Проблем с Фиеста 1.1 от 85та
- vladeto
- потребител
- Мнения: 192
- Регистриран: 04 юли 2007, 08:21
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Mark 2, 1.6 D Finesse, 1987...
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблем с Фиеста 1.1 от 85та
Незнаех къде да я пусна тая тем, за това я пускам в ДВГ и Трансмисия...Фиестата прекъсва и губи,по-скоро няма въобще, мощност. След 5-6 пъти на "майстори" за центровка, което нямаше ефект, последния ми каза,че проблема е в токовете. Смених бобина, централния кабел, дистрибуторна капачка, кабели за свещи и самите свещи,но...пак безрезултатно. Колата продължава да си прекъзва, да харчи много и да няма мощност 

-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 24 дек 2007, 00:56
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 z-tech 16v 97g.
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фиеста 1.1 от 85та
ами да ти кажа няма смисъл да я правиш. Проблема може да е в делкото може да е в карбуратора, Караи я да ти мерят и компресията. Но проблема по вероятно е в токовете Но пук щом са ти правили центровка и не става. Абе тия коли са така купи си новаvladeto написа:Незнаех къде да я пусна тая тем, за това я пускам в ДВГ и Трансмисия...Фиестата прекъсва и губи,по-скоро няма въобще, мощност. След 5-6 пъти на "майстори" за центровка, което нямаше ефект, последния ми каза,че проблема е в токовете. Смених бобина, централния кабел, дистрибуторна капачка, кабели за свещи и самите свещи,но...пак безрезултатно. Колата продължава да си прекъзва, да харчи много и да няма мощност

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фиеста 1.1 от 85та
Хехе, посмали малко! Често ли залепваше чукчето?Mareto5 написа:vladeto написа:Абе тия коли са така купи си новаАз имах един фор ескорт 88 1.3 и пак тоя проблем прекусва не върви, 4ук4ето ми залепва и по4ва да прекъсва. Наи вероятно проблема е в делкото!!
Моето не залепва, 1,3 от 81 г, и 1,3 от 83, и още няколко 1,3 - все обаче са с датчик на хол и не е типично да им залепва чукчето.
На фиестата трябва да се провери какво и има, не да ти дават акъли. Ако е с верига, да се погледне веригата да не е хлабава, после вакуумрегулатора, после делкото да се огледа да не се е счупил центробежния регулатор или друго, .... това се прави на сън от всеки монтьор, ако е такъв наистина.
Може да е карбуратора ти, и той трябва да се провери.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако работи на високи обороти, и прецениш, че и върви на добре там, значи е карбураторът или нещо друго с горивото...помпаvladeto написа:Мерси за изчерпателните отговори
Забелязах я,че на високи обороти или когато е на смукач прекъсва съвсем слабо или съвсем не прекъсва... Но пък тия дни ще я заведа да и видят веригата и другите неща...Мерси още веднъж
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мисля, че може да е някоя мембрана на карбуратора. Най-вероятно на ускорителната помпа. Не е лошо да ги провериш или смениш направо. Друг вариянт е ако е бъзикано болтчето за празен ход(по принцип е пломбирано).
Това се отнася, ако си с карбуратор Ford VV.
Това се отнася, ако си с карбуратор Ford VV.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
vladeto написа:хммм..а това болтче къде е,за да го погледна...предполагам, че от всичките разбирачи все някой го е бъзикал...Поне с това мога да започна

Болтчето е "В". Най-добре е да се регулира на стенд. С него се регулира притока на въздух, ако не се лъжа. При мен се беше разцентровало с времето.
Един студен есенен ден реших сам да бъзикам по слух. При мен болтчето беше покрито с нещо като пластелин, да се плашиш ако не го видиш директно. Та тогава го развъртях наляво, надясно докато ми хареса звука на празен ход. Да ама тц, като изфорсирах двигателя на място, той заглъхваше и направо пред гаснене. Това се получи при затягане някъде към крайно дясно положение, явно му спрях въздуха.
Затова

Аз понеже рядко карам и за малко на бензин, та резултата какъвто и да е при мен ме устройва, важното е, че сега върви добре на бензин.
Значи сега се сетих при мен симтомите бяха, че на празен ход леко по леко гаснеше двигателя, не директно, а постепенно. При високи обороти пък беше много спъната, обаче за сметка на това бучеше много готино...


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
"В" е този вътрешния болт. Не съм го отвъртал да видя дали има пружинка. Да не говориш там за палеца за подаване на газ, при болта за оборотите "А"? Там се мотка пружинка.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- vladeto
- потребител
- Мнения: 192
- Регистриран: 04 юли 2007, 08:21
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Mark 2, 1.6 D Finesse, 1987...
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фиеста 1.1 от 85та
Най-накрая след 3 месеца разправии номера стана. След смяна на всичко от бобината до свещите (включително), чукчета и наковални, палци и дистрибуторна капачка и..аз не помня какво вече...се оказа, че проблема е в карбуратора
След центровка при познат, Баба Виелица лети, но карбуратора е за смяна...Имало износена клапа и задържа педала на газта и не затваря напълно...Ама това е друга тема. Балгодаря на всички за мненията и помощта 




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта