проблем с парното
-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 29 юли 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Escord 1.8 TD ('97-ма)
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
проблем с парното
вчра ми спря духалката на парното на колата ( ескорт 1.8 ТД ), иначе парното работи
копчето е и за парното и за климатика, но не включва
бушоните са наред
проверих самото копче със подвижна лампа и се оказа , че до копчето не стига ток.
Някой може ли да каже как да проследя къде е прекъсната веригата или дали евентуално не е изгоряла перката
P.S. и още нещо което няма връзка с предното
немога да разбера колата има ли подгряване на седалките
има бушон на тази позиция и под седалките влизат кабели, но на таблото никъде няма копче за включване на подгряването
копчето е и за парното и за климатика, но не включва
бушоните са наред
проверих самото копче със подвижна лампа и се оказа , че до копчето не стига ток.
Някой може ли да каже как да проследя къде е прекъсната веригата или дали евентуално не е изгоряла перката
P.S. и още нещо което няма връзка с предното
немога да разбера колата има ли подгряване на седалките
има бушон на тази позиция и под седалките влизат кабели, но на таблото никъде няма копче за включване на подгряването
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 02 яну 2008, 11:55
- Модел на автомобила: fiesta 1990 1,4
- Status: Извън линия
вариант за проверка на перката, но не го препоръчвам в студа. вентилатора е до мотора на чистачките открива се и се пуска ток директно /примерно от акумулатура/. Ако вентилатора тръгне проблема е някъде по веригата. Кофти се стига до него особено в студа. Дано някой се сети не толкова трудоемка проверка на перката.
Да споделя моя проблем с парното на колата. Вентилатора духа слабо и не издухва добре влагата от стъклата. Не звучи логично но като го приместя на студено духа повече отколкото на топло. Имам чувството че нещо е запушено в каналите за топлия въздух. Дано някой да се е натъквал на същия проблем
Да споделя моя проблем с парното на колата. Вентилатора духа слабо и не издухва добре влагата от стъклата. Не звучи логично но като го приместя на студено духа повече отколкото на топло. Имам чувството че нещо е запушено в каналите за топлия въздух. Дано някой да се е натъквал на същия проблем
-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 29 юли 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Escord 1.8 TD ('97-ма)
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Ами пуснах ток на перката и се оказа че работи...иначе докато я извадя си беше доста кофти работа. отне ми цял ден да разглобя шибаната кутия, но добре че го направих за да установя че нямям филтър на климатикаbajdmityr написа:вариант за проверка на перката, но не го препоръчвам в студа. вентилатора е до мотора на чистачките открива се и се пуска ток директно /примерно от акумулатура/. Ако вентилатора тръгне проблема е някъде по веригата. Кофти се стига до него особено в студа. Дано някой се сети не толкова трудоемка проверка на перката.

иначе с парното се реши временно проблема
оказа се че няма ток от бушона ( т.е. след бушона) до копчето за включване на парното. Копчето е вързано на маса, а от бушона идва само + . Понеже не открих къде се губи тока, си пуснах една нова жица и парното тръгна. Казаха ми че не е за предпочитане този вариант, но все пак без парно няма как да карам........незнам ако отида в някой сервиз колко ще ме одрусат
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
вентилатор, парно, климатик са различни неща които оформят вентилацията на купето.
Имате възможност да ги регулирате спорд това как се чувствате по-комфортно.
НЕ НАРИЧАЙТЕ ВЕНТИЛАТОРА ПАРНО
Ако се разровите из форума ще намерите инфо за проблемното бушонно табло при Ескорта, както и липсата на филтър за вентилацията на купето (НЕ НА КЛИМАТИКА).
Вътре в климатичната инсталация си има един друг филтър.
Не мешайте нещата ми прочетете малко!
Радвам се, че все пак някак си сами сте си решили проблемите!
Свалете си таблата за бушоните и презпойте всички спойки, защото могат да изникнат още проблеми. Най-добре е тази работа да я свърши човек който разбира от запояане защото е твърде вероятно да не направите нищо.
Имате възможност да ги регулирате спорд това как се чувствате по-комфортно.
НЕ НАРИЧАЙТЕ ВЕНТИЛАТОРА ПАРНО
Ако се разровите из форума ще намерите инфо за проблемното бушонно табло при Ескорта, както и липсата на филтър за вентилацията на купето (НЕ НА КЛИМАТИКА).
Вътре в климатичната инсталация си има един друг филтър.
Не мешайте нещата ми прочетете малко!
Радвам се, че все пак някак си сами сте си решили проблемите!
Свалете си таблата за бушоните и презпойте всички спойки, защото могат да изникнат още проблеми. Най-добре е тази работа да я свърши човек който разбира от запояане защото е твърде вероятно да не направите нищо.

-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 29 юли 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford Escord 1.8 TD ('97-ма)
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
ами след като разглобих цялата система на отопление на колата се оказа,че перката на парното и климатика е една и съща. то всъщност не е перка а един барабанpaci написа:вентилатор, парно, климатик са различни неща които оформят вентилацията на купето.
Имате възможност да ги регулирате спорд това как се чувствате по-комфортно.
НЕ НАРИЧАЙТЕ ВЕНТИЛАТОРА ПАРНО
Ако се разровите из форума ще намерите инфо за проблемното бушонно табло при Ескорта, както и липсата на филтър за вентилацията на купето (НЕ НА КЛИМАТИКА).
Вътре в климатичната инсталация си има един друг филтър.
Не мешайте нещата ми прочетете малко!
Радвам се, че все пак някак си сами сте си решили проблемите!
Свалете си таблата за бушоните и презпойте всички спойки, защото могат да изникнат още проблеми. Най-добре е тази работа да я свърши човек който разбира от запояане защото е твърде вероятно да не направите нищо.
Тя се намира точно под радиаторчето на климатика, запечатана в една черна кутия.
и точно в тази кутия има доста празно място, което мисля че е за филтъра , които липсваше

А зад радиатора на климатика се намира и радиатора на парното, но до него се стига като се свали таблото отвътре.
а за бушоните...не открих никъде студена спойка, понеже като извадя бушона всичко спира.
Явно при различните модели е различно колега

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта