Страница 1 от 1
					
				АНГРЕНАЖИ Форд Фокус 2002 1.8 tdci
				Публикувано: 19 ное 2018, 10:11
				от pdoynov
				Здравейте,
Купих си преди седмица Фокус комби 2002, 1.8 tdci, 150000 километра. Тръгнах да сменям ангренажен, уж беше само ремък и една ролка, ама днес майсторът ми вика, че бил с ремък и имало още един ремък, за смяната на който трябвало да свали двигателя, което е още 300 лева само за сваляне на двигателя. До сега такова чудо не съм виждал!
В Горна Оряховица съм.
Пускам снимка на талона. Моля за съдействие - не знам дали ме бълника или не, че по система излиза, че е в двигателя с верига, не с ремък, както той ме убеждава, но само за ангренажа, за който говорехме с него по-рано, масло и четирите филтъра ремонтът ми стъпва на над 500 лева. А да дам още толкова наистина си е много.
И ако е с верига какво е предписанието за нея.
			 
			
					
				Re: АНГРЕНАЖИ Форд Фокус 2002 1.8 tdci
				Публикувано: 19 ное 2018, 12:39
				от pdoynov
				
			 
			
					
				Re: АНГРЕНАЖИ Форд Фокус 2002 1.8 tdci
				Публикувано: 19 ное 2018, 16:03
				от Ozzie
				По VIN номер -
това.
По 
autodata излизат два варианта - с ремък и с верига. За съжаление и двата са с еднакъв код на двигателя.
 
			 
			
					
				Re: АНГРЕНАЖИ Форд Фокус 2002 1.8 tdci
				Публикувано: 20 ное 2018, 14:19
				от Miri4
				Мисля че те гъбарка.
 Имам абсолютно същата кола и двигател и година.Има ангренаж с обтягаща ролка и верига.Ако километрите ти са реални, веригата ти е почти като нова.Обикновенно тя изкарва ресурса на двигателя.Но дори и да има проблем ,мисля че може да се смени и без да се сваля двигателя.
Смени си майстора.
			 
			
					
				Re: АНГРЕНАЖИ Форд Фокус 2002 1.8 tdci
				Публикувано: 20 ное 2018, 15:27
				от ЯЛТА
				Miri4 написа: ↑20 ное 2018, 14:19
Мисля че те гъбарка.
 
Ми ако е там, според местоположението му, Може и да процедират така.
 
			 
			
					
				Re: АНГРЕНАЖИ Форд Фокус 2002 1.8 tdci
				Публикувано: 21 ное 2018, 15:05
				от pdoynov
				Miri4 написа: ↑20 ное 2018, 14:19
Мисля че те гъбарка.
 Имам абсолютно същата кола и двигател и година.Има ангренаж с обтягаща ролка и верига.Ако километрите ти са реални, веригата ти е почти като нова.Обикновенно тя изкарва ресурса на двигателя.Но дори и да има проблем ,мисля че може да се смени и без да се сваля двигателя.
Смени си майстора.
 
Благодаря!
Излезе ремък с една ролка. Другото, в двигателя би трябвало да е верига. До сега съм имал само Фиат Типо и Тойота Корола Лифтбак, 1988, която още разкарвам напред-назад, докато я продам, че няма как да тръгвам към Германия с две коли. Та, и двете са си с ремък, ама с по две ролки. И такива дивотии като верига или ремък вътре в двигателя няма. Най-обикновена зъбна предавка. Нямам идея за какво ги усложняват толкова много нещата.
Хайде, дано не се чупи, че снощи я взех от майстора.
Иначе идея от къде да си купя книжка за вписване на ремонтите, че искам да ѝ водя сервизна книжка?
 
			 
			
					
				Re: АНГРЕНАЖИ Форд Фокус 2002 1.8 tdci
				Публикувано: 21 ное 2018, 15:09
				от ЯЛТА
				pdoynov написа: ↑21 ное 2018, 15:05
Иначе идея от къде да си купя книжка за вписване на ремонтите, че искам да ѝ водя сервизна книжка?
 
Аз използувам тетрадка-азбучник.
 
			 
			
					
				Re: АНГРЕНАЖИ Форд Фокус 2002 1.8 tdci
				Публикувано: 21 ное 2018, 16:29
				от Ozzie
				аз използвам carspending.com
			 
			
					
				Re: АНГРЕНАЖИ Форд Фокус 2002 1.8 tdci
				Публикувано: 21 ное 2018, 21:02
				от ivo_63
				Аз използвам  Excel  и командата сума на колонката ....