Мокет по врати!
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мокет по врати!
Паци хубаво ме бъзика вече с "мокетения Коко". Прихванаха ме лудите в Неделя и реших да си пооблагородя още малко колата да видя дали има ефект. И както и преди съм писал, освен на гърба на задната седалка и под кората под задното стъкло, сложих и мокет от вътрешната страна на кората на шофьорската врата, че нещо ме дразнеше как хлопа едно такова ламаринено. Имам и едни изолации на вратите, не знам защото е Ghia ли, но явно не е много ефектна. Та така... 1л. Прома за 8.80, една четка за 1.20, малко стар мокет и много мерак. След доста кроене рязане цапане и чакане да съхне, в момента ефекта е перфектен, един глух притъпен звук... Явно ще правя още три врати!
влезе ми и мишката в главата да си сложа подглавници на задната седалка... Но това след някое посещение до околните автоморги! 


Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
ODB36, имай предвид че понякога хлопа самия механизъм на вратата, металната кутийка, която задържа вратата за шасито, като я хлопнеш!
Аз след като си го подмених механизма и напълних с грес съвсем престана да хлопа... това не означава че тампоните на задните ми амортисьори не хлопат
... Но значително подобравя!
Защо нямам двувратка... щеше да е по-лесно!
Аз след като си го подмених механизма и напълних с грес съвсем престана да хлопа... това не означава че тампоните на задните ми амортисьори не хлопат

Защо нямам двувратка... щеше да е по-лесно!


- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Мисля, че е лепен с болкит и ако вземеш едно пластмасово ножче за пластелин ще го свалиш без проблеми и после ще можеш да го върнеш обратно, ако го поставиш да виси на простор.doctordre написа:май на всички фордове е така, и при мен изолацията е такава. то си е като тънък дунапрен но доста мек. лошото е че при мен е лепен и ако трябва да се човърка нещо вътре във вратата се къса на някои места, трудно се отлепя цяло
Не опитвай с метално ножче има опасност да нарушиш покритието и после ще има "Здравей ръжда!"

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Не е болкит!
Неква друга свинщина е.
И аз се интересувах защото свалях моите и искам да си ги залепя грамотно както си бяха
Ама с какво?
Май мажем темата но нали е за шумоизолация
Коко ша ма сфинява
Говорих с един познат които е грамотен човек.
Занимава се с монтаж на аларми.
Викам го питам може да се е интересувал.
Ако съм го разбрал правилно и дано да съм запомнил правилно.
Каза нещо от рода на суров каучук или ... не беше сигурен.
Ръгайте некъде питайте по въпроса щото мисля, че ще е добре да са залепени както са си го правили в завода.
Неква друга свинщина е.
И аз се интересувах защото свалях моите и искам да си ги залепя грамотно както си бяха
Ама с какво?
Май мажем темата но нали е за шумоизолация

Коко ша ма сфинява

Говорих с един познат които е грамотен човек.
Занимава се с монтаж на аларми.
Викам го питам може да се е интересувал.
Ако съм го разбрал правилно и дано да съм запомнил правилно.
Каза нещо от рода на суров каучук или ... не беше сигурен.
Ръгайте некъде питайте по въпроса щото мисля, че ще е добре да са залепени както са си го правили в завода.
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз си го разлепям много внимателно и си остава, после с малко натиск е достатъчно да се задържи и следващия път като свалям кората е винаги добре залепено. Нагрейте го със сешоар и се сваля много добре.
Ники, не мисля че е болкит, макар че прилича. Това ми прилича на асфалтовото покритие, което е на покривните плоскости!
doctordre: Болкит е чудото, с което изолирахме Жигулите и московците едно време. Прилича на пластелин.
Paci: сфинен си
лафче да става! Колкото до алармени модули и други монтажи, за мен силикона е цар! Където съм пипнал, яко силикон!
Праговете-силикон, фарове, стопове, халогени - силикон, по таблото яко силикон! Трябва да те повозя да видиш какво е тих Орион
Сигурно гоня Скорпиона по тишина в купето!
Ники, не мисля че е болкит, макар че прилича. Това ми прилича на асфалтовото покритие, което е на покривните плоскости!
doctordre: Болкит е чудото, с което изолирахме Жигулите и московците едно време. Прилича на пластелин.
Paci: сфинен си





- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Наистина не е БОЛКИТ или както се пише.
По скоро е от този течния каучук, който се използва за правенето на стъкло-пакетите на PVC или AL дограмата.
Ако някой има познат, занимаващ се с производство на дограма може да провери, но 90% съм убеден, че е нещо такова.
Асвалт не е, защото при 10 градуса вече е като камък.
По скоро е от този течния каучук, който се използва за правенето на стъкло-пакетите на PVC или AL дограмата.
Ако някой има познат, занимаващ се с производство на дограма може да провери, но 90% съм убеден, че е нещо такова.
Асвалт не е, защото при 10 градуса вече е като камък.
- Plamen CONSUL 73
- потребител
- Мнения: 1160
- Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
- Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
Ей навихте ме да свалям седалките да си обезшумя купето абе и вата да се сложи пак помага моята едната кола беше с нещо като лист вата и смола отгоре ама аз нали не знаех за голямата нужда от това ги разкарах, те и без това се късаха като ги вадех( 30 и няколко години са това
) но сега ще си извадя мокета от пода и ще обезшумя че много реве двигателя Благодаря за напомнянето Живи и здрави 


- ODB36
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 13 авг 2007, 04:44
- Модел на автомобила: Sierra 83' 2.0L
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Готово,налепих и мокетите по всички кори,отзад на пласмасите дето стои задната кора,и там дето седи крика,и мога да кажа,че има доста добър резултат,сега няма тия трескания като преди,вътре в купето е осезаемо по-тихо от преди.Ефекта е както казаха в някои от горните постове - двойно по тиха кола
ако имате време го направете струва си,ако ви е по старичка колата
И един съвет,не се опитваите да лепите с Ц200 - не лепи изобщо!


И един съвет,не се опитваите да лепите с Ц200 - не лепи изобщо!
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия








Бравооо, още един зарибен


На мен седалката ми задната е облицована в мокет, кората под задното стъкло (седан съм), защото е стъкломатена. Ако искаш снимки казвай!
Ц200 е лепило за хартия! Хелметекса (Промата) му е майката.


- ODB36
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 13 авг 2007, 04:44
- Модел на автомобила: Sierra 83' 2.0L
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
oo да забравих да кажа че и аз облицовах задните седалки там кадето се допират с газовата уредбаKocko написа:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Бравооо, още един зарибенБате Коцко понякога прави нещата без да има смисъл на пръв поглед, но не редовно
На мен седалката ми задната е облицована в мокет, кората под задното стъкло (седан съм), защото е стъкломатена. Ако искаш снимки казвай!
Ц200 е лепило за хартия! Хелметекса (Промата) му е майката.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта