Страница 1 от 1
Ремонтен комплект за моторкрафт W
Публикувано: 10 апр 2007, 23:10
от borko 30
Здравейте,Днес най-сетне намерих ремонтен комплект за моя карб.33лв броих за него ама сякаш има много малко работи вътре.Продавача каза че нямало по-пълен,вътре има гарнитури ,две мембрани и иглата на поплавъка.Знам че някои от вас са купували,не трябва ли да има дозираща игла и други работи в комплекта
Публикувано: 10 апр 2007, 23:26
от kolef
Тцък, няма дозираща игла, тва е комплекта ! Аз го купих за 32 лева лани.
Публикувано: 10 апр 2007, 23:31
от borko 30
Да ама ти беше писал че като си сменил работите от комплекта и колата е палела от четвърт оборот и е вървяла както трябва.Нещо настройва ли или кота смени тези работи само и се оправи карба?

Питам щото на моя видимо всичко сякаш здраво пък не работи като хората и като намерих вече части реших така или иначе да ги сменя щото всички от форума така ме съветваха
Публикувано: 10 апр 2007, 23:47
от HACKO
Няма игла, въпреки че на всякъде пише да се сменя. Смени всичко което има в комплекта независимо как изглеждат старите. Провери 2 пъти дали смукача е сглобен правилно и дали функционира. Когато си сигурен, че сичко е наред провери пак, наистина трябва да пали от първото превъртане дори при -20 (моноинджекцията пали по-трудно).
Сигурен ли си че предварението на запалването е 12градуса. Провери правилно ли са включени вакумите(има тема но в момента не ми се търси). да не би сервото на спирачките или маркуча към него да са спукани и оттам да влиза въздух.
Публикувано: 10 апр 2007, 23:57
от borko 30
Ми то на смукача какво му се разглобява ?Ти нали беше писал че твоя си го направил пушка.Предишния майстор дето го бара каза че те тоз модел били тъй- трудно палели

.Утре приятел ще ме води при друг дето да го види и да му смени работите дето ги купих.Трябва ли да му кажа нещо което е важно да се направи при профилактиката на този вид карбуратор или да не се обаждам.Какво му се разглобява примерно на смукача той нали си е цял модул?Те на елкона знаят ли на всички коли колко трябва да са градусите на запалването?Ако не на моята какво трябва да се наглася на делкото.
Публикувано: 11 апр 2007, 00:10
от HACKO
Зарежи "майсторите" прочети упътването и пробвай сам, за тоя карбуратор се иска четене пък аз още не съм видял "майстор" дето се унижава да чете " те всичко си знаят и не се нуждаят от четене".
Смукача се разглобява и има система от няколко лоста и едно буталце, които са във взаимодйтвие(разгледай имаш подробно описание кое как е и как дейтва).Ако някой друг ти го прави не знам как ще го накараш да прочете.
Предполага се че на елкона знаят (повечето коли са в диапазона 5-7 гр.), единствено на елкон може точно да се центрова запалването. Иди след като направиш карбуратора за да могат да настроят и сместа(също се настройва на елкона).
Публикувано: 11 апр 2007, 00:22
от borko 30
Наско,ти дето ми прати преди време упътването го научих наизуст ,даже го разглобих и сглобих ама не видях нищо скъсано.Тези работи дето ги купих малко се притеснявам сам да ги сложа че да не ги заносам нещо,пък за смукача ми се стори много сложно в упътването да го бърникам сам

Публикувано: 11 апр 2007, 00:34
от HACKO
Щом веднъж си го разглобил и сглобил не е много страшно, само не стягай прекалено. Мисля че точно тези лостове не са сглобени правилно, при мене беше така, затова ще се наложи да викаш неволята.Вала на смукача е и шибър, може да се сглоби на 180 градуса и тогава не работи смукача изобщо. внимателно го огледай и се опитай да си обясниш как работи, не е кой знае какво но трябва да се мисли.
Публикувано: 11 апр 2007, 00:35
от borko 30
При моя има вакум към датчика на делкото,един към отдушника на маслото и един към едно нещо което при подаване на повече газ отколкото трябва светва една лампа на таблото-няма други и не могат да се объркат.Аз съм виждал по моргите същия форд с цяла паяжина от вакууми ,ама моя си е бил така винаги
Публикувано: 11 апр 2007, 00:40
от HACKO
Хубаво щото моя беше с повече, ама нямах такава лампа.
Публикувано: 11 апр 2007, 00:40
от borko 30
Явно смукача работи защото преди години кото не работеше не можех да я запаля сутрин и при 30% температура.Оня дето го наглася и дето каза четоз модел не палели веднага може да не е нагласил нещо по него.Сега като е студена пали веднага ,а като загрее въртя към 20 секунди докато запали и пали едно несигурно такова,отделно дето ня бяга както трябва
Публикувано: 11 апр 2007, 00:46
от HACKO
Въпреки всичко разгледай го и сравни с описанието как действа.
Публикувано: 11 апр 2007, 01:09
от borko 30
Аз утре ще отида при този новия майстор дето ще ме водят,ако не ми хареса отначало паля и заминавам и ще си ги сложа сам ,ако той го оправя ще упорствам докато не запали от раз .Така или иначе ще пиша за резултатите утре след ремонта
Публикувано: 11 апр 2007, 19:38
от diesel1.6
borko 30 написа:Аз утре ще отида при този новия майстор дето ще ме водят,ако не ми хареса отначало паля и заминавам и ще си ги сложа сам ,ако той го оправя ще упорствам докато не запали от раз .Така или иначе ще пиша за резултатите утре след ремонта
упорствай! псли на секундата - ела виж моя. и под нулата така пали, и на газ така пали - само да е в ред центровката на запалването и карбуратора/газовото. за CO не се старай да ти го нагласят с уред, ама другото трябва да е ок.
Публикувано: 11 апр 2007, 22:01
от borko 30
Неска не стана че валяло и се уговорихме уж за утре!Викам то още обед че да ида при предишния си майстор,той пък се пише много зает и иска да съм му оставял колата.Добре бе човек викам кажи кой ден да дойда и да ми смени работите дето съм ги купил,обаче оня упорства остави я някой ден вика и ще ти се обадя като е готова .Това напълно ме отказа да ходя вече при него щото като я оставя с частите нищо няма да смени .Ще видя с този дето го отложих за утре кво ще стане ,ако и той се ебава мятам го сам пък квото ще да става .Утре пак ще пиша.
Публикувано: 11 апр 2007, 22:39
от diesel1.6
borko 30 написа:Ще видя с този дето го отложих за утре кво ще стане ,ако и той се *ЦЕНЗУРИРАНО* мятам го сам пък квото ще да става .Утре пак ще пиша.
аз имам предложение - вземи си сложи едно газово устройство и си карай на газ...??!!?
е, моята си я виждал - върви си и си гори около 7-8 газчица, а в града малко повечко.
Публикувано: 12 апр 2007, 16:38
от borko 30
Този днескашния майстор отказа да ми смени работите от комплекта щото тези в моя карбуратор били оригинални и ми каза новите да ги пазя за всеки случай

Викам че аз за това ли ги купих пък и 33лв са все пак,той каза че новите диафрагми като ги сложел и щели после да се отпуснат и да го запушат

В крайна сметка бутна болта за качеството на сместа малко и дозиращата игла мръдна леко ,донастрои оборотите(работи които съм ги правил и аз)и каза 17лв.Без да го разглоби и почисти поне.Ще попитате какъв е резултата-никакъв.Съжалявам че не го разглобих сам и да ги сложа

,така или иначе и да бях объркал нещо овентуално ,като отидех пак щях да ги дам парите ама....Изрично исках отначалото да пали от раз ,уж му беше ясно ама после пак така си остана

Публикувано: 12 апр 2007, 17:35
от HACKO
Аз какво ти казах,че ще се случи!
Публикувано: 12 апр 2007, 21:45
от borko 30
То газово няма да сложа щото много пари.Ма си мислех поне да сменя платното на ускорителната помпа .Като гледам упътването лесно ,ама дали е така?

Даже говорехме с мастора за бученето на мотора ,той вика като дадеш повече газ и бучи сякаш тъпче на едно място и не върви ,абе тромава колата.Викам разгеле намерих и мастора ,да ама после се същата работа.Иначе разбира пича кво и има ама не може явно да го оправи
