задно или предно прес зимата
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
и ас съм на същото мнение . когато се пусне тема да се пише за нея ,а не да се коментира кой как пише . ако на някой нему харесва как е написано,може да не ОТГОВАРЯ НА ТЕМАТА. мисля ,че това което съм написал до сега би го разбрало и дете в 1ви клас . имам син на 5 години и поне той разбира винаги какво пишаdangooo123 написа:Добре колега, оба4е тези коментари са подходящи за форума на у4ителите по БГ език
Последна промяна от vargala81 на 07 яну 2008, 14:05, променено общо 1 път.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Е сеа се прибирам да хапна и гледам един с една ладичка, дай ма като и дава жега и се окопава. Помагах му, бутах, бутах и се отказах. Ко искаше да изрови паркинга? ОКи ма аз си имам друга раота и го остайх с едно лапе да копат.
След малко аз ще се мъча да излизам там та ще видим как ще бъде. Ако е излязъл де, да не е запречил пътя само.
Гледам си се движат ладички. Като си имаш гуми и знеш как, мисля че нямаш грижи.
Е мечтах си оня ден поне един тракшън да имах
След малко аз ще се мъча да излизам там та ще видим как ще бъде. Ако е излязъл де, да не е запречил пътя само.
Гледам си се движат ладички. Като си имаш гуми и знеш как, мисля че нямаш грижи.
Е мечтах си оня ден поне един тракшън да имах

- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;paci написа:ЛуТ си![]()
Баси гумите!
мА и кат казваш че са със стаж начи не са от "днескашното" (днешното се пише)
Аз ходих на полигона и се врътнах 2-3 пъти ма тва с предно е умрела раота.
Друго си е задното
Нема нужда да пускаш 1000 поста един след друг.
- dangooo123
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 29 дек 2007, 13:11
- Модел на автомобила: Ford focus
- Местоположение: Shumen
- Status: Извън линия
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Аз лошо да съм казал за задното?vargala81 написа: ...
Нямах грижи преди малко

Фиестичката тия дни е мноо готЯна

За правописа би трябвало да ви действа стимулиращо.
Пишете си колкото искате както искате. Само да не ми беше толкоз болно за занижаващото ниво на грамотност

red, па баси гадината как се заяжда

- gad
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 11 авг 2006, 00:38
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1mi '92
- Местоположение: Пловдив/Ботевград
- Status: Извън линия
Един път съм карал лада с гладки гуми в сняг точно като сегашния и беше доста интересно. Само като докоснеш газта и задницата почва да те изпреварва. Иначе съм фен на задното и мисля , че ако има хубави гуми и шофъор, който знае какво прави , няма проблем. Кефа компенсира недостатъците.
Правописа е труден за абсолютно всички и всеки прави грешки, защото Българския език си е доста труден и сложен по принцип, но грешките бяха стресиращи в тази тема."АЗ" се пише със З. Половината думи се чудя някой път как се пишат, но "Аз" е една от най-използваните думи и ми е много странно как се греши. Това ме провокира мен да пиша, иначе въобще не ми се занимава с глупости. Все ми е едно кой как пише, то си е за негов срам. Vargala, виж сега като почна да слагаш точки е съвсем друго, иначе не може да се разбере къде свършва едното изречение и къде почва другото. Не , че не може да се разбере какво пишеш, но са необходими малко повече усилия от обикновенно и съм сигурен, че повечето хора не дочитат такива теми, а тогава какъв е смисъла да ги пускаш. Ако не беше подхваната темата за правописа, щеше да има 1-2 отговора според мен.
Правописа е труден за абсолютно всички и всеки прави грешки, защото Българския език си е доста труден и сложен по принцип, но грешките бяха стресиращи в тази тема."АЗ" се пише със З. Половината думи се чудя някой път как се пишат, но "Аз" е една от най-използваните думи и ми е много странно как се греши. Това ме провокира мен да пиша, иначе въобще не ми се занимава с глупости. Все ми е едно кой как пише, то си е за негов срам. Vargala, виж сега като почна да слагаш точки е съвсем друго, иначе не може да се разбере къде свършва едното изречение и къде почва другото. Не , че не може да се разбере какво пишеш, но са необходими малко повече усилия от обикновенно и съм сигурен, че повечето хора не дочитат такива теми, а тогава какъв е смисъла да ги пускаш. Ако не беше подхваната темата за правописа, щеше да има 1-2 отговора според мен.
АКО СПОРИШ С И.Д.И.О.Т , МНОГО ВЕРОЯТНО Е И ТОЙ ДА ПРАВИ СЪЩОТО!!
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Едно време карах Москвич. Като закъсаше - дърпам смукача за да могат колелата да се въртят без газ, излизам отвън и почвам да бутам на тласъци. Захапе ли, скачам обратно вътре.
Предно и задно се карат по различен начин. Като че ли зимата с предно е по-сигурно, но задното е по-забавно. Общото е в преспите трябва да се влиза смело и със засилка.
Предно и задно се карат по различен начин. Като че ли зимата с предно е по-сигурно, но задното е по-забавно. Общото е в преспите трябва да се влиза смело и със засилка.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
За 19г шофьорски стаж 10г съм карал кола със задно ( Жигула и ЗАЗ ), останалите са със предно (Форд ), последните 8г карам и 4х4 (Нива). Както каза Dundee, карат се по съвсем различен начин, както на сняг и лед така и на сух асфалт. Тъй като темата е за сняг, ще говорим само за сняг. Когато искаш да се забавляваш, да задното е по-готино. Обаче когато трябва да стигнеш от точка А до точка В, е меко казано трудно. Винаги трябва да се съобразяваш със количеството на газта, всяко превъртане на гумите води до поднасяне. Задно разположения двигател дава предимство, но принципа е същия. При управление на автомобил със предно, спокойно можеш да си позволиш превъртане на задвижващите колела без това да доведе до промяна посоката на д-е. Също така по време на буксуване колата следва посоката на движение, която е зададена от волана за разлика от задното. При автомобилите 4х4 тъй като повечето, когато не е блокиран централния диференциял, са с по-голямо предаване на усилието към задните колела, когато прибуксуват се държат като със задно. Предимство при тях е че се предава много по-голямо усилие без да прибуксуват.Dundee написа:...........
Предно и задно се карат по различен начин. Като че ли зимата с предно е по-сигурно, но задното е по-забавно. Общото е в преспите трябва да се влиза смело и със засилка.
Общото при всички обаче е едно- Физичните закони действат при всички, а това са единствените закони, които като се нарушат, веднага следва възмездие и адвокати не помагат.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 07 сеп 2006, 22:25
- Модел на автомобила: FORD mondeo 1.8 tdi 95 год.
- Status: Извън линия
e
дали е със задно или предно всички коли са правени да се карат , всяка си има предимства и недостатъци най важното е задволанното устройство , добре обурудвана кола , визирам хубави гуми , изправна спирачна и всекви подобни системи след внимателно и правилно шофиране си върши работата, за хора опитващи се да поставят рекорди за световния рали шампионът в сняг .......... все нещо ще им пречи , а главната пречка са си обикновенно те самите !!! лично за мен колата с предно е по лесна за управление в снега и изисква по минимални усилия от страна на водача ( лично мнение )
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Прочетох всякакви измислици за задното от всевъзможни места и даже коментари от БМВ или Мерцедес собственици че си оставяли колите зимата щото било трудно да ги карат и т.н. Кой ги пуска тия работи незнам, със скромния 2 годишен стаж не съм видял проблем от задното, даже обратното. Колата е изключително стабилна, с 4 зимни гуми заспива на пътя, никога не ми се е случвало да занесе.
Основната причина естествено е че не се правя на идиот и карам с подходяща скорост на лед, сняг и т.н.
Основната причина естествено е че не се правя на идиот и карам с подходяща скорост на лед, сняг и т.н.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
колега немогат даги карат щото им слагат възможно най-големите и широки гуми. това го има само в България .От германия идват с 4 еднакви по каталог,а ние тука веднага ги сменяме .аз още в началото на темата казах,че с ладата трета зима нямам проблеми.Rick написа:Прочетох всякакви измислици за задното от всевъзможни места и даже коментари от БМВ или Мерцедес собственици че си оставяли колите зимата щото било трудно да ги карат и т.н. Кой ги пуска тия работи незнам, със скромния 2 годишен стаж не съм видял проблем от задното, даже обратното. Колата е изключително стабилна, с 4 зимни гуми заспива на пътя, никога не ми се е случвало да занесе.
Основната причина естествено е че не се правя на *ЦЕНЗУРИРАНО* и карам с подходяща скорост на лед, сняг и т.н.
- impresa
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 04 юни 2006, 20:18
- Модел на автомобила: E46 330Ci 231hp / E92 335d 286 hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
За първа зима карам кола със задно предаване. Искам да кажа още в началото, че и между самите коли със задно предаване има разлика и не мога да сложа лада и сиера под един знаменател. Моята кола е с 4 много добри зимни гуми и всичко е изправно по спирачната и кормилна уредба. Налага се да пътувам много със сиерата - по 3000км на месец! За разлика от миналата зима, сега има сняг много.
Успях да я изпробвам почти при всякакви условия - 2 метра сняг на Боровец, прекрасни ледени коловози на Пампорово
, кишави павета в Пловдив и път-огледало към Сливен. Въпреки първоначалните ми опасения преди да си купя кола със задно, сега не съжалявам. Въпросът кое е по-доброто предаване през зимата е доста относителен, но все пак всичко опира до шофьора и неговите умения. През зимата спирачката трябва да е поседното средство, което да използваме, за да спрем! В момента, в който я докосна и тръва като шейна. Затова използвам скоростната кутия и непроменливата работа на двигателя т.е стабилните обороти.
На Боровец изкачих такъв баир, че после сам не си вярвах как съм стигнал до там. На първо място най-важното е да не се променят оборотите, когато се предприема изкачване, защото тогава почва буксуването. Досега не съм се окопавал. Повечето предимствата на задното са при спускането. Когато се влиза в заледен завой с кола с предно, поднесе ли и край, няма връщане в правилната траектория. Докато при задното не е така, тъй като задвижващите колела не завиват и проблем може да имаш само ако натиснеш спирачка - пускаш и колата си влиза в пътя!
Улях се, но това показва скромният ми опит със задно предаване!



Улях се, но това показва скромният ми опит със задно предаване!

- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
impresa е изключително прав.
А моето мнение е че на задното, предна гума като влезе в дупка,проблема е голям. За мен това е единствения минус. Тая зима само един път закъсах, и трябваше малко да ме бутнат точно поради тази причина. Докато правех маневра за паркиране, предна гума влезе в дупка на шахта, без да преувеличавам една педя дълблока. Е просто нямаше как да изляза.
А моето мнение е че на задното, предна гума като влезе в дупка,проблема е голям. За мен това е единствения минус. Тая зима само един път закъсах, и трябваше малко да ме бутнат точно поради тази причина. Докато правех маневра за паркиране, предна гума влезе в дупка на шахта, без да преувеличавам една педя дълблока. Е просто нямаше как да изляза.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Тази тема със задно и със предно никога няма да спре а трябва някой да направи засичане съответно със видеоклип да си види кое предаване губи или печели то по завой,права,на сняг, на кал, на макадам и да се реши въпроса най сетне................защото тази тема я наблюдавам доста одавна но не влизам да се чеша кое е по доброто
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Става дума за сняг, където е единственото предимство на предното.schrack написа:Тази тема със задно и със предно никога няма да спре а трябва някой да направи засичане съответно със видеоклип да си види кое предаване губи или печели то по завой,права,на сняг, на кал, на макадам и да се реши въпроса най сетне................защото тази тема я наблюдавам доста одавна но не влизам да се чеша кое е по доброто
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта