Страница 1 от 1

RQ:Форд ескорт 92г.-обороти

Публикувано: 05 фев 2007, 12:29
от askata_
Здравейте имам следния проблем с оборотите на колата,значи като я запаля държи 1500 об. и след това падат на 900-1000 нормално, но като карам и изключа от скорост(спускам по инерция)държи между 2000-2500об. чак като спра на едно място падат до нормалните някакви идей :?: :? Форд Ескорт 1.4 моно

Re: RQ:Форд ескорт 92г.-обороти

Публикувано: 05 фев 2007, 12:39
от FordSierra1.6L
askata_ написа:Здравейте имам следния проблем с оборотите на колата,значи като я запаля държи 1500 об. и след това падат на 900-1000 нормално, но като карам и изключа от скорост(спускам по инерция)държи между 2000-2500об. чак като спра на едно място падат до нормалните някакви идей :?: :? Форд Ескорт 1.4 моно
стъпковото моторче???и аз имах същия проблем при карбуратор на сиера ,изчистих карбуратора и се оправи всичко но ти щом си моно инжекция...незнам....

Re: RQ:Форд ескорт 92г.-обороти

Публикувано: 05 фев 2007, 13:03
от paci
Имаш ABS и компа ти подържа тези обороти за да има определено нялягане което е необходимо за ABS-a
Съвсем нормално е.

Публикувано: 05 фев 2007, 13:07
от askata_
нямам ABS

Публикувано: 05 фев 2007, 13:10
от orlinm
askata_ написа:нямам ABS
А хидравлика на волана? Спирачната помпа също има нужда от налягане. И моята кола е така, мисля че е нормално.

Публикувано: 05 фев 2007, 13:14
от askata_
и хидравлика нямам,ама преди неправеше така

Публикувано: 05 фев 2007, 13:21
от mimonti
Изключваш буксата на дебитомера и готово.

Публикувано: 05 фев 2007, 13:21
от askata_
а каде тая букса :?:

Re: RQ:Форд ескорт 92г.-обороти

Публикувано: 05 фев 2007, 14:35
от megaCom
paci написа:Имаш ABS и компа ти подържа тези обороти за да има определено нялягане което е необходимо за ABS-a
Съвсем нормално е.
аз съм на същото мнение....и при мен оборотите се държат около 1500-1600 когато колата се движи по инерция

Re: RQ:Форд ескорт 92г.-обороти

Публикувано: 05 фев 2007, 14:51
от vladislav
askata_ написа:Здравейте имам следния проблем с оборотите на колата,значи като я запаля държи 1500 об. и след това падат на 900-1000 нормално, но като карам и изключа от скорост(спускам по инерция)държи между 2000-2500об. чак като спра на едно място падат до нормалните някакви идей :?: :? Форд Ескорт 1.4 моно
А сигурен ли си че показва вярно? Това което си написал и другите колеги са отговорили не е проблем за мен, щеше да е ако ти бяха ниски и ти гаснеше колата, по-добре да ги имаш тези обороти отколкото да си на 800 и на кръстовище като удариш спирачка+пуснати фарове+вентилатор+вентилатор на радиатора и на какво е равно на изгаснала кола :!: Така че си карай не мисля че имаш проблем. :D

Публикувано: 05 фев 2007, 18:01
от HACKO
Огледай си вакумите и по-специално този който отива в кутията на въздушния филтър, и оттам в клапата за студен/топъл въздух. Това са едни червени пластмасови маркучи с гумени накрайници, когато някой накрайник се къса започва да прави така.

RE: RQ:Форд ескорт 92г.-обороти

Публикувано: 07 фев 2007, 01:11
от Teon
Имам същия тъп проблем при пълна инжекция Escort 1.6 EFi 91г.

При мен се появи откакто прочистиха дюзите и моторчето за празен ход (това до EFi - то). Оборотите започнаха да плуват, но интересно е че като карам и изключа от скорост падат на 1000-1200 об., двигателя работи така около 4-5 сек. и се форсира като ги вдига около 2500 об/мин. Това не е нормално! - Нормалните обороти при движение на колата изключена от скорост са 1500 (поне така беше досега).

Ще съм много благодарен, ако оправиш проблема да споделиш какво е било за да знам и мен какво ме очаква.
Хайде и успех !

Публикувано: 09 фев 2007, 11:15
от 2.9
виж си MAP сензора.При червените комбита се случва.

Публикувано: 09 фев 2007, 21:34
от CEC0087
виш тпс :!: :!: :!: