1,8 ТД - Колко чиста/мръсна ви е турбинката?
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
1,8 ТД - Колко чиста/мръсна ви е турбинката?
Видях тая снимка от колата на колегата Jinxy и ми направи силно впечатление колко чисто е турбото му.

Положението при мен е коренно различно:


Колеги, как е при вас? Толкова чисто ли е като на Jinxy или по-скоро върху турбото има разни мръсотии и омазняване отгоре? Jinxy да не би скоро да ти е мит двигателя? Как успява до остане толкова чист?

Положението при мен е коренно различно:


Колеги, как е при вас? Толкова чисто ли е като на Jinxy или по-скоро върху турбото има разни мръсотии и омазняване отгоре? Jinxy да не би скоро да ти е мит двигателя? Как успява до остане толкова чист?
- Mladeja
- потребител с
- Мнения: 19
- Регистриран: 11 яну 2007, 18:34
- Модел на автомобила: Escort 1.6 бензин
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
proveri dali marku4ite koito vlizat i izlizat ot turboto(vkly4itelno i tezi malkite) dali sa namesteni dobre na mestata si,dali skobite stqgat dobre,da ne bi da ti e puknat nqkoi marku4,ako ne e tova-svalqne na turboto(ako ima6 razhod na maslo ili zaguba na mo6tnost)i proverka na stend na turbinata.
V nai-dobriq slu4ai turbinata 6te byde perfekno izmita sy6to kakto na snimkata na na6iq kolega
превод:
провери дали маркучите които влизат и излизат от турбото(вклъчително и тези малките) дали са наместени добре на местата си,дали скобите стягат добре,да не би да ти е пукнат някои маркуч,ако не е това-сваляне на турбото(ако имаш разход на масло или загуба на мощност)и проверка на стенд на турбината.
В най-добрия случаи турбината ще бъде перфекно измита също както на снимката на нашия колега
paci
V nai-dobriq slu4ai turbinata 6te byde perfekno izmita sy6to kakto na snimkata na na6iq kolega
превод:
провери дали маркучите които влизат и излизат от турбото(вклъчително и тези малките) дали са наместени добре на местата си,дали скобите стягат добре,да не би да ти е пукнат някои маркуч,ако не е това-сваляне на турбото(ако имаш разход на масло или загуба на мощност)и проверка на стенд на турбината.
В най-добрия случаи турбината ще бъде перфекно измита също както на снимката на нашия колега
paci
-
- Status: Извън линия
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ей за това ми е въпроса. При всички ли е така?escorttd написа:Когато всичко е наред турбото изглежда като това на Jinxy и без да е мито.
Иначе колата си върви добре, не ми се налага да доливам масло. Есента намествах маркучите и скобите. Съмнява ме само големия маркуч, ама като гледам и при колегата се е нацепил от външната страна по същия начин. Обаче при него е чисто като в аптека.

Това влажното омазняване се появава само през зимата, през лятото е сухо.
- Yovchev
- потребител
- Мнения: 58
- Регистриран: 30 дек 2005, 11:44
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Ti-VCT '11 / Focus 1.8 TDCi '08
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Dundee, спокойно все пак говорим за коли на по 10 години минимум. Няма начин всичко да е като в аптека ! Щом колата ти върви и не ти намалява маслото, карай си я така.. а и ти каза че през лятото е сухо
, макар и мръсно.
И при мен е поомаслено... тук там.. но не ми спада маслото. За 10000км съм долял 400г. масло за да го държа в нормата, макар че имам чувството, че мянамам гарнитура която да не е омаслена
.
Има един принцип: Когато нещо работи добре, не го пипай!

И при мен е поомаслено... тук там.. но не ми спада маслото. За 10000км съм долял 400г. масло за да го държа в нормата, макар че имам чувството, че мянамам гарнитура която да не е омаслена

Има един принцип: Когато нещо работи добре, не го пипай!
- Антон Маринов
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
- Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph - Местоположение: В.Търново
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Ами преди почти две години купих колата и турбото беше поомазано ( е не като на снимките на колегите - доста по-малко ), та тогава го почистих и проверих откъде маже - оказа се маркучето за турбокомпенсацията на помпата. отвих щуцера и му навих малко тефлон.... и воалла. Оттогава си е чистичко. Аааааааа да не забравя - смених му и скобите. Оригиналните бяха само пружинни и се бяха разтегнали. Абе скапани си бяха. Прегледайте и скобите на дебелия маркуч излизащ от турбото и утиващ към кулера. От там също би мазало яка при скапана скоба.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта