проблем- мондео губи мощност
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 31 окт 2007, 22:38
- Модел на автомобила: MONDEO
- Status: Извън линия
проблем- мондео губи мощност
стажа жапрос за форд мондео 2000 година 1.8 дизел 66kw,незнам как точно да се изразя но от време на време губи мощност- педала на гаста е до край а ефект никакъв.някой би ли ми казал от какаво може да бъде. благодаря




-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем- мондео губи мощност
Това какво значи? Всяка есен ли9152 написа: от време на време

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 04 дек 2007, 14:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo GLX 1.8TD 97
- Status: Извън линия
И аз имам същия проблем.Купих колата преди някалко дена пали си студена няма проблем.Но като тръгнах за софия се появи проблема на равно си върви ускорява не много бурзо но мислех че е нормално за такъв дизел но доиде ли баирче малко и почва да губи мощност оборотите падат колата ще угасне на някои места по магистралата трябваше да свалям до 3-та и да карам със 70.Двигателят има компресия турбото работи от какво мойе да е проблема.Благодаря ви предварително!
Ford Mondeo GLX 1.8TD 97
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 04 дек 2007, 14:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo GLX 1.8TD 97
- Status: Извън линия
И аз имам същия проблем.Купих колата преди някалко дена пали си студена няма проблем.Но като тръгнах за софия се появи проблема на равно си върви ускорява не много бурзо но мислех че е нормално за такъв дизел но доиде ли баирче малко и почва да губи мощност оборотите падат колата ще угасне на някои места по магистралата трябваше да свалям до 3-та и да карам със 70.Двигателят има компресия турбото работи от какво мойе да е проблема.Благодаря ви предварително!
Ford Mondeo GLX 1.8TD 97
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- TurboDiesel
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 02 дек 2007, 01:55
- Модел на автомобила: Escort 1,8 TDI
- Местоположение: RedBeach/Sofia
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 07 сеп 2006, 22:25
- Модел на автомобила: FORD mondeo 1.8 tdi 95 год.
- Status: Извън линия
ре
ами не сЪм много убеден но доколкото знам трябВа да имате една функция срещу пробуксуВане мисля, Че тя е за зимни услоВия и се Влияе от температурата имам колега с такЪВ контрол и ........ ако е много студено или има хлЪзгаВ пЪт колата доста яко се спЪВа трябВа а се изклуЧи и ВсиЧко е ок
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Точно това, което казва Фиестарейсинг - турбокоректора /вакумрегулатора за турбото/ . Това е едно малко черно маркуче, което излиза от долната страна на ГНП и влиза под малко странен ъгъл в една метална тръбичка в посока на блока на мотора!
Функцията на това маркуче еда предава сигнал за моментното състояние на турбината, тоест да помата на ГНП при определянето на количеството нафта, което да впръсква в цилиндрите. Като това маркуче се къса /не е вечно/ при достигане на турбината на високи стойности на ефективност ГНП не разбира и не подава достатъчно гориво за напомпания в цилиндрите въздух, от което мощността спада и в последствие като потока на изгорелите газове намалее турбината увисва.
Аз също брах ядове с този вакумрегулатор - преди около 2 години постепенно колата започна да става леко по-мудна, но нали карам изключително в София и то сам предполагах, че това се дължи на качеството на горивото и позапушени дюзи и разпръсквачи. Докато не ми се наложи да изкача Витиня - страшно беше, направо си нямаше душа. След това като сложих ново маркуче Мони буквално литна /нали бях свикнал с мудността/!
Кофтито е, че въпросното маркуче е по-широко в единия край /коносовидно е/ и трудно се намира!
При 1.8тд е хубаво е помпичката за ръчно подкачване на горивото и този вакумрегулатор да се сменят превантивно на 2-3години за да няма неприятни изненади!
Функцията на това маркуче еда предава сигнал за моментното състояние на турбината, тоест да помата на ГНП при определянето на количеството нафта, което да впръсква в цилиндрите. Като това маркуче се къса /не е вечно/ при достигане на турбината на високи стойности на ефективност ГНП не разбира и не подава достатъчно гориво за напомпания в цилиндрите въздух, от което мощността спада и в последствие като потока на изгорелите газове намалее турбината увисва.
Аз също брах ядове с този вакумрегулатор - преди около 2 години постепенно колата започна да става леко по-мудна, но нали карам изключително в София и то сам предполагах, че това се дължи на качеството на горивото и позапушени дюзи и разпръсквачи. Докато не ми се наложи да изкача Витиня - страшно беше, направо си нямаше душа. След това като сложих ново маркуче Мони буквално литна /нали бях свикнал с мудността/!
Кофтито е, че въпросното маркуче е по-широко в единия край /коносовидно е/ и трудно се намира!
При 1.8тд е хубаво е помпичката за ръчно подкачване на горивото и този вакумрегулатор да се сменят превантивно на 2-3години за да няма неприятни изненади!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта