана вечерта преди да я угася - угасих я на скорост / на другите хора неще да пали , пък мойта неще да Гасне! /. И на сутринта - запали и работи без проблем.Фалшив много клапана се оказа! Та от моя стария и от новия само здравата гумичка сглобих един Истински !!! Мой приятел впоследствие ми каза , че той пък уцелил от 3-4-тия Път добър клапан.Не работят като хората и става тъпо - сменяш го - не върви колата и ти почваш да търсиш натам проблема , а то си е пак клапана!!! Дългичк стана , но дано помогна , че от патил акъл се иска , а не от самозвани Майстори !!!
ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ СЪФОРУМНИЦИ!!!

Редактирано от paci. Ако съм омазал нещо викай на ЛС

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта