ГНП на 1.8TD- Продължение

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

ГНП на 1.8TD- Продължение

Мнение от Georgiev » 20 мар 2007, 01:53

Снощи докато разглеждах нивото на антифриза и т.н хвърлих бърз поглед на двигателя и забелязах едно жило да виси между радиатора и нафтовата помпа, огледах го и установих ,че идва от някакъв клапан отдолу под термостата мисля че се закача на лоста където е вързано жилото за педала на газта(Помпата е Лукас).По вида му изглежда че не е закачано отдавна и така съм я карал от както идва от Германия.Другото което открих е ,че е разкачен куплунга който е под предната греда намира се пак около нафтовата помпа.Той е с 8 кабелчета.Също беше прашен.Разкачих едната клема на акумулатора Изчистих куплунга и го напръсках го с контактен спрей.След това го съединих и закачих акумулатора.Резултата е по - добро, значително по добро ускорение чак се изненадах.Предполагам че това е електрониката на потенциометъра който е на помпата.
Въпроса ми е -Какво е това жило, за какво е ,и дали ще се оправи трудното ми палене.
Последна промяна от Georgiev на 27 мар 2007, 21:46, променено общо 1 път.

geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от geo_g » 20 мар 2007, 07:47

Може би е за обогатителя (смукач) на помпата. От едната страна е вързано близо до термостата с накрайник с накакава термо пластина, а от другата за помпата. При студен двигател е натегнато и издърпва обогатителя, след като загрее го връща в нормално положение и оттам падат оборотите пр температура над 60 градуса.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 20 мар 2007, 11:45

Тук мисля, че имаш насока.
Чети Джинкси какво е писал. Имаше цяла отделна негова тема за това жило но не я намерих.
Ровете из форума защото рискувате да си останете без отговор.

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 20 мар 2007, 19:09

Аз нали писах за онзи куплунг където свързах снощи.Днес се получи следния ефект.Преди да потеги се замисля малко и после хвръква.Обаче забелязвам че преди да ускори рязко изпушва доста.А относно жилото и без него като запали работи на 900 об. не съм имал проблем със стабилноста на оборотите през зимата а това жило не е на място от доста отдавна.
Ще търся да видя на друг двигател как е. *unknw* Незнам какво да правя

geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от geo_g » 21 мар 2007, 09:10

За жилото:
Освен да държи обороти подава и повече гориво при студен пуск, но щом няма проблем аз не бих ръчкал повече.

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 21 мар 2007, 09:33

Немога да я оставя така.Щом го има то трябва да е някъде и да върши работа.И без това пали доста трудно надявам се като го сложа да се оправи.
И друг проблем се яви вчера.Оборотомера ми не тръгва веднага като запаля а малко по късно като стигна на около 2000 оборота или след като поработи двигателя 1 - 2 минути.Предполагам че е от динамото и ще му направя една профилактика.

kpaci
потребител
потребител
Мнения: 142
Регистриран: 08 дек 2006, 08:08
Модел на автомобила: Караше
FORD ORION 1.8D'92
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kpaci » 21 мар 2007, 10:28

Georgiev написа: ...И друг проблем се яви вчера.Оборотомера ми не тръгва веднага като запаля а малко по късно като стигна на около 2000 оборота или след като поработи двигателя 1 - 2 минути.Предполагам че е от динамото и ще му направя една профилактика.
А лампата свети ли докато оборотомера "спи".Пиши какво е било,че и при мен се получава отвреме навреме.

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 21 мар 2007, 10:43

Абе тя лампата отдавна ми се струва че свети.Ама не точно свети а леко ми се струва че мъждука.През деня не се забелязва само вечерно време.А инъче динамото си зарежда и затова не съм го бутал.Ама сега ще се наложи да го смъквам.Незнам дали има юръзка с буксата която свързах ама мисля че няма.

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 24 мар 2007, 19:47

Днес се позанимавах малко.Взех данни от аутодатата и почнах да меря с мултицета.При замерване на "Fuel lever position sensor" Това дето е най - отгоре на помпата на лостчето дето се дърпа от педала на газта.Установих разминавания с данните от Аутодата-та и показанията на мултицета.Разхлабих двете болтчета и го нагласих така че показанията да се доближат до необходимите.Пушека изчезна но паленето пак си е така трудно.Поне си закачих куплунга.Всичко друго като го меря е здраво.
Как е възможно при някои колеги да им сменят главния клапан на помпата дето е 200 лева(не се сещам сега как се казва)поради това че им придърпва колата или работи неравномерно и т.н.След като при мен откачения куплонг ми беше изолирал всичката електроника по помпата с изключение на този дето спира нафтата за да изгасне колата.Той беше шунтиран директно.
Правя си извод че може и без тези работи ама незнам има ли разлика във вървежа или разхода. *unknw* *00106*

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 24 мар 2007, 22:38

Това жило е за студен старт на колата. Закачено е на едно лосче на помпата откъм страната на ангренажа. На същото лосче е закачено и жилото за корекция на оборотите при включване на климатика. Ако е нужно ще ти пусна и снимка.

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 24 мар 2007, 23:04

Видях дупчицата където влиза жилото.Но не виждам бронята къде се закача нямам дупка за бронята на това жило.Там където е закачена бронята на другото дето е за компенсация на оборотите при пуск на климатика няма сюободна дупка.Много странна работа.Ще съм ти благодарен ако пуснеш снимка да видя бронята на жилото къде да застопоря.
Благодаря ти за отзивчивостта

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 27 мар 2007, 19:19

От всички проби вече достигнах до командването на този клапан - http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8724" onclick="window.open(this.href);return false; в тази тема е сниман.Не мога да намеря релето му.Намерих едно реле до акумулатора , то за какво е?Значи в темите пише че този клапан трябва да цъка а моя не цъка.Но с мултицета го меря и изглежда здраво.Кое реле да проверя.Изглевда няма ток до него.

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 27 мар 2007, 22:15

само да не забравя.... утре ще ти пусна снимка на моя.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта