закаснение при подаване на газ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Mareto5
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 24 дек 2007, 00:56
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 z-tech 16v 97g.
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

закаснение при подаване на газ

Мнение от Mareto5 » 04 яну 2008, 11:21

Значи като подавам газчица колата се изфорсира малко след като се отвори клапата. Тва го прави само като е студена и ако и дам повече газ забива неще да се изфорсира трябва а задаржа газта около 2 секунди и тогава започва да повишава оборотите. А ако я дъжа постоянно над 2.500 оборота няма грижи. Та на високи обороти всичко е на ред ама на ниски докато загрее смърт.

Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Мнение от slaf4u » 04 яну 2008, 12:29

лошо,мнооого лошо! двигателя къв е?

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 04 яну 2008, 13:04

температурен датчик.. понетнциометър на дроселовата клапа.. дебитомер или ламбда сонда.. Това са работите които могат да ти правят живота тежък..

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 04 яну 2008, 14:16

venom4o написа:температурен датчик.. понетнциометър на дроселовата клапа.. дебитомер или ламбда сонда.. Това са работите които могат да ти правят живота тежък..
Моя дъртия с карбуратора нямаше такиви работи па гледам тука една тема за регулировка на карб и разбирам че и те са склонни към такова поведение.

Да не се пита за дизел?
И какъв е проблема да си го опишете пустия двигател в профила в поле модел на автомобила

В една друга тема пак така не е уточнено за какъв двигател става дума и човека получи инфо за 22 лв. на бр. за свещи. На дизела са съпи а за бензина са по 5 кинта.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 04 яну 2008, 16:22

Ако си с бензин, сипвай високооктанов + добавка за почистване на инжекциона на кастрол и с повечко обороти покарай поне 4000 по продължително ...200км....после няма да има грижи...
Вероятно имаш леко запушени инжектори...но това само ако си с бензин...за дизел идея нямам.....
Ако няма ефект, в Бош сервизите на ултразвукова вана 40-50лв се чистят....но е желателно да се кара и на бензин понякога за да не се получава това...
Има много изписани теми по въпроса....потърси из форума...
Успех!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 04 яну 2008, 17:10

TIN написа: ...
Айде TIN му сложи и АГУ :D
Бе яко се заформя :D

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 04 яну 2008, 17:12

Оооткрих Я!
1,25 Zetec-S 75 кончета е Фиестата
Фиеста било *00147* ... ейй мааа му деева голем зор

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 04 яну 2008, 17:13

Изображение
Последна промяна от madboy на 04 яну 2008, 19:17, променено общо 2 пъти.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 04 яну 2008, 17:29

Видя ли ми поста горе?
Мони си ти :P
по-точно си моноклетъчно =)):

По проблема за фиестата.
Кабели, свещи ... ?
Чистене на MAF, проверка на маркучите на EGR да не са спукани и да смуче въздух от там. Намират се под всмукателните колекторни тръби.
Почисти и клапана за празен ход.
След чистене на MAF и клапана за празен ход си рестартирай компа.

Mareto5
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 24 дек 2007, 00:56
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 z-tech 16v 97g.
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от Mareto5 » 04 яну 2008, 17:57

Да бе мамка му 6те си напи6а модела мой еи да пом0огне . :lol: :P Фиеста 1.25 з тек 16в Значи маф знам кво е ама моторчето за оборотите? А отно инжекциона да се е скапал :shock: не мисля. 10ж все пак

А и тоя клапан за празен ход каде е?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 04 яну 2008, 18:03

Малиии мнооо ти е зор тоя Български начи :(
И се пише Zetec а не z-tech

Клапана за празен ход е на блока точно под всмукателните колеторни тръби. Има кабел на него и е хванат за блока с две болтчета за ключ 8 до колкото си спомням размера.

fordfen
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 26 май 2006, 10:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Re: закаснение при подаване на газ

Мнение от fordfen » 05 яну 2008, 11:48

Mareto5 написа:Значи като подавам газчица колата се изфорсира малко след като се отвори клапата. Тва го прави само като е студена и ако и дам повече газ забива неще да се изфорсира трябва а задаржа газта около 2 секунди и тогава започва да повишава оборотите. А ако я дъжа постоянно над 2.500 оборота няма грижи. Та на високи обороти всичко е на ред ама на ниски докато загрее смърт.
Същият проблем го имах и аз, но се оправи след като смених ремъка и ролките. Сега всичко е ок. Не мога да си обясня от къде идва тази разлика.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта