Почистване на карбуратор

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 25 дек 2007, 12:18

лесно ли се разглобява карбуратор, защото искам да почистя моя но не съм в час с ремонтите по колата :roll: чудя се дали ще мога да го сглобя после, имам схемата но не знам има ли нещо по-специфично което да се слага трудно или да иска някакво регулиране... :?

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 25 дек 2007, 14:14

doctordre,
Лесно е стига да имаш поне някакви технически познания и необходимите инструменти (отверки и ключове ) за сваляне от двигателя и разглобяването му.
*00133*

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 25 дек 2007, 15:54

отвертки и ключове имам, въпроса е в слабите ми технически познания :roll: въпреки че имам схемата на ПДФ-файл и може би ще се справя. затова питам дали има някакви по-особени части вътре които да се слагат по специфичен начин или нещо, което би ме затруднило... защото все пак искам да го сглобя после :roll:

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 25 дек 2007, 17:49

Сега ти качвам малко скици наКарбуратори на сиера.Разгледай ги.Мисля че няма да имаш проблеми
*00133*

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 25 дек 2007, 18:05

мерси, моя го няма тук но все пак имам схемата :D

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 09 яну 2008, 23:21

а бе ма*а му де*ба ,сиерата на бензин пали кога си иска и не ще да върви на бензин,преди чистих карба със спрей и се оправи за една седмица,и после стана по лошо ем не ще да пали на бензин,ем неще и да върви,добре че има и газова ,ама по трудно пали на газ и не ми се ще да съсипвам мембраните и изпарителя.на газ няма никакув проблем иначе.причината може ли да е от запушени жиглоъри (колата е карбуратор) или нещо друго да е.доста е студено навън и не ми се занимава да разтварям пак карбуратор.иначе из ония дни вече загряла я включих на бензин по едно надолниште и запали и работи без яд около 1км и на равно,но после отказа.има 15л бензин с 1.5л спирт и не би трябвало бензина да е замръзнал.
дайте некъв акъл
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
Sashko_pld
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 17 сеп 2007, 20:59
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 95г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Sashko_pld » 13 яну 2008, 16:07

бензиновата помпа как е ?? качва ли гориво в карба....?

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 13 яну 2008, 19:47

бензин се качва до филтъра(бензиновия) и нагоре кога поиска
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

tonitoniton
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 30 дек 2007, 23:42
Модел на автомобила: siera 2.0i 4х4
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от tonitoniton » 14 яну 2008, 20:25

СПЦИАЛИСТИТЕ СЪС СПИРТА-ЗАПМОНЕТЕ ТОЙ СЕ СЛАГА ,НЕ ДА ПОЧИСТИ КАРБОРАТОРА.СПИРТА СЕ ОМЕШВА С ВОДАТА И С БЕНЗИНА И СТАВА СМЕС КОЯТО ИЗГАРЯ ИЗЦЯЛО. СЪС ХУБАВИТЕ НИ БЕНЗИНОСТАНЦИИ,ЕСЕНТА СИ СИПЕТЕ 1Л СПИРТ- ВОДАТА ИЗГАРЯ.ДОРИ И ДА ЗАГАСНЕШ ЗА БЕНЗИН РЕЗЕРВОАРЪТ ТИ СЕ Е ИЗЧИСТИЛ.КОРЕСЕЛИНЪТ Е НАЙ ДОБРОТО РЕШЕНИЕ

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 14 яну 2008, 20:30

CAPSLOCK = КРЕЩЕНЕ (форумна етика)
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 14 яну 2008, 21:26

спирта е да не замръзва бензина,това мисля че е ясно на 100% от потребителите,а керосалина също има добра заслуга,но все пак рязяжда гумата(съединенията) и затова не използва масово,в момента карба съм го заиибаал,щото имам други ядове,но профилактика на жиглъори няма да е излишна
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

tonitoniton
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 30 дек 2007, 23:42
Модел на автомобила: siera 2.0i 4х4
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от tonitoniton » 15 яну 2008, 19:36

jojo пробвай и нещо друго.свали въздушният филтър и смени кабелите на свещите примерно трети с втори и запали .мотора ще пука и гърми,изфорсирай го 7-8 пъти може и да се оправи. после пак си върни кабелите.

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 15 яну 2008, 21:36

а,този номер не го знаех,другата седмица ще опитам,че сега карба съм го зарезал,че имам други ядове.
но на бензин вече паля ,като отворвя карба и сипя бензин в него,иначе даже и да се излъже да качи то е за малко.
за без въздушния филтър ми е ясно,но за размяната на каблите,я разясни малко теоретично :wink:
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 22 яну 2008, 23:09

tonitoniton написа:jojo пробвай и нещо друго.свали въздушният филтър и смени кабелите на свещите примерно трети с втори и запали .мотора ще пука и гърми,изфорсирай го 7-8 пъти може и да се оправи. после пак си върни кабелите.
Това е опасно за карвбураторите форд вв - изхвърчават тапите отдолу, отстрани и тази горе, за егулиране на смукача. Май и мембраните ще видят зор, но който пробва, да каже. Аз съм губил тапи.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 23 яну 2008, 11:49

jojo написа:спирта е да не замръзва бензина,това мисля че е ясно на 100% от потребителите,..........................
Не е така, аз бензин замръзнал още не съм виждал, а до Сибир евентуално не ми се ходи за да го видя. Замръзва водата, която е в резервоара и от нея може да се получи някъде нещо като тапа и затова да има проблем. Спирта се добавя за да може да изгори водата в резервоара.
По принцип руснаците добавят в дизела малка част бензин именно за да не замръзне горивото.
:wink:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта