проблем- мондео губи мощност

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
9152
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 31 окт 2007, 22:38
Модел на автомобила: MONDEO
Status: Извън линия

проблем- мондео губи мощност

Мнение от 9152 » 31 окт 2007, 22:53

стажа жапрос за форд мондео 2000 година 1.8 дизел 66kw,незнам как точно да се изразя но от време на време губи мощност- педала на гаста е до край а ефект никакъв.някой би ли ми казал от какаво може да бъде. благодаря :lol: :D :D

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблем- мондео губи мощност

Мнение от cocoff » 01 ное 2007, 08:09

9152 написа: от време на време
Това какво значи? Всяка есен ли :D На сатуден или на топъл двигател? При каква скорост? При какви обороти? Сама ли се оправя или сваляш предавката? Какъв цвят димиш? Разхода вдигна ли се?
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 01 ное 2007, 10:19

Поне кажи какъв тип е двигателя. Комън рейл, класика и т.н.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 01 ное 2007, 10:35

Vaklin написа:Поне кажи какъв тип е двигателя. Комън рейл, класика и т.н.
Стига с тоя мързел де! :P
Я хвърли един боб или карти! Все ще излезе от някъде пилето. :lol:

irc84
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 04 дек 2007, 14:14
Модел на автомобила: Ford Mondeo GLX 1.8TD 97
Status: Извън линия

Мнение от irc84 » 04 дек 2007, 14:58

И аз имам същия проблем.Купих колата преди някалко дена пали си студена няма проблем.Но като тръгнах за софия се появи проблема на равно си върви ускорява не много бурзо но мислех че е нормално за такъв дизел но доиде ли баирче малко и почва да губи мощност оборотите падат колата ще угасне на някои места по магистралата трябваше да свалям до 3-та и да карам със 70.Двигателят има компресия турбото работи от какво мойе да е проблема.Благодаря ви предварително!
Ford Mondeo GLX 1.8TD 97

irc84
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 04 дек 2007, 14:14
Модел на автомобила: Ford Mondeo GLX 1.8TD 97
Status: Извън линия

Мнение от irc84 » 04 дек 2007, 14:59

И аз имам същия проблем.Купих колата преди някалко дена пали си студена няма проблем.Но като тръгнах за софия се появи проблема на равно си върви ускорява не много бурзо но мислех че е нормално за такъв дизел но доиде ли баирче малко и почва да губи мощност оборотите падат колата ще угасне на някои места по магистралата трябваше да свалям до 3-та и да карам със 70.Двигателят има компресия турбото работи от какво мойе да е проблема.Благодаря ви предварително!
Ford Mondeo GLX 1.8TD 97

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 04 дек 2007, 15:43

:shock: Евентуално турбокоректора на ГНП-то
:shock: може и да е възможно!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
TurboDiesel
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 02 дек 2007, 01:55
Модел на автомобила: Escort 1,8 TDI
Местоположение: RedBeach/Sofia
Status: Извън линия

Мнение от TurboDiesel » 04 дек 2007, 17:42

Да не би въздушния филтър да е задръстен? Иначе как турбото ще нагнетява достатъчно въздух при ускорение :roll:
Be happy! Think positive;-)

maikalllll
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 07 сеп 2006, 22:25
Модел на автомобила: FORD mondeo 1.8 tdi 95 год.
Status: Извън линия

ре

Мнение от maikalllll » 04 дек 2007, 19:32

ами не сЪм много убеден но доколкото знам трябВа да имате една функция срещу пробуксуВане мисля, Че тя е за зимни услоВия и се Влияе от температурата имам колега с такЪВ контрол и ........ ако е много студено или има хлЪзгаВ пЪт колата доста яко се спЪВа трябВа а се изклуЧи и ВсиЧко е ок

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 04 дек 2007, 21:39

Точно това, което казва Фиестарейсинг - турбокоректора /вакумрегулатора за турбото/ . Това е едно малко черно маркуче, което излиза от долната страна на ГНП и влиза под малко странен ъгъл в една метална тръбичка в посока на блока на мотора!

Функцията на това маркуче еда предава сигнал за моментното състояние на турбината, тоест да помата на ГНП при определянето на количеството нафта, което да впръсква в цилиндрите. Като това маркуче се къса /не е вечно/ при достигане на турбината на високи стойности на ефективност ГНП не разбира и не подава достатъчно гориво за напомпания в цилиндрите въздух, от което мощността спада и в последствие като потока на изгорелите газове намалее турбината увисва.

Аз също брах ядове с този вакумрегулатор - преди около 2 години постепенно колата започна да става леко по-мудна, но нали карам изключително в София и то сам предполагах, че това се дължи на качеството на горивото и позапушени дюзи и разпръсквачи. Докато не ми се наложи да изкача Витиня - страшно беше, направо си нямаше душа. След това като сложих ново маркуче Мони буквално литна /нали бях свикнал с мудността/!

Кофтито е, че въпросното маркуче е по-широко в единия край /коносовидно е/ и трудно се намира!

При 1.8тд е хубаво е помпичката за ръчно подкачване на горивото и този вакумрегулатор да се сменят превантивно на 2-3години за да няма неприятни изненади! :wink:

Потребителски аватар
alexxx
потребител
потребител
Мнения: 395
Регистриран: 13 май 2006, 00:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 1998г.
Местоположение: София,Люлин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от alexxx » 05 дек 2007, 00:17

Проблема аз първоначално го реших като сложих един преходник на скъсаното място(ако не е точно на удебеленото,разбира се) но при мен понеже и клапана връщаше нафта към турбото,после го замених с клапанче и нямам грижи засега :wink:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта