Много Нисък форда...
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Много Нисък форда...
Дайте някакъв съвет как да дигна Форда , ча в тоя сняг съм като снегорин с бронята! Смених първо пружини втора ръка - на стана! После Нови Пружини и Амортосьори.Сега - гледам са изпуснали пак предните - на точно две години са! Този , който ми ги продаде казва , че пружините са свили и квито и амортосьори да сложа - пак щели да изпуснат.А пружините били свили , защото съм с 15 цолови джанти! вече не знам кво да правя - все си е ниска колата.Сложих високи гуми - на 195/60 максимум , ама качат в калниците.Сега съм с 185/55/15 - ама ниска , много нискаVАко някой е имал подобен проблем и го е решил - Да Помогне Сега за Празниците...!!!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
14" на възможно най голяма височина....
И все пак ако искаш да вдигаш предницата има едни тампони,които се слагат между пръстените на пружината в разтегнато състояние.
Едно време ги слагаха на москвичите,понеже и те лягаха.Но предполагам,че возията ше се доближи до москвичовата,защото функцията на пружината ще бъде отрязана.
И все пак ако искаш да вдигаш предницата има едни тампони,които се слагат между пръстените на пружината в разтегнато състояние.
Едно време ги слагаха на москвичите,понеже и те лягаха.Но предполагам,че возията ше се доближи до москвичовата,защото функцията на пружината ще бъде отрязана.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Добре , де , ама първо втора ръка - после нови! Кви да взема! А между другото колата дойде със спортни някакви цветни пружини и беше още по-ниска! Че имаше и някакви спортни , червени колани , допълнителни! От тогава няма дигане на тая кола ! Сега съм решил от една морга в Монтана целите макферсони /пружини и амортосьри/ всичко да сменя втора ръка - отпред.Преди време взех от там задните ресори и не са мръднали /за разлика от НОВИТЕ предни/ !!!HACKO написа:Пружините са се свили, щот не ги бива. А че Ескорта не е за 15` е друг въпрос.

-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 12 дек 2007, 21:41
- Модел на автомобила: mondeo 18 td
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Едно време ги слагаха на москвичите,понеже и те лягаха.Но предполагам,че возията ше се доближи до москвичовата,защото функцията на пружината ще бъде отрязана.[/quote]
Колега сега имам мондео, преди това имах фиат типо, преди това корса, до скоро имах и москвич 412 искам да ти кажа, че в кола с по мека возия от тази на москвича ми не съм се возил
Колега сега имам мондео, преди това имах фиат типо, преди това корса, до скоро имах и москвич 412 искам да ти кажа, че в кола с по мека возия от тази на москвича ми не съм се возил
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Ти си моя човек! Ама кви точно пружини и ресори си взел и откъде , че все не случвам , а и ще помогне ли като съм на 15 цолови алуминиеви джанти !?!1.8d написа:Тук не съм съгласен.Аз ескорта преди да го дам на брат ми му смених пружините и амортесьорите.Е,така се навири че....Заприлича малко на оф-роуд,и аз нали съм си рибар и го лашкам по черните пътища все...умрях от кеф
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Нямаш проблеми, че си на 15" 195х50х15 е твоя размер. Намери си калкулатори да си измериш на 185 височината, но по памет е 185х55х15. Колата няма да ти стане по-висока от тях.
Не слагай по никакъв повод гумените гребени. Аз си съсипах задните пружини с такива.
Пружини си купуваш фабрични от някое от малките магазинчета за Форд, пр. на Симеон, които знаят какво продават. Там си правиш преценката колко пари искаш да дадеш. Момчето много добре си препоръчва.
Амортисьори.. нормално е за 2г. И аз на толкова време ги съсипвам на Форда.
Няма универсален съвет по твоя въпрос.
P.S. Видях че си от Лом, съвета със Симеон отпада, виж си Л.С.
Не слагай по никакъв повод гумените гребени. Аз си съсипах задните пружини с такива.
Пружини си купуваш фабрични от някое от малките магазинчета за Форд, пр. на Симеон, които знаят какво продават. Там си правиш преценката колко пари искаш да дадеш. Момчето много добре си препоръчва.
Амортисьори.. нормално е за 2г. И аз на толкова време ги съсипвам на Форда.
Няма универсален съвет по твоя въпрос.
P.S. Видях че си от Лом, съвета със Симеон отпада, виж си Л.С.


- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сега тук мисля, че има малка неточност. Функцията на пружината е след преминаване през неравност да връща купето в първоначално положение. Амортисьора е това, което омекотява возенето, не пружината. В този ред на мисли с оглед правилното функциониране на амортисьорите е важно пружината да е с правилната за амортисьора дължина. Това е за да може амортисора да стои в нормално положение при покой, т.е. да не е нито смачкан, нито разпънат, за да работи оптимално. В конкретния случай мисля проблема идва частично от тежкия двигател и меките пружини. Аз като исках да си оправям возията на Ескорта разпитвах по въпроса и разбрах, че имало пружини с еднаква дължина, но с различен брой навивки. Тези с повече били по-твърди.mrdds написа:Но предполагам,че возията ше се доближи до москвичовата,защото функцията на пружината ще бъде отрязана.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Амортисьора придава устойчивост на автомобила, а пружината омекотява. Амортисьора стабилизира пружинатата да не се клати.AX!S написа:Сега тук мисля, че има малка неточност. Функцията на пружината е след преминаване през неравност да връща купето в първоначално положение. Амортисьора е това, което омекотява возенето, не пружината. ........................
Пробвай да се возиш на кола с изпуснати амортисьори и на кола с нови такива. После сподели коя вози по-меко!


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Пружината и амортисьора правят принципно еднакви движения, но тези на амортисьора са много по-плавни от тези на пружината. Аз съм пробвал това, дето казвам, ама и ти пробвай - вземи един амортисьор и го свий до край, после гледай колко време му е необходимо, за да се разпъне до край. Необходими са му поне 10 секунди. След това пробвай същото с пружина и пак помисли кое омекотява.пружината омекотява

Прав си, че амортисьора в голяма степен определя поведението на автомобила, но това е следствие от вграждането му, не причина за последното. Ескорта като го купих трябваше да го натоваря до счупване, за да клекне мъничко задницата. Смених амортисьорите с по-меки (пружините не съм барал) и задницата омекна. Не клекна, просто спря да подскача като топче за пинг-понг на всеки легнал полицай или дупка. Т.е. вече вози по-меко, особено ако има човек отзад седнал е супер.
А на въпроса за колата с изпуснали амортисьори веднага ти казвам, че се лашка като рибарска лодка. Изобщо според мен и амортисьора и пружината оказват влияние както върху возенето, така и върху стабилността просто защото едното не може да работи нормално без другото. Не държа непременно да съм прав, но така ми го обясниха, това показват и моите наблюдения

П.П. madboy винаги ме е радвал с аватарите и подписите, без майтап

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
http://free.hit.bg/car-technology/hodova%20chast.htm" onclick="window.open(this.href);return false;Амортисьори. Предназначението им е да гасят вертикалните колебания на купето на автомобила, с което се обезпечава:
- комфорт при пътуване;
- добро сцепление на гумите с пътя, като не се позволява отлепянето на колелата от пътната повърхност при преминаване през неравности.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да де, нали и аз това кавамmadboy написа:http://free.hit.bg/car-technology/hodova%20chast.htm" onclick="window.open(this.href);return false;Амортисьори. Предназначението им е да гасят вертикалните колебания на купето на автомобила, с което се обезпечава:
- комфорт при пътуване;
- добро сцепление на гумите с пътя, като не се позволява отлепянето на колелата от пътната повърхност при преминаване през неравности.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта